Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rippituoli!

+4
Kimora
Amba
Kinya
Mii
8 posters

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 12:33 am

Voi hyvänen aika... Laughing
Mielenkiintoinen vertauskuva. Very Happy
Kissa katsoi huolestuneena mikä minuu vaivaa kun nauran höpelönä tiällä itekseni.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kimora Ke Toukokuu 20, 2009 12:57 am

Eläimet muuten katsoo melko usein sillä ilmeellä, että "mitä helvettiä toi tekee?". Tunne siinä sitten itsesi kovinkin fiksuksi. Very Happy Eläimet on kyllä ihan parhaita.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 1:02 am

Lilli on onneksi melko tottunut siihen että kohellan.
Tosin monesti se katsoo sellaisellakin ilmeellä kuin "Et viitsisi lopettaa?"
Kyllä, olen sitä mieltä että kissani on minuu fiksumpi. Ehottomasti. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 2:25 am

Kinya kirjoitti:Daikelta nyt on helpompi saada mitä tahansa. Very Happy

Itse asiassa multa on aika helvetin vaikea saada mitään. Kokeile vaikka. Very Happy No joo.

Ei mitään kovin vakavia syntejä kellään. Aika pientä. Mä en viitsi omia syntejäni tänne listata. Voi tulle ongelmia. Very Happy Mutta unet, lintsaaminen, tupakointi ja sellanen...? Tuskin kukaan joutuu siihen kuvitteelliseen helvettiin. Rento meininki.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:22 am

Syntisiä ajatuksia! Very Happy Very Happy

Niitä tosin on ollut viimeisen viikon, että... Ihan kuin ketään muuten kiinnostaisi. Very Happy Anteeksi, pakko vain purkaa johonkin, enkä fiksumpaakaan paikkaa tähän hätään keksinyt. Daikelta kyllä saa syntiset ajatukset anteeksi, koska sillä on itsellään niitä koko ajan. Very Happy

Voi elämä. Huimaa taas. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:26 am

Sopiiko kysyä että onko syynä Kenda? Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:31 am

Daisuke. No en helvetissä halua kertoa enemmän. Juntti jätkä. Very Happy Luulisi sun tuntevan mut jos en verran hyvin, että tiedät ihan kertomattakain. Very Happy Ja kyllä. Käytän sua hyväkseni. Pyydän sulta anteeksi kaikenlaista, koska olet anteeksiantovelassa, etkä muuta voi. Very Happy No ei ihan.

Suvi. Juuh... Syynä on Kenda. Oikein paljon. Mä vain niin tykkään punnertavista miehistä. XD
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 3:31 am

Joo. Tottakai tulee syntiset ajatukset anteeksi. Ja oikeassa oot. Mulla on niitä koko ajan, liittyen yleensä suhun ja kuten tiedät, pari on tullut toteutettua. Sori niistä muuten. Tää niin ei oo reilua. Mii tietää saavansa multa kaiken anteeksi, joten multa se sitten pyytää. Lehmä. Very Happy

Et haluu kertoa niistä ajatuksista enemmän? Very Happy
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:33 am

Daike, miksi meidän viestit vaihtoi paikkaa? Very Happy
Teitkö sä jotain outoa?
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 3:35 am

Mii kirjoitti:Daike, miksi meidän viestit vaihtoi paikkaa? Very Happy
Teitkö sä jotain outoa?

Mä en koskaan tee mitään outoa.

Hm. Oot aika pihi, kun et yhtä ajatusta viitti jakaa. Very Happy

Koska Kenda liittyy tänne?
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:37 am

Sä teet aina jotain outoa.
Ja kyllä, olen pihi. En ruoki sun jo valmiiksi sairasta mielikuvitusta. Very Happy

Kenda liittyy tänne... Huomenna? Se on edelleen hieman arka puhumaan ja sanomaan mitään. Se istuu mieluummin hiljaa, kuten ehkä huomasit. Olihan se sen verran pitkään puhumatta mitään. Monta vuotta, joten se tuottaa sille edelleen hieman onglemia välillä. Yritän kuitenkin kovasti kannustaa sitä mukaan. Smile Olisihan se kiva.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:38 am

Ihanaa Mii. On niin hienoa että sie oot niin ihastunu ja niin onnellinen. ^_^
Ihan sama mitä ne muut jauhaa, ei kannata välittää niistä jotka puhuu tyhmiä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:41 am

Kiitos, Suvi! *Iso halaus* Kiitos oikein paljon. Tiedät kyllä, mitä tuo kommentti merkitsi. Smile Se merkitsi paljon. Kiitos siis vielä kerran. Ja kyllä, on hurjan mukavaa olla ihastunut. Mä kun luulin, etten koskaan enää tunne mitään. Hah. Väärässä olin - jälleen. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:48 am

Eipä kestä. Olet rakas ystävä ja totta hemmetissä miusta on vain ihanaa että sie oot onnellinen. Ja sanoin vain rehellisen mielipiteeni. Ei miusta ole kovinkaan järkevää se että alkaa arvostelemaan sillä lailla mitä kerroit joidenkin ihmisten tehneen. Se on loukkaavaa ja todella tyhmää. Mutta sellasille saakin haistattaa pitkät. Eikä sellasista tarvitse välittää. Siinähän jauhaavat. Tosin, olen sitäkin mieltä että saisivat pitää suunsa kiinni.
Ei se ole muiden ihmisten asia alkaa arvostelemaan sinuu. Ole rauhassa onnellinen ja nauti siitä tunteesta. On vain niin uskomattoman upeaa että olet ihastunut ja noin onnellinen. *paljon halauksia*

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 3:55 am

Suvi osui niin asian ytimeen. Asia ei kuulu kenellekään muulle kuin sulle ja Kendalle. Ne, joille asia ei jostain oudosta syystä sovi, saavat oikeasti painua helvettiin. Mä myönnän sen, että olin ensin todella epäluulonen Kendaa kohtaan. Mähän olen kaikkia kohtaan aluksi epäluulonen, mutta Kendan kohdalla ehkä jonkun verran enemmän. Se kuitenkin muuttu siinä illan mittaan, kun huomasin, että se on todella asiallinen. Eihän se paljon puhu, kuten sä jo sanoitkin, mutta se on enemmän ku ymmärrettävää. Jos olet vuosia puhumatta sanaakaan, voi se puhuminen olla jossain määrin outoa ja hankalaa, eikä sitä edes välttämättä keksi sanottavaa. Mutta nythän saat sä kälättää enemmän ja eiköhän se Kendakin siitä puhumaan ala. Ja sun kanssa se tuskin on hiljaa?

Se on tärkeintä, mitä mieltä te toisistanne olette ja mitä tunnette toisianne kohtaan. Se, että se näyttää Mikiltä (tottakai saatana, kun ovat kaksosia), se, että se on sua vanhempi... Niillä ei ole mitään merkitystä. On sairasta sanoa, että oot Kendan kanssa vain ulkonäön takia. Luulis, että Mikin viimesen tempauksen jälkeen et haluaisi nähdä sitä ulkonäköä enää edelleen. Joten Mii. Onnellista matkaa rakkauteen.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:59 am

Iso kiitos molemmille, meiltä molemmilta. Smile Hyvä, ettei tullut tippa linssiin. Very Happy Olen jostain syystä hieman herkillä. Kiva olla tyttö, saatana. Very Happy

Kuitenkin. En oikein tiedä, mitä pitäisi sanoa. Olen vain niin otettu. Kiitos siis molemmille vielä kerran. Suuresti. Ihanata! Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:09 am

On se niin onnessaan.. Very Happy
Ja ole vain onnelinen, todellakin. Hienoa! ^_^
*Isot halaukset sinne*

Syntiä: En ole tänäänkään siivonnut huonetta vaikka todella pitäisi. Samoin pyykit piti pestä vaan unohdin taas. Tai sitten en vain viitsinyt.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:10 am

Nyt on pakko antaa anteeksi, koska tajusin, että itselläkin on pyykit pesemättä. Very Happy Ja muutenkin. On tämä sitten anteeksiantavainen paikka. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:20 am

Kiitos. Very Happy
Anteeksianto on hienoa asia. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:24 am

Se todella on ja ihmisten pitäisi oppia siitä vielä paljon lisää.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Rutto To Toukokuu 21, 2009 3:22 am

Okei. Aihe on käsitelyt jo, mutta ei juuri nappaa. Sanon silti oman mielipiteeni. Sen saa poistaa, jos se jotain alkaa liikaa ahdistamaan.

Liittyy Kendaan. Sille on jotenkin vaikea puhua, joten ehkä se jossain vaiheessa lukee tän sitten täältä. Tai Mii lukee sille. Ihan miten vain.

Mäkin olin helvetin epäluuloinen Kendan suhteen. Hämäsi se ulkonäkö ja se hiljaisuus vaivasi aika helvetisti. En voinut olla miettimättä koko ajan, että mitä siellä päässä liikkuu. Olisi pitänyt oppia jo, että ne, jotka pitää itsestään suurinta meteliä on juuri niitä saatanan idiootteja, joilta pitäisi potkia perse irti. Sitten taas toisaalta Daisuke, joka on hetkittäin hyvin sekaisin, on pahimpina hetkinään täysin hiljaa. En ihan päässyt perille Kendasta, siksi mä kai tuijotinkin sitä koko ajan. Mä en pahemmin piittaa ihmisistä, jotka on äänessä koko ajan, mutta sitten taas saisi ne jotain sanoa. Kun olin tunnin verran tuijottanut, muistui mieleen se, mitä Kendalle on tapahtunut ja se muutti käsitystä jonkin verran. Ja kun mä näin, kuinka se jutteli Miin kanssa rappusilla, muuttui käsitys lisää. Mä olen ihan jumalattoman epäluuloinen ton suvun miehiä kohtaan. Tuntuu siltä, että 98% niistä on täysiä kusipäitä. Siksi mä epäilin Kendaakin. Kuitenkin siinä sitten illan mittaan mielipide muuttui. Se ei tarkota ollenkaan sitä, etteikö se voisi muuttua uudelleen. Ei oo tarkotus pelotella Kendaa ollenkaan, se vaikutti sitten kuitenkin olevan todella jees, kun vihdoin sanoi pari sanaa. Se ei todella puhu paljon, mutta asiaa kaiken vähän, mitä sanoo. Jotenka... Kenda on okei. Silti, jos se satuttaa Miitä... Jokainen päätelköön itse. Kuitenkin sanoisin Kendalle, että tervetuloa joukkoon. Mä nielen epäluuloni ja annan mahdollisuuden ilomielin, vaikka totuus on se, että Mii on ainoa, jolta Kenda tarvitsee mahdollisuuden. On ihan sama, mitä me muut sanotaan. Asia ei sinällään kuulu meille niin kauan kuin kaikki menee okei. Mä olen onnellinen Miin puolesta, koska mä pelkäsin, että se ei kiinny enää koskaan kehenkään. Yllättynyt mä olen kyllä, en mä sitä kiellä. Kaikki tapahtu aika helvetin nopeasti, mutta se ei ole meidän päänvaiva ollenkaan. Jokainen tavallaan. Ja johan jokaisen on nähtävä, kuinka ne kaksi välittää toisistaan. Sen siinä luulisi olevan tärkeintä. Ei iän tai ulkonäön. Jep. Näin mä sen näen. Kenda. Tervetuloa.

Mun synti on se, että söin Ambalta pötkön suklaata. Mitä vi**ua? En tajua. Suklaa ei ole edes hyvää.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 4:10 am

Rutto kirjoitti:Mun synti on se, että söin Ambalta pötkön suklaata. Mitä vi**ua? En tajua. Suklaa ei ole edes hyvää.

XD

Tämän saat anteeksi kaikilta muilta, paitsi Ambalta itseltään. Very Happy Olet sä kyllä aika rohkea, kun menet Ambalta syömään suklaata. Miten sä edes onnistuit? Sehän varjelee niitä patukoitaan kuin akka ainoota hammastaan.

Kiitos muuten kaikesta, mitä sanoit. Mä tiesin sun olevan epäluuloinen. Kiitos kuitenkin, että annat mahdollisuuden. Se merkitsee paljon. Ja kiitos siitäkin, että sanoit rehellisen mielipiteesi. Sen takia mä susta niin tykkään. Sä olet aina niin suora. Kiitos, Rutto. Olet ihana.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Rutto To Toukokuu 21, 2009 4:16 am

Sano se. Johtunee vielä siitä kasvaimesta. Tyhmänrohkeeta viedä Ambalta suklaata. Se parasta aikaa tuhisee tuolla, että "kuka saatana vei multa patukin?" Sillä oli niitä varmaan toistakymmentä. Miten se huomaa, että 1 on kateissa?

Hm. Ei kiittämisiä. Eikä mitään ylistyksiä. Hiljaa.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 8:40 pm

Rutto kirjoitti:Sillä oli niitä varmaan toistakymmentä. Miten se huomaa, että 1 on kateissa?

Hm. Ei kiittämisiä. Eikä mitään ylistyksiä. Hiljaa.

Koska se oikeasti taitaa pitää lukua niistä juuri tällaisia tilanteita varten. Ja eikö niin, että syyn niskoilleen sai Daisuke? Very Happy Daike-raukka.

Kyllä, ylistyksiä. Sun mielipide on kuitenkin aina aika painava ja merkitsee paljon. Haluaisin vain, että ihmiset pitäisivät Kendasta edes puoliksi niin paljon kuin minä. Kiitos, että olet tuollainen.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya To Toukokuu 21, 2009 9:26 pm

Mii kirjoitti:Daike-raukka.

Haluaisin vain, että ihmiset pitäisivät Kendasta edes puoliksi niin paljon kuin minä.

Daike-raukka?! Voi luoja. Very Happy Tosi raukka. XD

Mitä Kendaan tulee, niin mä ainakin pidin siitä valtavasti. Mä olen mitta täynnä ihmisiä, jotka pitää kauheaa meteliä itsestään ja erinomaisuudestaan, mihin totuttiin Mikin kanssa. Kenda ei todella ole sellainen, vaan vaikuttaa hirmu mukavalta ihmiseltä. Yritä saada se mukaan. Ei täällä niin paljon tarvitse puhua kuin mitä me puhutaan. Ei sitä syö kukaan muu kuin sinä. Rippituoli! - Sivu 2 825854
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 2 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa