Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

4 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 26, 2009 3:18 am

Jooh, oikeassa tosiaan olet Mii. Ja tuota...Jenni nyt on mitä on. Oli se ihan mukava teini-ikäsenä, joskus hieman rasittava mutta muuten mukava. Nykyään se on ihan jotain muuta. Heti kun täytti 18 niin meno meni aivan totaalisesti puihin.

Romanttiset tarinat. Ne on niin ihania. Very Happy
Tykkään niin paljon lukea kaikkea romanttista, okei välillä melko hömppää.
Mutta entäs vaikka olisivatkin hömppää, mukavaa sellasta se on. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 380756

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Ke Toukokuu 27, 2009 2:35 am

Mä en jostain syystä ole koskaan lukenut mitään romanttista. En todellakaan tiedä syytä sille, koska lukeminen on kivaa. Niin, jos Jääkansan Tarinat voidaan laskea romantiikaksi, koska on siellä kaiken seassa sitäkin, niin sitten olen lukenut romantiikkaakin. Mä olen kai lukemiseni suhteen liian valikoiva. Mutta elokuvat. Romanttiset elokuvat on oikein mukavia. Mää tykkään Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi To Toukokuu 28, 2009 12:36 am

Romanttiset elokuvatkin on niin ihania kyllä. Very Happy
Jotenkin tulee vain enempi luettua kaikkea romanttista, vaikka se hömppää olisikin.
Miun toistaiseksi "slaisena paheena" pysynyt asia onkin se että joskus ostan kaupasta niitä oikein romanttisia pokkareita ja luen niitä sitten innolla kannesta kanteen. Laughing
Tosin vähään aikaan ei ole tullut ostettua, ei oikein ole tullut hyviä vastaan tai sitten olen unohtanut. Hassu ahrrastus tuokin. Okke, nyt on vähä outo olo. Voi olla teksti hönttiä. Laughing Anteeksi siitä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii To Toukokuu 28, 2009 2:48 am

Pitäisi lukea enemmän kyllä. En tiedä, miksi en enää lue niin paljon. Tai tiedän kyllä. Syy vain on niin tyhmä, ettei sitä kehtaa kertoa. Very Happy

Mulla olisi kotona pari vuokrattua romanttista leffaa. En vain oikein tiedä, missä välissä ehdin katsomaan ne, kun tulee oltua menossa koko ajan. On pari jännäriäkin, ne on helpompi katsoa, kun muitakin kiinnostaa. Ehkä sitten yöllä, salaa. Very Happy En tiedä vielä, mutta keksin jotain.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Amba To Toukokuu 28, 2009 4:17 am

Eikö veri ja suolenpätkät ole yhtään romanttista? Very Happy Ei. Ei ole. Tiedän.

Katso ne elokuvat kun Kenda nukkuu? Tai sitten otat ne huomenna mukaan ja tulet meille. Kiny olisi hyvillään varmaankin jos tulisit. Sä olet kuitenkin sen paras ystävä ja silleen. Tulisit?
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi To Toukokuu 28, 2009 6:37 pm

Amba kirjoitti:Eikö veri ja suolenpätkät ole yhtään romanttista? Very Happy Ei. Ei ole. Tiedän.

Ei, ne ei ole romanttisia. Very Happy

Ois kuitenkin aika metkaa ja mukavaa jos voitais katsoa yhessä porukalla jotain romanttista sitten kun vain pääsen siellä käymään. Jos vain kukaan haluaa niitä katsoa. Very Happy (Eli kaikki ne jotka vaan haluu katsella sellaista.)

Mii. Eikö Kenda sitten voisi katsoa niitä romanttisia leffoja siun kanssa? Vai eikö se tykkää? Anteeksi, kyselen vähä hölmöjä.

Suvi

Viestien lukumäärä : 9
Points : 9
Join date : 28.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Pe Toukokuu 29, 2009 1:54 am

Mä ilmottaudun mukaan. Ruton kanssa on mahdotonta katsoa mitään romanttista. Olisi kiva vedellä popcornia ja katsoa jotain kunnon nyyhkyleffaa. Very Happy Mä tykkäisin, joten mukana ollaan. Ilman muuta.

Piti kysyä samaa. Miksi et katso Kendan kanssa? Vai eikö se kestä? En ihmettelisi, kun "joutuu" jo sun kanssa olemaan. Very Happy Sä olet romanttisin ihminen, jonka mä tiedän. Joskus jopa pelottavan paljon. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Kyllä se Kenda suostuu mihin tahansa, kun räpäytät pari kertaa. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii La Toukokuu 30, 2009 12:50 am

Katsotaan romanttisia elokuvia! Very Happy

Ja ei. Kenda ei suostu mihin tahansa, vaikka kuinka räpyttelisin. Se on immuuni mulle. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Luojan kiitos siitä.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Amba Ma Kesä 01, 2009 4:17 am

Mä en oikein kovasti tykkää sellaisesta... Mitä se on? Draamaa kuulemma. Ne on aina niin latteita. Mutta romanttiset komediat on kyllä kivoja. En sitä draamaa jaksa kun ei se oikein etene. Kerran Kinyn kanssa katottiin joku. En muista nimeä mutta se oli kovasti tylsä. Very Happy

Kenda feikkaa. Very Happy Se mikään immuuni ole. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Tai ei. Ei feikkaa. Se on ihan yhtä suora kuin Ruttokin. Ja se on vain yksi syy miksi tykkään siitä niin kovasti. On kivaa kun ihminen sanoo rehellisen mielipiteensä suoraan.

Miksi kukaan ei ole maininnut täällä vielä saippuakuplia? Very Happy Ne on kovasti mukavia.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi. Ma Kesä 01, 2009 3:31 pm

Voi Amba! Very Happy
Kiitos kovasti että muistutit. Saippuakuplat on niin ihania! Mie kanssa tykkään, kovastikkin. Very Happy

Täytyy hommata niitäkin sitten tänään.. Smile

Romanttisista elokuvista. Draama sekä komediat käy molemmat. Tosin tottakai komediat on hassumpia. Very Happy
Joten romanttiset komediat sitten. Smile

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Ma Kesä 01, 2009 3:57 pm

Saippukuplat on kyllä kivoja. Ja niillä on kiva "kiusata" kissoja. Ne sekoaa kuplista aivan täysin. Very Happy

Jooh. Mä luulen kanssa meneväni sinne romanttisten komedioiden puolelle. Draama on välillä, tietyissä mielentiloissa, hieman liian hidasta. Kyllä nekin joskus menee, mutta harvemmin. Katsotaan siis komedioita, niin kaikki viihtyy. Smile
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii To Kesä 04, 2009 1:21 am

Hm. Muistan kyllä, kuinka kerran kiusasit kissoja niillä kuplilla. Raukat ihan sekaisin. Very Happy

Komediat on just se juttu. Very Happy Miksei kukaan tee kunnon kauhuromantiikkaa? Sitä katsoisin hyvin, hyvin mielelläni.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Su Kesä 07, 2009 12:29 am

Oli ihan pakko pikkusen kiusia. Smile Ne kissat rääkkää mua joka päivä. Very Happy Näytin vain, miltä se tuntuu.

Mutta tossa ollaan samaa mieltä. Kunnon kauhuromantiikka olisi kivaa vaihtelua. Joskus on kiva pelätä ihan telkkarin edessä sitä, mitä näkee, eikä aina jotain ulkopuolista asiaa.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Ma Kesä 08, 2009 12:32 am

Mm'm. Niin totta.

Taalla on nakynyt paljon kaikkea tyttomaista ja huomasin, etten piittaa puolestakaan siita. Alkaa hieman tuo vaaleanpunainen tursua ulos korvista, silmista ja joka reiasta. Onhan ne sopoja, mutta hei, jotain rajaa. Kun tulee viisi miljoonaa vaahtokarkkia vastaan, niin hieman ahdistaa. Very Happy Mutta silti. Sain niin hyvan idean eraaseen hameeseen. Soitin jo kotiinkin, etta paras hakea kangasta niista rahoista, jotka kotiin jatin. Paasen tekemaan itselleni hamosen. Very Happy Olen niin innoissani, koska hame todella oli kaunis. Toivotaan vain, etta osaan tehda edes lahelle yhta kauniin. En ole pahemmin koskaan vaatteita tehnyt, mutta taalla ollessa olen innostunut kovasti. Tyttomaista kai sekin. En tieda.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Ma Kesä 08, 2009 7:54 pm

Kinya kirjoitti:Oli ihan pakko pikkusen kiusia. Smile Ne kissat rääkkää mua joka päivä. Very Happy Näytin vain, miltä se tuntuu.

Miten ne kissat on sinuu rääkänny? Olen vain utelias. Very Happy
Lilli tykkää huutaa joskus taukoamatta.. Rolling Eyes
Ja toisinaan se on sitten niiin hiljaa että.. Laughing No ei, se on ihana otus kaikinpuolin eikä se koskaan minuu oo rääkänny. Paitsi että osoitti mieltään kun olin poissa. Teki pissit miun vaatteille vaikka hiekkalaatikko oli puhdas ja ihan lähellä. Mur. No jaa, oma oli vikani. Mitäs olin poissa ja jätin vielä vaatteet lojumaan siihen. Wink

Mii. Uskon hyvin että liika on liikaa vaaleanpunaisenkin kohalla. Very Happy
"Kun tulee viisi miljoonaa vaahtokarkkia vastaan, niin hieman ahdistaa."
Tuo oli jo aika hyvä ilmaisu. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121
Ahdistus ei oo kivaa, on vain hassua kuvitella kirjaimellisesti vaahtokarkkeja.
Joita muutes alko tekemään mieli. Ihan totta, tekis mieli vaahtokarkkeja! Very Happy

Suvi

Viestien lukumäärä : 9
Points : 9
Join date : 28.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Ti Kesä 09, 2009 12:52 am

Mietin samaa. Miten kissat on Kinyaa raakannyt. Very Happy Ettei vain olisi toiste pain?

Khyl. Liika on kaikessa liikaa. Osa naista tytoista taalla on kuin hattaroita. On sinista, punaista, valkoista... Argh! On tosin todellakin niita kerrassaan upeitakin juttuja tullut vastaan. Hitot, kun on hieman tiukka budjetti, kun rahat meni lentoihin. Olisin muuten tullut kassit taynna kaikkea kivaa.

Hei! Nyt tyttoilen! Very Happy Ostin Hello Kitty -hipstereita. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Oli ihan pakko, koska Kenda vihaa Hello Kittya henkeen ja vereen. Nyt voin takapuoli pystyssa vilautella sille Hello Kittya. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 No ei. Pois se minusta. Pidan vaatteet paalla. Oli kuitenkin pakko saada ne, kun siina katsoivat niin somasti silmiin. Very Happy

Sita paitsi sain yhden oikein sopon pojan kiinni, mutta se perkele paasi karkuun, kun silma valtti. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Kenda oli punainen kuin paloauto joutuessaan selittamaan tilannetta. "Kaikki on hyvin, muija on vain ihan helvetin sekaisin ja vasynyt." Very Happy Se oli sen paivan koho kohta. Jatka nauroi, antoi numeron ja marssi pois. Saldoa sekin. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Amba Ti Kesä 09, 2009 3:17 pm

Mii kirjoitti:Sita paitsi sain yhden oikein sopon pojan kiinni, mutta se perkele paasi karkuun, kun silma valtti. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Kenda oli punainen kuin paloauto joutuessaan selittamaan tilannetta. "Kaikki on hyvin, muija on vain ihan helvetin sekaisin ja vasynyt." Very Happy Se oli sen paivan koho kohta. Jatka nauroi, antoi numeron ja marssi pois. Saldoa sekin. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121

Sä et voi olla ihan terve. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Mutta kuulostaa hauskalta. Ensi kerralla mä kyllä lähden mukaan. Se oli sitten vinkki että käyt säästämään heti lisää rahaa että päästään yhdessä matkaan. Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi. Ti Kesä 09, 2009 6:48 pm

Voi että teijän kanssa... Laughing

Miks sie sen jätkän otit kiinni? Very Happy

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Ti Kesä 09, 2009 10:13 pm

Amba. Olisi niin ihanaa, jos olisit seuraavalla kerralla mukana. Olisi niin kiva saada kaikki rakkaat ystävät mukaan. Ei olisi koko ajan julmettu ikävä kaikkia, vaikka täytyy sanoa, että tekstiviestit auttoi asiaa aika paljon. Smile Oli niin kiva tekstailla ystävien kanssa ja kuulla, kuinka täällä menee.

Suvi. Mä en oikein tiedä. Se oli niin pikkainen ja söpö, että oli pakko ottaa kiinni ja kertoa, että haluaisin viedä sen kotiin. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Olin hyvin, hyvin, hyvin väsynyt. Mutta se todella oli söpö. Yksi söpöimmistä, mitä olen eläissäni nähnyt. Ja oikeasti. Olin väsynyt. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Kauheeta puolustelua ilmassa. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi. Ke Kesä 10, 2009 1:36 am

Puolustelut ymmärtää kyllä. Very Happy
Mahtoi varmaankin säikähtää se poika ainakin aluksi. Tosin en tiedä miten sen kiinni otit mutta kuitenkin.. Kuulostaa vain hauskalta ja hiukan koomiselta tapaukselta. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii To Kesä 11, 2009 1:38 am

Juoksemalla otin kiinni, kun se käveli niin pirun nopeasti. Meni oikeastaan puolijuoksua. Harvoin näkee mitään niin söpöä, että on pakko kertoa se sille ihmisille itselleenkin. Hassu tilanne, kun sitä miettii nyt. Olisi voinut jättää senkin tekemättä. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Ti Kesä 16, 2009 6:36 pm

Voi jukolauta. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Osaan kuvitella poikaraukan ilmeen, kun joku hullu muija on juossut takkiin kiinni ja yrittanyt vieda mennessaan. Very Happy Ja voi Kenda-raukkaa, joka on joutunut selittamaan tilanteen. Toivottavasti otat talla kertaa hieman rauhallisemmin tuolla ulkona. Ja varmasti otatkin. Olin huomaavinani, etta et nae kuin yhden tietyn henkilon - jos ei Daikea lasketa mukaan.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Ke Kesä 17, 2009 1:47 am

Kiny se on sitten tarkka. Very Happy Joh. En oikein nae muita. Tosin taisin vilaukselta nahda sen saman jatkan tanaan. Katsoi pain, vilkaisi ymparilleen, virnisti ja sukelsi ekaan kauppaan sisalle. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 478121 Minuu huvitti! Mutta joka tapauksessa. Ei riita silmaa kuin Daikelle ja silleen.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi. Ke Kesä 17, 2009 6:54 pm

Se on taatusti juossut sinne kauppaan karkuun. Very Happy

Ja juuh, olen vain iloinen siitä että sait Michin takaisin. Se on todella hyvä juttu.
On aina hienoa se että olet onnellinen. *iso halaus*

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii To Kesä 25, 2009 2:14 am

Michi tuli ja meni, kuten tiedät. Hiemanko ei haittaa mua. Very Happy Kukaan jaksa sellaista saakelin heilumista puolelta toiselle. Hyvä näin. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? - Sivu 2 Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa