Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rippituoli!

+4
Kimora
Amba
Kinya
Mii
8 posters

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Rippituoli! Empty Rippituoli!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 8:15 pm

Saa tunnustaa syntinsä! Very Happy

Kimora voi antaa synninpäästön, koska on edelleen meistä (mun mielestä) se puhtain ja "parhain". XD Ja nyt ei ole tarkoitus herättää keskustelua siitä, onko Kimora sitä vai ei. Ja jos Daikesta tulee toinen mode, niin sitten se voi hoitaa asiaa kanssa. Daikelta se on varmasti helpompi saada. Very Happy

Mun synti: Näin aika "harhaisia" unia koko helvetin yön. En käy nyt erittelemään se tarkemmin, mitä niissä tapahtui, koska kukaan ei halua tietää. Very Happy Auttakkee! Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya Ti Toukokuu 19, 2009 10:01 pm

Mii kirjoitti:Daikelta se on varmasti helpompi saada. Very Happy

Mun synti: Näin aika "harhaisia" unia koko helvetin yön. En käy nyt erittelemään se tarkemmin, mitä niissä tapahtui, koska kukaan ei halua tietää. Very Happy Auttakkee! Very Happy

Daikelta nyt on helpompi saada mitä tahansa. Very Happy

Okei. Mä olen ollut aika synnitön. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 10:06 pm

Noihin uniin en osaa sanoo mitään, valitenttavasti.

Miun synti on se enttä lintsasin koulusta tänään. Aijai, oon pahis.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 10:17 pm

Kinya. Tuo oli kyllä aika paha. Very Happy Daikelta saa helpommin.

Suvi. Koulusta kuuluu välillä lintsata. Smile Eihän se kai koulunkäynnin kannalta kovin hyvä juttu ole, mutta joskus on pakko saada pitää ns. oma päivä. Se tekee vain hyvää ja sen jälkeen se opiskelukin voi maistua taas hieman paremmalle.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya Ti Toukokuu 19, 2009 10:22 pm

Mii on muuten oikeassa. Muistan itsekin, kun joskus tuli koulusta lintsattua, niin se todella auttoi viihtymään siellä sitten toiste paremmin. Mä tosin lintsailin aika paljon, minkä tuloksena todistukset on aivan hirveää katsottavaa. Pitäisi polttaa ne, mutta niitä voi silti ihan oikeasti vielä joskus tarvita. Enpä tiedä. Kannatan kuitenkin sellaista hillittyä lintsaamista. Smile Päivä pari on okei.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 10:25 pm

Kiitos paljon Mii ja Kinya.
Saa sitä hieman selitellä koulussa mutta eihän siinä sen kummempaa.
Ei vain huvittanut tänään, laiskotti. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya Ti Toukokuu 19, 2009 10:29 pm

Suvi kirjoitti:Ei vain huvittanut tänään, laiskotti. Smile

Mä kannatan aina laiskottelua. Ihan aina. Very Happy Mikään ei oo mukavampaa kuin ottaa rennosti. En nyt tarkoita kokoaikaista nukkumista, vaan olemista. Sitä tuppaa nykyään ihmisillä olemaan niin paljon kaikkea, että on ihan sallittua pihistää itselleen silloin tällöin pari vapaapäivää.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 10:33 pm

Jooh, tuo on totta. En ihan ymmärrä joitakin ihmisiä jotka pitää kalenteriaan täysin täynnä ja juoksevat paikasta toiseen,jatkuvasti siis.
Tosin liika joutenolokin on turhauttavaa eikä niin kivaa. Silloin tällöin ihan kivaa. Wink

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 10:45 pm

Olen ihan samaa mieltä kuin Suvi. On kyllä kiva että on silloin tällöin tekemistä mutta miksi sitä pitää olla joillakin niin paljon ettei edes hengittää ehdi välissä kun on taas mentävä? Luulisi että olisi mukavaa pysähtyäkin joskus. On pari kertaa tullut mieleen että onko ne jatkuvasti menossa olevat ihmiset niitä jotka eivät kestä itseään ja omaa seuraansa ollenkaan?

Synneistä se verran että Suvi saa kyllä anteeksi koska laiskotella ihmisen kuuluu.
Mii ei taas saa yhhysiä uniaan anteeksi ollenkaan. Very Happy Very Happy Mii. Yhhyh. Very Happy No juu. Saa Miikin pikkuisen anteeksi. Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 10:50 pm

Kiitos kovasti Amba. Very Happy
En tiedä miksi jotkut tekee itsensä niin kiireiseksi. Iisalmessa on eräs tuttuni jonka ystävänäkin oli hankalaa olla kun sillä oli koko ajan niin kiire. Joskus kerettiin pikaisesti pari minuuttia juttelemaan ja jo taas sen piti lentää jonnekkin. Ja useimmiten se ihminen on myös väsynyt siihen kiireeseen, minkä se kuitenkin ihan itse tekee itelleen.

Ja kyllä Mii saa anteeksi. Minkäs sitä unilleen mahtaa?

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 11:00 pm

Se muuten on totta. Eihän se unilleen minkään voi. Miipiä on vain kiva kiusata välillä. Very Happy Koska se kestää sen. Ja Miipi tietää että rakastan kovasti ja annan anteeksi mitä tahansa. Syytetään Kendaa! XD No ei.

Juu... Muistan vielä jotenkin mun vanhemmat. Niillä oli koko ajan kiire ja aina ne jätti yksin kotiin. Se ei ollut kovin kivaa. Pikkuisen pelotti silloin lapsena ja pelottaa hieman vieläkin jos jään ihan yksin. Mutta kyllä mä oman itseni kestän oikein kivasti. Ei ole mukavaa jos ystävällä on koko ajan kiire johonkin. Se varmasti tuntui kurjalta. Taidan sitten olla omituinen ihminen siinäkin että ystävät ja perhe tulee ensin ja sitten vasta kaikki muu. Joo... En tiedä.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:05 pm

On todella kurjaa että siut on silleen jätetty yksin.
*iso halaus*
Eikä miun mielestä ole outoa että ystävät ja perhe tulee ensin. Niin se miullakin menee.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:10 pm

Voi kiitos, että sain anteeksi. Very Happy

Jeh. Joillain vain on niin kiire, ettei mitään rajaa. Mä myönnän sen, että on mukavaa, kun on tekemistä. Joskus sitä tekemistä saa olla paljonkin. Joskus on silti pakko myös pysähtyä hieman, koska nuppihan siinä sekoaa, jos koko ajan on jotain. Kumpikaan ei ole hyvästä, eikä kumpikaan ole tervettä. Ei se, että ei koskaan ole yhtään mitään, eikä se, että on koko ajan jotain. Moni kauhean hektistä elämää viettävät väittävät olevansa niitä terveitä, mutta paskanmarjat ne mitään ole. Ihmisten pitää pystyä olemaan myös paikallaan, että saavuttaisi joskus jonkinlaisen tasapainon.

Tein lisää syntiä hetki sitten. Huijasin vanhaa miestä, että nettoaisin siitä viikonloppuna jotain. Sanoin biologiselle isälle, että olisi niin ihana nähdä. Ja joo. Rolling Eyes Mutta en voinut minkään. Rahat on loppu, enkä muistanut, että pian tulee lisää. Very Happy Siksi siis hieman tein syntiä. Puhtaasit taloudellisista syistä. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:13 pm

Saat synnin anteeksi.
Mitä mie oon siulta siitä miehestä kuullut niin ei varmastikaan haittaa vaikka vähän huijaiski. Että ihan oikkeen. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:18 pm

Hyvä, hyvä. Very Happy Kiitän tästä synninpäästöstä.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:20 pm

Ole hyvä vain. ^_^

Mie poltan edelleen tupakkaa vaikka miun piti kyllä lopettaa. Aikoja sitten. Rolling Eyes

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:29 pm

Suvi kirjoitti:Mie poltan edelleen tupakkaa vaikka miun piti kyllä lopettaa. Aikoja sitten. Rolling Eyes

Ai sunkin piti lopettaa? Sama täällä. Olen yrittänyt tuhat kertaa. Kerran kokeilin niitä nikotiinipurkkia, mutta niistä tuli niin hillittömän huono olo, että mieluummin menin pakkaseen tupakille. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:33 pm

Jooh, oon monta kertaa yrittäny ja sen sata kertaa suunitellut.
Nikotiinista pääsee muutamassa päivässä tai viikon aikana. Mutta se tapariippuvuus.
En oo ees tainu maistaa nikotiinipurkkaa. Onko se pahaa?

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:35 pm

Ei, ei oikeastaan ole pahaa. Erikoisen makuista ja maku katoaa sekunnissa, mutta se menettelee. Ja sama ongelma itselläkin. Ei sitä nikotiinia lopulta tehnyt mieli niin paljon kuin sitä tilannetta. Takki päälle ja parvekkeelle. Samoin jäin silloin kaipaamaan sitä käden liikettä. Alas, suuhun, alas, suuhun. Very Happy Aika junttia ehkä.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 11:37 pm

Aina saat anteeksi jos biologista huijaat. Very Happy Se ei ole rumaa ollenkaan. Se on sun kansalaisvelvollisuus. Onko sellaista olemassa?

Tupakka on kyllä kovasti pahaa. Olen yrittänyt saada ihmisiä lopettamaan mutta kukaan ei oikein kuuntele. Very Happy Ei se mitään. Tajuan kyllä että siitä on vaikea päästä eroon. Jo sen nikotiinin takia ja sitten juuri sen tavan takia. Mutta tuen kyllä kovasti jos joku päättää yrittää. Smile
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:38 pm

Hitto, alko tehä mieli röökiä. Menen tästä parvekkeelle. Laughing

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 11:41 pm

Hihii! Very Happy Sen siitä saa kun puhuu tupakasta. Olen muuten täällä kotonakin huomannut sen ja kokeilin taas. Puhuin hetken aikaa tupakasta niin nyt kaikki seisoo tuolla rappusilla. Hyvä. Toivottavasti seisovat pitkään koska mulle tulee lähtö tästä kun ne tulee sisälle. Very Happy Joo. Pitää päästä muitakin koneelle. Ei vain tee mieli. Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kimora Ke Toukokuu 20, 2009 12:18 am

Lintsaamista, unia, tupakointia ja biologisen huijaamista... Hyvin pieniä syntejä kaikki. Smile Kuten täällä on jo todettu, niin eiköhän kuka tahansa voi tollaset synnit antaa anteeksi. Odottakaas, kun Daike pääsee irrottelemaan ja kertomaan syntejään. Very Happy

Mä olen ollut viime aikoina aika synnitön. Smile Tai sitten en ole ite huomannut, että mitä on taas tullut tehtyä. Very Happy
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 12:23 am

No se lintsaaminen piti vain saada purettua, en uskaltanut kertoa äitille. xD
Kysyi tänään puhelimessa: " Mitenkäs siulla siellä koulussa menee ja ootko ollu siellä tänään?" Joo, kyllä äiti, olin olin.. Rolling Eyes
Ohosta, siinä taas. Valehtelin siis äitille että olin siellä koulussa.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kimora Ke Toukokuu 20, 2009 12:29 am

Eiköhän sekin voida antaa anteeksi. Olisi toista, jos olisit valehdellut tyyliin: "Ei, äiti. Se en ollut minä, joka aloitti sen ydinsodan, ei. En ollut minä." Huoli pois. Very Happy
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa