Mitä teet parhaillaan?
+5
Kinya
Rutto
Kimora
Daisuke
Mii
9 posters
Vs: Mitä teet parhaillaan?
Miekin niin kovasti toivon että kaikilla olisi kaikki hyvin.
*iso halaus ihan kaikille*
En ole maistanut banaanimansikkapirtelöä, mutta uskoisin että se voisi olla tosi hyvää.
Mie istun kirjastossa, ruokakassit lattialla ja suurin osa siellä on jotain pakasteita. Vitsit oon fiksu taas..
Nyt koitan katsoa asuntoja ja sellaista. Ja sitten kävellen kotiin, siivoilemaan ja sitten vain laiskottelen. Katselen Nalle Puhia.
*iso halaus ihan kaikille*
En ole maistanut banaanimansikkapirtelöä, mutta uskoisin että se voisi olla tosi hyvää.
Mie istun kirjastossa, ruokakassit lattialla ja suurin osa siellä on jotain pakasteita. Vitsit oon fiksu taas..
Nyt koitan katsoa asuntoja ja sellaista. Ja sitten kävellen kotiin, siivoilemaan ja sitten vain laiskottelen. Katselen Nalle Puhia.
Suvi.- Vierailija
Pakasteita... Kinya aina valittaa mulle siita, etta pakasteet pitaa tunkea pakastimeen heti. "Ei tassa, vittu, kayda tupakoimaan!" Ei helvetti...
Mun pitais olla oikeasti nukkumassa. Kello on aika helvetisti ja vasyttaa, kun on tullut valvottua nyt puolitoista vuorokautta. Nukkumaan siis kohta.
Mun pitais olla oikeasti nukkumassa. Kello on aika helvetisti ja vasyttaa, kun on tullut valvottua nyt puolitoista vuorokautta. Nukkumaan siis kohta.
Rutto- Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 47
No, tottakai. Itse sitten valitat, jos pakasteet maistuu hassulta. Juntti...
Mä ajattelin kohta mennä suihkuun, kunhan olen ensin kirjoittanut täällä ja käyttänyt koirat Amban ja Sakun kanssa. Tänään on ollut aika rauhallinen päivä. Onneksi.
Mä ajattelin kohta mennä suihkuun, kunhan olen ensin kirjoittanut täällä ja käyttänyt koirat Amban ja Sakun kanssa. Tänään on ollut aika rauhallinen päivä. Onneksi.
Kinya- Viestien lukumäärä : 91
Parhaillaan kiehnaan tuon kyljessa, tokin sita hereille, leikin kissojen kanssa ja olen. Vasyttaa kylla ihan pirusti, kun on kaksi paivaa tullut painettua melkein non-stop, mutta ei haittaa. Kohta nukkumaan. Onhan se kellokin jo... Mita se on? 2? Jep. Mutta en anna periksi ennen kuin tiedan, etta pojat on kunnossa. En.
Mii- Viestien lukumäärä : 240
Istun kirjastossa. Tosin kauan ei enää voi, saamarin aikarajat.
Sitten kai kämpille ja tekemään jotain...eli laiskottelemaan. No ei, pitää järjestellä vielä jotain tavaroita. Ja niin, ennen ku voi edes kämpille mennä pitää käydä työkkärissä jotta pääsen sinne harjoitteluun takasin.
Paljon muuten halauksia kaikille. On ikävä.
Ootte tärkeitä. Ihan jokaikinen.
Sitten kai kämpille ja tekemään jotain...eli laiskottelemaan. No ei, pitää järjestellä vielä jotain tavaroita. Ja niin, ennen ku voi edes kämpille mennä pitää käydä työkkärissä jotta pääsen sinne harjoitteluun takasin.
Paljon muuten halauksia kaikille. On ikävä.
Ootte tärkeitä. Ihan jokaikinen.
Suvi- Viestien lukumäärä : 9
Istun jalat pesuvadissa kitsu sylissa, koska ne on aivan totaalisen poikki. Ollaan kavelty koko paiva ja kengat on hieman kovat. Mutta voi, miten mukava paiva taas takana. Vaikkakin Rutto heitti meidat lopulta ulos asunnostaan.
Kiny. Sun miehes on mielipuoli.
Mutta ihana sellainen.
Kiny. Sun miehes on mielipuoli.
Mutta ihana sellainen.
No ei sita jaksanut katsoa. Yhet istuu sohvalla vierekkain ja vilkuilee, hiplailee ohimennen ja pussailee, kun kukaan ei näe. Uskomattomia teineja. Daike kertoi, etta Kenda kavi suukottelemaan sua lauantainakin kesken toiden. Porukka kattoo, etta mihin toi jatka menee ja taa marssii naisystavansa luo vahan halailemaan kesken kaiken. Oikeasti. Saatanan hipit.
Ma menen nukkumaan hetkeksi ennen kuin tarttee lahtea saattamaan porukkaa kentalle.
Ma menen nukkumaan hetkeksi ennen kuin tarttee lahtea saattamaan porukkaa kentalle.
Ne niin tykkää! Ja mikäs sen söpömpää. On edelleen niin ihanaa nähdä kun ihmiset tykkää toisistaan niin kovasti.
Mä joudun koneelta pois. Kiny on tänään oikea peto. Saatanan saatana.
Mä joudun koneelta pois. Kiny on tänään oikea peto. Saatanan saatana.
Amba- Viestien lukumäärä : 71
Rutto hei, se on todellakin vain söpöä ja ihanaa kun toiset tykkää toisistaan.
Mie oon kirjastolla, tosin en keskustan paikassa vaan pikkusessa lähikirjastossa. Jos hyvin käy, koitan saada lisäaikaa koneelle että kerkeää kirjoitella. Puhe on tänään ollut niin surkean kuuloista raakkumista että naurattaa. Siis nauraisin jos ei alkaisi heti yskittämään. Hassun kuuloista kyllä.
Mie oon kirjastolla, tosin en keskustan paikassa vaan pikkusessa lähikirjastossa. Jos hyvin käy, koitan saada lisäaikaa koneelle että kerkeää kirjoitella. Puhe on tänään ollut niin surkean kuuloista raakkumista että naurattaa. Siis nauraisin jos ei alkaisi heti yskittämään. Hassun kuuloista kyllä.
Suvi.- Vierailija
Rutto. Mitään hippejä olla...
Amba. Muista, miksi se Kiny on petona siellä, niin ehkä kaikki sujuu helpommin. Enää pari päivää, niin Kinykin rauhoittuu.
Suvi. Tietenkin olisit voinut nauraa oikein kunnolla ja raakkua siellä, katsoa hieman, mitä kirjastontädit olisivat tykänneet. Meidän kirjastossa ainakin pitää olla niin helvetin hiljaa. Heti, jos päästää äänen, on muijat tuittusina tuijottamassa. Hassua.
Amba. Muista, miksi se Kiny on petona siellä, niin ehkä kaikki sujuu helpommin. Enää pari päivää, niin Kinykin rauhoittuu.
Suvi. Tietenkin olisit voinut nauraa oikein kunnolla ja raakkua siellä, katsoa hieman, mitä kirjastontädit olisivat tykänneet. Meidän kirjastossa ainakin pitää olla niin helvetin hiljaa. Heti, jos päästää äänen, on muijat tuittusina tuijottamassa. Hassua.
Ihan niin. Koska meitä tyttöjäkin ymmärretään usein sen osalta miksi ollaan joskus kärttyisiä menkkojen aikaan niin kyllä miun mielestä pitää ymmärtää Kinyaakin, että miksi se siellä niin peto on. Varmasti on kovasti ikävä Ruttoa. Paljon jaksamista ja haleja Kinyalle!
Ja en voinut raakkua vaikka olisi kuinka naurattanut. Se siinä onkin koomista: naurattaa kovasti ja pihalle tulee vain yskänpuuska. En tiijä, miusta tällä hetkellä yskäkin on vain hassua ja koomista.
Ja en voinut raakkua vaikka olisi kuinka naurattanut. Se siinä onkin koomista: naurattaa kovasti ja pihalle tulee vain yskänpuuska. En tiijä, miusta tällä hetkellä yskäkin on vain hassua ja koomista.
Suvi.- Vierailija
Niin. Sillä on tolkuton ikävä Ruttoa ja Rutto ei vain vielä tule kotiin. Se on aika helvetin kurjaa. Kuten Kiny sanoi, se lentää kohta perässä. Olisi ihan ymmärrettävää kyllä.
Parhaillani olen nousemassa pois koneelta. Piti istua kaikessa rauhassa, mutta nyt lähdenkin Amban kanssa käyttämään koiria ulkona, sitten teen jotain ruokaa näille ja itselleni ja menen suihkun kautta nukkumaan, että jaksan aamulla töihin.
Mä parhaillani mietin - taas - että missä kaikki ihmiset on. On niin turhauttavaa. Väittävät toisinaan (usein), että heitä ei kuunnella. Silti, kun yrittää saada jonkun kiinni, se on ihan turhaa. Kukaan ei vastaa, että voisi puhua ja kuunnella. Outoa. Pojat, perkele. Opetelkaa vastaamaan.
Opetellaan vastaamaan, kyllä.
Mä nousen juuri koneelta ja menen pakkaamaan, että mulla olisi huomenna mukana edes jotakin. Yritän muuten päästä sieltä välillä koneelle kirjoittamaan edes jollekin ja kertomaan, miten asiat siellä etenee. Mii, sua en ainakaan jätä pimentoon, koska tiedän, kuinka sä huolehdit kaikesta.
Mä nousen juuri koneelta ja menen pakkaamaan, että mulla olisi huomenna mukana edes jotakin. Yritän muuten päästä sieltä välillä koneelle kirjoittamaan edes jollekin ja kertomaan, miten asiat siellä etenee. Mii, sua en ainakaan jätä pimentoon, koska tiedän, kuinka sä huolehdit kaikesta.
Hyva, jos se vosu jaa sinne paahan.
Ma katon tota Manaajaa ja mietin, jos sita menis nukkumaan. Naa jatkat saa etsia itelleen jonkun kulman mihin menna oikosekseen. Ei jaksa kiinnostaa. Vasyttaa niin perkeelesti.
Ma katon tota Manaajaa ja mietin, jos sita menis nukkumaan. Naa jatkat saa etsia itelleen jonkun kulman mihin menna oikosekseen. Ei jaksa kiinnostaa. Vasyttaa niin perkeelesti.
Parhaillani nettailen Amban kanssa, joka on huolissaan ja vihainen. Ei kovin hyva yhdistelma sen kohdalla. Melkein pelottaa. Nyt kirjoitan hyvin akkia taalla loppuun ja sitten syomaan jotain. Ollaan koneella aika luvattomasti.
Kinya- Viestien lukumäärä : 91
Parhaillani taistelen Michin kanssa koneesta ja odotan, etta joku soittaisi. En oikeasti mene nukkumaan ennen kuin tiedan, kuinka kay. Sita paitsi olen niin helvetin pilvissa, ettei unikaan tulisi. Onnellisuus kay ikavasti fysiikan paalle. Ja toinen sita paitsi: Naputtelu on kivaa. Olen nortti.
Pääsin pariksi minuutiksi koneelle vielä.
Pian pianohuoneeseen. Ei kai oikein muuta.
Pian pianohuoneeseen. Ei kai oikein muuta.
Suvi.- Vierailija
Kuuntelen musiikkia ja mietin, että mitä sitä tekisi seuraavaksi. Lähtisikö Jpäähän vai jotain muuta. Väsyttää aika pirusti, mutta se ei haittaa mitään. Tuleehan sitten yöllä nukuttua. Helvetin Amba! "Sitä vain, että näetkö sä unia?"
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa