Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

4 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 11:52 pm

Anteeksi, miulla on vähän tylsää. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? 816380

Miusta ihania juttuja on ainakin kaikki söpöt jutskat.
Ja sitten kaikki romanttiset leffat. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? 380756

Niistä mistä en tykkää on ehkä se kun toiset tytöt haukkuu toisiaan ja juoruilee ilkeitä selän takana. Enempi sellasta girl poweria mukaan kuin toisten mollaamista, sitä mieltä mie ainaski oon.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 11:57 pm

Minoon samaa mieltä!

En välitä ollenkaan siitä, kuinka monet tytöt/naiset mollaavat toisiaan selän takana kaiken aikaa. Kateuttaan suurin osa. Se on melko typerää ja naurettavaa, koska me kaikki ollaan erilaisia ja jokaisella on lupa olla itsensä.

Mistäs tykkään...

Tykkäilystä ennen kaikkea! En nyt sano, etteikö mies voisi tykätä ja rakastaa, tottakai voi. Mutta meinasin sitä kiehnäämistä, kehräämistä ja vastaavaa.
Romanttiset leffat.
Kynttilät.
Tietyt hepenet. (Lue = Goottihepenet.)

Um... Muuta tulee varmasti mieleen myöhemmin.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Pe Toukokuu 22, 2009 12:06 am

Jooh, en miekään oikein välitä siitä. Tuli vain mieleen kun niin monesti on sitä nähnyt ja kuullut. Se on vain tosi typerää.

Kynttilät on ihania! Very Happy
Hepeneet on kanssa, mutten enää itse niitä goottihepeneitä hingu. Se meni ohi miun osalta. Tykkäily on niin suloista ja ihanaa sekin. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? 102845

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Pe Toukokuu 22, 2009 12:32 am

Mun kohdalta ne ei mene koskaan ohi. Very Happy Mä niin tykkään.

Nyt pitää mennä. Helvetti.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Pe Toukokuu 22, 2009 3:25 am

Jatkan.

Eli siis:
Ne goottien pitsit ja röyhelöt on jotain todella kaunista. Ei kaiken tarvitse olla mustaa, tietenkään. Ne vaatteet on vain niin uskomattoman kauniita, vaikka niitä ei itse päälleen vetäisikään. Mä tosin vedän tämä kesä. En maksanut melkein satasta tuosta yhdestä hameesta vain sen takia, että roikottaisin sitä seinällä. Very Happy Odotan vain sopivia säitä, koska sateessa en halua sitä enää koskaan käyttää. Se painaa tonnin. Ja ehkä niissä vaatteissa se on sekin, että ne tuo aina Morin lähemmäs. Sitä sontiaista kun on kuitenkin ikävä usein. Smile

Muuta ei nyt tule mieleen. Olen hieman väsynyt. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Pe Toukokuu 22, 2009 3:31 am

No jooh, pitsit ja röyhelöt on oikein mukavia ja ihania.
Silti jotenkin tuntuu etten ainakaan ihan tietyntyyppisiä vaatteita halua missään tapauksessa itelleni. Ei ainakaan mustaa miulle enää. Lainasin tuossa yksi päivä Jamin mustaa takkia, ilman lupaa. Hei katsos oonhan mie nuorisorikollinen. Very Happy
Hmm..siitä tuli kyllä syylinen olo, en todellakaan lainaile toisten tavaroita tai mitään ilman lupaa enkä tajua miksi lainasin Jamin takkia. Kuitenkin..sen ajan kuin se takki oli päällä kaupungilla ollessa niin tuntui aika kiusalliselta. En tuntenut itseäni ollenkaan sen tyyppiseksi. Kai se takin lainaaminen oli eräänlainen testi, etä voisinko käyttää mustia vaatteita vai en. Tulin tulokseen että ei innosta. Värit on kivempia. Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Pe Toukokuu 22, 2009 3:37 am

Värit on kyllä ihan mukavia. Smile

Mulla on tullut jotenkin sellainen tunne, että pitäisi kadota joukosta kokonaan. Tuli sen Mikin viimeisen tempauksen jälkeen. Siksi mieli tekisi välillä pitää mustaa päällä, sinne on niin helppo kadota. Aika outoa, koska juuri mustiin pukeutuviin kiinnitetään helvetisti huomiota. Ainakin täälläpäin. Ovat automaattisesti hautakivien kaatajia ja varkaita. Sekin on niin kaksipiippuinen juttu.

Mutta kyllä. Värit ovat oikein mukavia. Ainakin toisinaan. Very Happy No ei.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Pe Toukokuu 22, 2009 3:49 am

Mustat vaatteet ei kyllä miun mielestä riitä lokeroimaan ketän mihinkään. Ja kun se saamarin lokerointi on muutenkin melko typperää. (Vaikka itekki tulen käyttäneeksi sanaa "pissikset" joistakin sen tyyppisistä ihmisistä. Tosin en pelkästään ulkonäön vuoksi, yleensä ne käyttäytyykin sen mukaisesti.)

Hmm..Jos siusta tuntuu paremmalta käyttää mustia vaatteita nyt niin eihän siinä mitään. Se mikä siusta itestäsi tuntuu parhaimmalta ja missä viihdyt parhaiten, sehän siinä merkitsee eniten. Toivon vain ettet haluaisi kadota kokonaan, sellanen k*sipää ei saa saada sinuu katoamaan mihinkään. Olet rakas ja tärkeä. *halauksia*

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Pe Toukokuu 22, 2009 3:58 am

Itse tulee tehtyä sitä samaa. Sanottua ihmisiä pissiksiksi. Mutta eihän se sinällään paha asia ole, jos ne kerran todellakin sellaisia on. Ei kaikki teinit mitään pissiksiä ole, mutta herra jumala, miten moni kuitenkin.

M'mm. En katoa kokonaan mihinkään. *Halaus* Sitä tyydytystä sille en anna. Very Happy Mustissa on se hyvä, että ihmiset pysyvät loitolla juuri edellä mainituista syistä. Saa olla rauhassa tuntemattomilta, kun pelkäävät. Very Happy Ei ihan reilua, mutta joskus se on melko välttämätöntä. Näin.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Pe Toukokuu 22, 2009 4:05 am

Hyvä kuulla, todella hyvä. Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? 380756

Niin, ei ne kaikki pissiksiä ole. Mutta kuten sanoit, niin moni kylläkin.
Minuu ei sinällään häiritse oikeasti teini-ikäiset pissikset vaan ehkä enemmän ihan aikuiset sellaiset...jestas, miten voi olla aikuinen nainen ja vakavissaan olla sellainen ja vielä ajatella että se olisi jotenkin hienoa? En mie tajuu taas.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Pe Toukokuu 22, 2009 4:11 am

En oikein tiedä... Moni teini-ikäinen pissis katsoo aika kieroon sellaista, joka hiemankin erottuu massasta. Pahimpia kyllä on ne aikuiset. Miksi ihminen ei voi vain hyväksyä sitä, että se oikeasti vanhenee, eikä pysy ikuisesti 15-vuotiaana. Ei. Mäkään en tajua. Ollaan pihalla yhdessä. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Su Toukokuu 24, 2009 9:49 pm

Liityn pihalla olevien joukkoon.

En tiedä mikä siinä on, mutta usein melkein ilettää ne jo todella aikuiset naiset (miksei miehetkin), jotka yrittävät saada kiinni jotain kauan sitten mennyttä nuoruutta. Ovat ikäviä toisia kohtaan ja tekevät vain itsensä naurettaviksi. Ehkä mä olen toisinaan liian jyrkkä, mutta niitä mä en jostain syystä siedä. Mikään ei ole inhottavampaa kuin aikuinen pissisnainen rinnuksissa selittämässä, kuinka se voi opettaa pojasta tulemaan miehen. Hyi helevetti sentään, yök.

Ei. Jokaisessa iässä on jotain hyvää ja se pitäisi ihmisten oppia ymmärtämään. Parasta aikaa elämässä eletään koko ajan. Se vain menee täysin ohi, jos koko ajan murehtii sitä, ettei ole enää parikymppinen. Silleen se vain on.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Su Toukokuu 24, 2009 9:56 pm

Hyi, miulle tosiaan tuli mieleen jokin ultra-blondi tapaus isoine tisseineen ja liian pienine vaatteineen... Yök. (No ompas hyvä mollata blondeja kun ite oon sellanen luonnostaan mutten ikinä viitsi olla ihan omassa hiusvärissä.. Laughing )

Parikymppinen...jotenkin ärsyttävää olla parikymppinen, en tajua miksi niin moni haluaisi ikuisesti olla tämän ikäinen. On tää joo ihan okei, mutta jotenkin vain tuntuu että ympäristössä niin moni jotenkin olettaisi että miun kuuluisi olla jotenkin...eeh, bb-pissis? En osaa selittää sittenkään, mäni liian vaikkeeks. Rolling Eyes
Kuitenkin, 20 on ihan okei mutta mieluusti kyllä kasvaisin tästä. Ei oikien ole ollut niin mukavaa tähän mennessä olla 20. Ootan innolla että aikuistuisin, edes joskus.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Su Toukokuu 24, 2009 10:18 pm

Kaikki etenee omaa vauhtiaan, kuten varmasti tiedät. Smile Ja muista se, että olet oikein hyvä sellaisena kuin olet.

Niin juuri! Sellaisia ne on. Vaalea hiuskuontalo pystyssä, liian pienissä vaatteissa. Pelottava näky oikeastaan. Very Happy Onneksi niitä voi vältellä.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Su Toukokuu 24, 2009 10:24 pm

Jooh, ainahan voi juosta karkuunkin. Laughing
Tai noh, minuu ainakin jotenkin alkaa tymnpimään nuo ukot jotka kuulee et mie oon 20 ja heti pitäisi lähtee heidän mukaansa tms. Eikä edes mene jotenkin päähän vaikka kuinka sanoisin että ei kiinnosta... Rolling Eyes


Kiitos todella paljon! Very Happy
*Halauksia* Samoin sie oot hyvä just sellasena kuin oot. Ja hauskaa muuten että saa tutustua. Niin sinuun kuin muihinkin täällä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Su Toukokuu 24, 2009 10:28 pm

Mä en muuten ymmärrä sitäkään. Jollain playboy-porholla on joku parikymppinen nainen kainalossa, niin heti kaikki keski-ikäiset ja vanhemmatkin miehet olettaa, että kaikkia nuoria naisia kiinnostaa vanhemmat miehet. Sama on tummissa miehissä, mitä olen seurannut. Moni tuntuu olettavan automaattisesti, että pohjoismainen nainen on jotenkin helppo nakki. Aikamoista sovinismia, etten sanoisi.

Kiitos! *Halauksia sinne* Ja on tosiaan mukavaa tutustua. Ihmisiin on aina niin kiva tutustua ja oppia tuntemaan uutta väkeä. Smile
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Su Toukokuu 24, 2009 10:34 pm

Jooh, en oikein tykännyt pitää itseäni blondina, vaikka aina välillä oon ollutkin. Ei vain jotenkin jaksa. Kovin tummaksi en tosin enää värjää, ei se mustakaan miulle sopinut. Näytin vuosikaudet siltä kuin olisin iskenyt naamani jauhosäkkiin ja hiukset tervapönttöön.
Se mikää sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. Smile
Viimeaikoina ongelmana on ollut nuo vanhemmat miehet. Todella outoa ja jotenkin..kiusallista. Ja kyllästyttävää. En tykkee.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Su Toukokuu 24, 2009 10:38 pm

Sulla on ongelmana vanhemmat miehet ja mulla vanhemmat naiset. Ne kun kuvittelee, etten tiedä mistään mitään, koska olen ulkoisesti melko tyttömäinen. Hirveä hinku päästä lakanoihin opettamaan. Hyi saatana, oikeasti. Ei naisissa mitään vikaa ole, mutta... Ei. Ei maita.

Kumma juttu, kuinka sitä sanotaan, että jokaiselle sopii se oma luonnollinen hiusväri kaikkein parhaiten. Sehän on ihan sontaa. Very Happy Mä olen ainakin niin juntin näköinen mustissa hiuksissa, ettei mitään rajaa. Samoin on Daike. Daikelle sopii blondi paremmin kuin mikään ja mä en itse voisi oikein kuvitella muuta väriä kuin tän pinkin. Eli ei. Se ei kaikkien kohdalla todellakaan pidä paikkaansa. Onneksi on mahdollisuus hieman muovata itseään sen näköiseksi kuin haluaa. Smile
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Su Toukokuu 24, 2009 10:47 pm

Hyi, tuo tosiaan kuulostaa inhottavalle tuollanen. Vai lakanoihin opettamaan? Huh huh, tosi törkeetä miun mielestä. Shocked
Miulle nuo ukot vaan sanoo kaikki saman liirumlaarumin "Oot pinei ja söpö ja blaablaa" Ja toinen " Sulla on sellaset silmät ja se on sun syy että haluun sua joten mua ei voi syyttää mistään" Jooh, hankin jonkin ison lippiksen jonka alta ei näe mitään enkä kato ketään päinkään. Ja naurettavaa miusta oko jutussa on se että mikään nuista ei edes pidä paikkaansa. Ei, en ole pieni. Jonkin verran lyhyt kyllä mutta pieni en ole. Laughing
Ja söpöksi en osaa itseäni kuvitella. Ja sitten kun nämä on tulleet vain sellaiselta suunnalta, että ukot on 30-40 vuotiaita. Yök.
Anteeksi purkautuminen. Olen hiljaa.

Onneksi tosiaan voi värjäillä hiuksiaan millaiseksi haluaa, se on piristävää ja kivaa. Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Kinya Su Toukokuu 24, 2009 10:59 pm

No et kyllä ole hiljaa, vaan purkaudut niin paljon kuin haluat.

Tuli tosta sun kertomuksesta Mii mieleen ja se, mitä sen yksi terapeutti sille kerran sanoi. Mii oli menossa Hesasta kotiin vappuna ja Keravalle sen päälle käytiin. Ukko hyökkäsi takaapäin ja alkoi repimään vaatteita, jolloin Mii potkaisi sitä äijää munille niin kovaa kuin kykeni. Kun Mii kertoi tästä terapiassa, pisti terapeutti-perkele syyn Miin niskoille. "Kun sä pukeudut tolleen ja sulla on tollaset silmät ja hiukset. Ei mikään ihme." Mitä vi**ua? Jos muistan oikein, oli Miipillä farkut ja miesten iso nahkatakki. Okei. Sillä on nätit silmät kuin mitkä ja silloin sillä kuulemma oli tukka puoleenselkään. Seuraavalla viikolla lähti tukka pois. Hm. Sairas kommentti ihmiseltä, jonka pitäisi tukea ja auttaa, ei syyllistää.

On muutenkin miehiltä (ja naisilta) niin huono tekosyy: Sä olet ton näkönen, syytä itseäs. Ei se, helvetti, menen niin! Jokaisen pitäisi osata pysyä housuissaan, oli tilanne millainen tahansa ja teki mieli kuinka paljon tahansa. Herkempi saa jo tollasista puheista traumoja, vahvempi kohauttaa olkiaan. Oli miten oli, niin tollaset puheet on ällöttäviä, inhottavia ja vastenmielisiä. Yök, saatana.

Anteeksi kiroilu. Inhottaa. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Amba Su Toukokuu 24, 2009 11:12 pm

Pitäisi potkia sen terapeutin peppua. Mä vihaan terapeutteja. Vihaan! Yhhyh.

Olette kyllä molemmat niin söpösiä etten ihmettele ollenkaan jos jonkun pää kääntyy kadulla perään ja tulee tollasia ehdotuksia. Eihän ne kivoja ole. Tiedän sen. Eikä oikeinkaan. Mua inhotti kanssa kovasti kun sain sen yhden naikkosen perääni japanissa kerran. Ehdotteli vaikka mitä. Puolistakaan en edes tiedä että mitä helvettiä ne edes tarkotti. Very Happy Juostiin Sakun kanssa pois. Se saattoi olla silloin kun oltiin kaupungilla omin luvin. Joo...
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Su Toukokuu 24, 2009 11:34 pm

Mitä helevettiä se terapeutti oikein on kuvitellut? Todella, todella loukkaavaa tuollainen. Ja kuten Kinya sanoit, vieläpä ihmiseltä jonka todella pitöisi olla apuna ja tukena eikä saatana syytellä syyttä suotta ja tehdä toisen oloa kurjaksi entisestään. Vihaksi pistää tuollanen. Mad

Se on niin totta, vaikka kuinka toinen näyttäisi miltä tahansa ja vaikka kuinka tekisi mieli (mitä en kyllä ihan aina jaksa ymmärtää..) niin kyllä sitä pitää osata käyttäytyä. Jos ei sitten muusta syystä niin ainakin edes siksi että edes koittaisi kunnioittaa toista ihmistä.


Amba. Mukavaa että sieki tulit tänne meijän kanssa juttelemaan. Very Happy
Olitte Sakun kanssa omin luvin kaupungilla?
Onneksi pääsitte siltä naikkoselta karkuun, inhottavia tuolaiset tosiaan. En vain tajuu sellasia ihmisiä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Amba Su Toukokuu 24, 2009 11:37 pm

Joo. Kun tietäisi missä se terapeutti asuu niin voisi vaikka... jotain. Heristää nyrkkiä. Very Happy Sikamainen kommentti tollanen. Saatanan saatana.

Ja kyllä asia on niin kuin Suvi sanoi. Toista ihmistä pitää kunnioittaa sen verran että pysyy housuissaan ja pitää päänsä kiinni. Jotkut ottaa tollaset ehdottelut imarteluna mutta mua ne ainakin inhotti kovasti.

Joo. Oltiin omin luvin kaupungilla silloin kun oltiin vielä samassa sairaalassa vuosia sitten. Lähdettiin pikkuisen kattelemaan. Very Happy Tuli aika paljon sanomista sitten myöhemmin.

Nyt pisulle.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Suvi Ma Toukokuu 25, 2009 12:13 am

En kannata vkivaltaa, tuollainen kommentti vain on niin helvetin väärin että kyllä sitä ainakin muutama valittu sana tekisi mieli sanoa tuollaiselle ihme-terapeutille.

Joo. On muuten outoa sekin miten joskus näyttää siltä kuin ne olisi jotain kohteliaisuuksia. Olen nähnyt kuinka tyttö katselee haltioissaan miestä joka puhuu imeliä/lipeviä ja ehdottelee ties mitä. Iisalmessa koitin suojella sitä yhtä Jenniä sellaselta 40-vuotiaalta äijältä (joka koitti kyllä valehdella olevansa 30..)
Tulos oli kuitenkin se että Jenni suuttui ja olisi niin kovasti halunnut mennä tekemään sen ukon kanssa ties mitä...Vähän epäilen ettei Jenni olisi kovinkaan tykännyt jos niin olisi todella tapahtunut. Rolling Eyes

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Mii Ma Toukokuu 25, 2009 11:36 pm

Suvi kirjoitti:Vähän epäilen ettei Jenni olisi kovinkaan tykännyt jos niin olisi todella tapahtunut. Rolling Eyes

Sehän siinä on. Moni fantasioissaan kuvittelee ties mitä, mutta todellinen tilanne ei välttämättä olekaan niin kiva. En usko myöskään, että tämä Jenni olisi niin kovin tykännyt, jos jotain oikeasti olisi tapahtunut.

En tajua ihmisiä ollenkaan. Olette kaikki oikeassa siinä, mitä olette kirjoittanee tänne.

Amba. Ja sitten sä ihmettelet, miksi teitä pidettiin niin tiukasti silmällä siellä sairaalassa. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä? Empty Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa