Rippituoli!
+4
Kimora
Amba
Kinya
Mii
8 posters
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Rippituoli!
Melko synnitöntä porukkaa täällä. Ihan jees.
Mun synti on se, etten mennyt tänään töihin. Kazuki soitti aamulla, kun vielä nukuin, ja ilmoitti mua esittäen, että on paha olo ja pää kipeä. Enkä mä oikaissut sitä valetta, vaan jäin kotiin lojumaan. Tahra tuli heti maineeseen.
Mun synti on se, etten mennyt tänään töihin. Kazuki soitti aamulla, kun vielä nukuin, ja ilmoitti mua esittäen, että on paha olo ja pää kipeä. Enkä mä oikaissut sitä valetta, vaan jäin kotiin lojumaan. Tahra tuli heti maineeseen.
Voi että teijän kanssa...
Melkoisen harmitonta tuokin kyllä on.
Miun synti on se että olen ollut liian kauan ulkona viimeyönä vaikka olisi pitänyt nukkua.
Melkoisen harmitonta tuokin kyllä on.
Miun synti on se että olen ollut liian kauan ulkona viimeyönä vaikka olisi pitänyt nukkua.
Suvi- Vierailija
Aika harmitonta tosiaan. Kazuki ei paljon kysele tai selittele, kun se saa jotain päähänsä.
Onneksi sitä muuten ehtii nukkua toistekin. Yritä ottaa ensi yönä univaje kiinni. Väsyneenä ei ole kovin okei olla pitkään.
Onneksi sitä muuten ehtii nukkua toistekin. Yritä ottaa ensi yönä univaje kiinni. Väsyneenä ei ole kovin okei olla pitkään.
Kiitos kovasti.
Pitää tosiaan ensi yönä koittaa nukkua ihan ihmisten aikoihin eikä kukkua koko yötä.
Pitää tosiaan ensi yönä koittaa nukkua ihan ihmisten aikoihin eikä kukkua koko yötä.
Suvi- Vierailija
Mä vähän luulen, että täällä menee juuri sen kukkumisen piikkiin koko yö. Huomenna ei ole mitään. Pitäisi vain käydä kaupassa ja siinä se sitten onkin. Kauppakin on auki koko päivän, joten ei sinne aamulla tartte heti rynnätä.
Voisin soittaa mökille...
Voisin soittaa mökille...
Mun synti, jos sitä syntinä voi pitää: Yllytin Kimoran juomaan. Tästä tulee ihan helvetin hauskaa. Kohta se taas haahuilee puolalasti pihalla miettimässä, että missä helvetissä se tällä kertaa on.
Kazuki- Viestien lukumäärä : 10
Ei jumalavita...
Miun synti kanssa, otan tässä yhen karpalolonkeron ja sitten kotiin. Mutta silti, ei pitäisi.
Ja nou hätä, poistan tämän sivun kyllä sivuhistoriasta, tietenkin.
Miun synti kanssa, otan tässä yhen karpalolonkeron ja sitten kotiin. Mutta silti, ei pitäisi.
Ja nou hätä, poistan tämän sivun kyllä sivuhistoriasta, tietenkin.
Suvi- Vierailija
Kapralo... Karpalolonkero on muuten hyvää. Joskus maistoin sitä jossakin. Olisiko sitten ollut viime kerralla täällä. En jaksa muistaa, mutta mä tykkäsin.
Helvetin sormet, ihan tosi.
Helvetin sormet, ihan tosi.
Kazuki- Viestien lukumäärä : 10
Mä taidan olla hieman päissäni. Ei pitäis koskaan kuunnella Kazukia. No ei. En liikaa kuitenkaan. Pienessä ja kevyessä vain. Kai se on jonkun mielestä synti sekin.
Voi herrajumala. Heti, kun teidät jättää ilman vahtia, käy juuri noin. Toivottavasti tällä kertaa pysyitte seinien sisäpuolella, ettekä pihalla seisseet kännäämässä, koska siitä sitten kuulee naapureilta aivan varmasti. Ei sillä, että niiden mielipide kiinnostaisi.
Pojat, pojat...
Mä olen täysin synnitön taas.
Pojat, pojat...
Mä olen täysin synnitön taas.
Kinya- Viestien lukumäärä : 91
Kiny ei ole synnitön ollenkaan.
Mä en ole tehnyt mitään syntiä koskaan. No eilen hieman kun söin kaikki kinkut paketista. Oli kamala suolasen nälkä. Sortsit.
Mä en ole tehnyt mitään syntiä koskaan. No eilen hieman kun söin kaikki kinkut paketista. Oli kamala suolasen nälkä. Sortsit.
Amba- Viestien lukumäärä : 71
No, jokainen tiesi, että se olit sinä, joten turhaan tunnustit. Kukaan muu ei jaksa vetää paketillista kinkkua yhtä kyytiin.
Mitähän syntiä mä olisin tehnyt... Okei. Poltin eilen 2 askia tupakkaa. Se on ihan helvetisti. Sairasta.
Mitähän syntiä mä olisin tehnyt... Okei. Poltin eilen 2 askia tupakkaa. Se on ihan helvetisti. Sairasta.
Rutto- Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 47
2 askia todella on paljon. Ite olisin varmasti päässyt hengestäni.
Tänään on synnitön päivä. Korvasin eilisen sillä, etten ole tehnyt mitään pahaa tänään.
Tänään on synnitön päivä. Korvasin eilisen sillä, etten ole tehnyt mitään pahaa tänään.
Kimora kirjoitti:Tahra tuli heti maineeseen.
Mihin ihmeen maineeseen? No okei. Onhan sulla sellainen kultapojan maine, joka ei koskaan tee pahojaan. Mä olen liian usein taipuvainen uskomaan samaan, koska sä saat mut aina puhuttua ympäri kaikessa. Silti. Paha, paha Kimora.
Kinya kirjoitti:Voi herrajumala. Heti, kun teidät jättää ilman vahtia, käy juuri noin.
Juurikin näin. Mietin ihan samaa. Kimora ja Kazuki voi olla toisinaan aika hengenvaarallinen yhdistelmä.
Rutto kirjoitti:Poltin eilen 2 askia tupakkaa. Se on ihan helvetisti. Sairasta.
Mä seurasin koko ajan, koska sulta tulee ykä. Ei tullut, mikä on aika kunnioitettavaa, vaikka kahden askin polttaminen on aika typerää. Kuten polttaminen ylipäätään.
Menen tupakille.
Mii- Viestien lukumäärä : 240
Mitä? Mähän olen pyhä.
Eikä me olla Kazukin kanssa yhtään hengenvaarallinen yhdistelmä. Sen käsityksen saat haudata heti. On se kivaa olla normaali.
Eikä me olla Kazukin kanssa yhtään hengenvaarallinen yhdistelmä. Sen käsityksen saat haudata heti. On se kivaa olla normaali.
Hei miten se ilta muuten meni siula ja Kazukilla?
Miun synti: ähin tänään kahen maissa hieman etuajassa omin lupineni pois kouusta. Vähin äänin ja laukku olalle. Aijai, ei saisi. Alkoi tympimään hieman nyt se koulu muutamista syistä. Vaikka siellä onkin muutamia hyvin mukavia opiskelijoita, niin silti.
Olipas puolustuspuhe.
Miun synti: ähin tänään kahen maissa hieman etuajassa omin lupineni pois kouusta. Vähin äänin ja laukku olalle. Aijai, ei saisi. Alkoi tympimään hieman nyt se koulu muutamista syistä. Vaikka siellä onkin muutamia hyvin mukavia opiskelijoita, niin silti.
Olipas puolustuspuhe.
Suvi- Vierailija
Ilta meni... nopeasti. Oli ihan kivaa ja kaikki meni hyvin. Oli oikein mukavaa saada viettää aikaa Kazukin ja Masamin kanssa.
Joskus on hyvä pitää puolustuspuhe. Eihän maailmasta mitään tulisi, jos ei kukaan puolustaisi itseään koskaan. Ja joskus ei vain jaksa olla ja tehdä niin kuin oletetaan.
Joskus on hyvä pitää puolustuspuhe. Eihän maailmasta mitään tulisi, jos ei kukaan puolustaisi itseään koskaan. Ja joskus ei vain jaksa olla ja tehdä niin kuin oletetaan.
Tosi hienoa että teillä on ollu mukavaa.
Ja onhan se varmasti ollutkin hauskaa, kuitenkin melko harvoin pääsette näkemään toisianne niin uskon hyvin sen että on mukavaa viettää aikaa yhdessä.
Kiitos.
En vain oikein tiedä mitä tehdä sen koulun kanssa. Tuntuu kyllä vähän siltä että miuluusti menisin takaisin työharjoitteluun ja saisin oppia siellä enemmän kuin koulussa seisoskelemalla.
Ja onhan se varmasti ollutkin hauskaa, kuitenkin melko harvoin pääsette näkemään toisianne niin uskon hyvin sen että on mukavaa viettää aikaa yhdessä.
Kiitos.
En vain oikein tiedä mitä tehdä sen koulun kanssa. Tuntuu kyllä vähän siltä että miuluusti menisin takaisin työharjoitteluun ja saisin oppia siellä enemmän kuin koulussa seisoskelemalla.
Suvi- Vierailija
Näinhän se on. Kun näkee jotain noinkin tärkeää ihmistä vain jokusen kerran vuodessa, niin kyllä niistä kerroista pitää ottaa kaikki ilo irti.
Siitä koulusta. Mä uskon, että ihmisen tulisi jokaisessa tilanteessa seurata omaa sydäntään. Jos se koulu ei tunnu hyvältä, niin hakeudu takaisin työharjotteluun. Kuten sanoit, siinä oppisi tekemällä ja varmasti enemmänkin. Ei siitäkään tulee mitään, että on paikassa, jossa ei kunnolla viihdy.
Siitä koulusta. Mä uskon, että ihmisen tulisi jokaisessa tilanteessa seurata omaa sydäntään. Jos se koulu ei tunnu hyvältä, niin hakeudu takaisin työharjotteluun. Kuten sanoit, siinä oppisi tekemällä ja varmasti enemmänkin. Ei siitäkään tulee mitään, että on paikassa, jossa ei kunnolla viihdy.
Kiitos todella. *halauksia*
Olet joskus aikaisemminkin neuvonut samoin, olisi vain pitänyt muistaa se. Kiitos että muistutit asiasta. Kyllähän tuo aika varmalta tuntuu, että haluaisin takaisin työharjoitteluun. Eihän siitä koulutusta saa itelleen mutta oppii enemmän kuin koulussa. Miten tuo kuulostaa niin ristiriitaiselta?
Onneksi saitte viettää aikaa Kazukin kanssa ja pitää hauskaa. Se on tärkeetä.
Olet joskus aikaisemminkin neuvonut samoin, olisi vain pitänyt muistaa se. Kiitos että muistutit asiasta. Kyllähän tuo aika varmalta tuntuu, että haluaisin takaisin työharjoitteluun. Eihän siitä koulutusta saa itelleen mutta oppii enemmän kuin koulussa. Miten tuo kuulostaa niin ristiriitaiselta?
Onneksi saitte viettää aikaa Kazukin kanssa ja pitää hauskaa. Se on tärkeetä.
Suvi- Vierailija
Hieman ehkä ristiriitaista, mutta ei se mitään. Moni asia on ristiriidassa itsensä kanssa. Ja hyvä sitten, jos tuli muistutettua. Kuten sanottu, en itsekään muista, mitä kaikkea olen joskus sanonut ja mitä en. Teet juuri niin kuin itse haluat ja ainakin mä tuen sua siinä päätöksessä, jonka teet.
Voi että...Kiitos. *halauksia*
Samoin mie tuen sinuu ihan missä asiassa tahansa ja koska tahansa.
Samoin mie tuen sinuu ihan missä asiassa tahansa ja koska tahansa.
Suvi- Vierailija
*Halauksia paljon takaisin* Ei yhtään mitään kiittämistä. Sehän on selvää, että toista tuetaan. Kiitos ihan itsellesi.
Mun synti on se, että ajatukset ei pysy ruodussa ollenkaan, vaikka kuinka yritän. Ei ne mitään aivan kamalia ole, mutta kuitenkin. Syntiä se on jo ajatteleminenkin jonkun mielestä.
Muuten olen aika puhdas.
Muuten olen aika puhdas.
Mii- Viestien lukumäärä : 240
Sun tapauksessa varmaan kaikki antaa ne likaiset ajatukset anteeksi. Kenda-parka...
Daisuke- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 47
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa