Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

+2
Kimora
Mii
6 posters

Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:19 pm

Ajattelin tälläisen kysymyksen heittää tänne.
Saa poistaa jos ei miellytä.

Mie tykkään kuunnella monien muiden lisäksi Norah Jonesia.
Suosittelen muillekkin. Sellaista rauhallista ja mukavaa silloin kun tuntuu siltä.
Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:28 pm

Tämä on todella hyvä aihe. Oikeasti. Smile

Minen ole Norah Jonesia kuullut koskaan, paitsi nyt. Pistin Youtubesta tulemaan. Ihan mukavaa musiikkia, tämä biisi tosin pistää hieman väsyttämään, koska en ole nukkunut kunnolla. Very Happy Täytyy kuunnella joskus hieman pirteämpänä lisää.

Mitäs itse kuuntelen...
Jrockia joskus edelleen. Tosin melko harvoin nykyään. Dir En Grey ei vaihdu koskaan, vaikken sitäkään enää päivittäin kuuntele, kuten ennen. Joidenkin poikien musiikkia kuuntelen edelleen paljonkin. Kendaa ja Miyaa etupäässä.

Sitten on saksalaisia ja norjalaisia, kuten Assemblage 23, Icon Of Coil, Bruderschaft, Blutengel (no en enää niin paljon, koska tulee hillitön ikävä Moria. Smile ), Emilie Autumn, Enigma, Depeche Mode, Wolfsheim, Apoptygma Berzerk (etenkin Mourn - ihanan pirteä kappale)... Eli mieslaulua (etupäässä), jossa on konemusiikki taustalla. Itse asiassa kuuntelen harvoin naislaulajia. En tiedä, miksi.

Suomalaisista Tauski! Rakastan sitä, koska siihen liittyy niin paljon hyviä ja kauniita muistoja. Palaan aina ajassa taaksepäin, kun pistän Tauskin soimaan. Muita suomalaisia en oikein tiedä... Hetkinen... En tiedä. Very Happy

Tällaista täällä.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Kimora Ke Toukokuu 20, 2009 12:54 am

En tiedä mitään kummankaan mainitsemista bändeistä/artisteista. Very Happy Emilie Autumn soi viime vuonna mökillä jonkun verran, mutta en juuri nyt muista siitä mitään. Täytyy joskus katsoa noita Youtubesta.

Oma on Aioria (ihmiset vihaa Very Happy) ja Kitaro. Niitä tulee kuunneltua kaikkein eniten. Sääli on se, että Aioria ei tehnyt kuin yhden albumin. Olisi ollut kiva kuulla lisääkin, koska jostain syystä tykkään siitä. Ja siihen todellakin sisältyy myös paljon muistoja.

Aivan! Tauski. Siltä olen kuullut pari kappaletta. Taivaassa Tavanneet on kai se toinen. Ihan nätti kappale, ei siinä mitään.

Pitäisi kai laajentaa tota musiikin kuuntelua. Oikeestaan kuuntelen mitä tahansa. Ja täällä soikin milloin mikäkin. On monenlaisia persoonia, joten musiikkiakin on monenlaista. Se on mielestäni vain rikkaus.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 2:17 am

Se Tauskin kappale on kyllä muistaakseni kaunis, pitää kuunnella se jossain välissä uudelleen. Ja voisi muutenkin kuunnella YouTubesta miltä nuo muut kuulostaa.

Tää on varmaan aika hölmöä, mutta tykkään Ace of Base:n musiikista. Ainakin suurin osa biiseistä on mukavia. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 2:36 am

Täytyy myöntää, etten tiedä noista ku Kitaron, Aiorian, Emilie Autumnin ja vissiin Blutengelin. Kaksi vikaa sen takia, että niitä kuunneltiin tosiaan mökillä viime kesänä aika paljon. Ihan kuunneltavaa sinällään, tosin ite en pistäis kotona soimaan kumpaakaan. Ei ne kuitenkaan ärsyttänytkään tavallista enempää soidessaan.

Dir En Grey. Mä vannon sen nimeen. Aika narsistista kai, mutta helvetinkös sille tekee? Dir En Grey saa pään pysymään järjestyksessä ja se on kaikkien (etenkin Miin) kannalta ihan jees. On kai niitä muitakin ihan ok bändejä. Ei vaan nyt oikeen tule mieleen. Hocico on joskus ihan hyvä. En tiedä oikeen. Sanon siis vain: Dir En Grey.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Rutto To Toukokuu 21, 2009 3:30 am

Just. Mii vei mun puheenvuoron. Luetteli melkein jokaisen bändin, mitä kuuntelen. Lisäksi siihen listaan Laibach, Rammstein ja... Ei. Icon of Coil oli jo. Niitä siis kuuntelen aina, kun mahdollista. Eli aika harvoin, mutta ei se mitään.

Dir En Grey. Mä en aluksi jotenkin tajunnut sitä. Sanat oli melko helvetin sairaat ja jotenkin mä varoin kuuntelemasta sitä. Nyt vuosien varrella mä olen oppinut tykkäämään siitä melko paljon. Tottakai, kun se joka päivä soi. Tiettyinä päivinä monta tuntia ja kovaa. Dir En Grey ei ole yhtään paskempaa. Päinvastoin.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Mii Ma Kesä 08, 2009 12:41 am

Mh. Olet tosiaan oppinut tykkaamaan Dir En Greysta. Veit, helvetti, mun soittimen, etta saat kuunnella sita. Very Happy Natku jatka. Saat kylla palauttaa sen ja pian. Lento ei luonnistu ilman soitinta.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Rutto Ti Kesä 09, 2009 1:33 am

En ole natku. Ja toki saat soittimen takaisin. Enhan me edes tule teidan kanssa samaa matkaa, joten ole hyva, tottakai. Sunhan se on ja sa todella tarvitset sita. Ellette keksi jotain muuta pienta lennon ajaksi.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Amba Ti Kesä 09, 2009 3:20 pm

Rutto saatana kun jää vielä toisten perään. Olen vihainen. Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? 478121 Toivottavasti tulet pian kotiin sieltä. Se olisi niin mukavaa.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Mii Ti Kesä 09, 2009 10:00 pm

Khyl Ruttis tulee pian kotiin. Viikonloppuna, luojan kiitos. Kinyahan riutuu olemattomiin, jos ei Rutto pian tule kotiin. Se oli jotenkin niin pikkasen näköinen, kun se seisoi siellä auton vieressä odottamassa. Voi pientä. *Paijauksia Kinylle*
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Kimora Ma Kesä 15, 2009 4:17 am

No... Huomenna Kiny näkee Ruttonsa, jos kaikessa hötäkässä ehtii sitä edes huomata. Smile Uskon kuitenkin, että ne kaksi löytää aikaa toisilleenkin. Tottakai. Ne on kuitenkin niin "in lööööv", kuten Masami tuolta sohvalta huutaa.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Rutto Ti Kesä 16, 2009 2:19 am

Masamia turpaan. Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? 478121
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Kinya Ti Kesä 16, 2009 6:19 pm

Aina tartte olla niin vakivaltainen, senkin porsas. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Mii Ke Kesä 17, 2009 1:00 am

Kaikki, mita mulla on sanottavana, on tassa: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? 478121
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille? Empty Vs: Mitä musiikkia kuuntelet itse/suosittelet muille?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa