Mikä soi nyt?
+4
Daisuke
Kimora
Kinya
Mii
8 posters
Sivu 2 / 4
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Mikä soi nyt?
Heh... Masamia kyllä kävi vähän sääliksi. Yritti raukka ottaa ylimääräisen lääkkeenkin, että kestäis paremmin. Nyt ollaan sitten loppuilta saatu kuunnella Masamille mieleisiä ääni, eli telkkaria. Ei helvetti. Tekee mieli kuulla DEAD CAN DANCE. Mii, perkele. Mä kostan.
Mä vähän luulen, että tähän hätään Miipi ei juurikaan välitä sun kostostas. Sen verran se hehkui mökillä ollessa. Saa nähdä, mikä niillä on mieli huomenna, kun tulevat kotiin. Pidän peukkua, että nämä viimeiset tunnit, jotka ne saa olla kahdestaan, olisi täynnä kauneutta ja rauhaa.
Nyt ei soi mikään. Telkkari vain pauhaa taustalla jotain outoa.
Nyt ei soi mikään. Telkkari vain pauhaa taustalla jotain outoa.
Kinya- Viestien lukumäärä : 91
Täällä Värttinää. Ikävä kottiin, tavallaan kotiin siis. Pohjois-Karjalaan.
Suvi- Vierailija
Voi että... Koti-ikävän tunne on aika ikävä. Tiedän tunteen. Vaikka sitä oikeastaan asuu täällä, niin aina välillä on kauhea ikävä sinne toiseen kotiin. Toivottavasti pääset sinne pian.
Juuh, pääsen mie juhannuksena. Serkun häät. Ja hah, kiusaanpas Tamperelaisia puhumalla murretta oikein kunnolla kun tuun sieltä takasin.
Siellä on vain niin paljon kaikkea, luontoa ja rauhaa.
Mutta tuo Värttinän kuunteleminen auttaa.
Siellä on vain niin paljon kaikkea, luontoa ja rauhaa.
Mutta tuo Värttinän kuunteleminen auttaa.
Suvi- Vierailija
Aivan. Ne häät. Pidä mahdollisimman kivaa, kun sinne menet.
Mäkin tahtoisin häihin. Kiny. Rutto.
Täällä soi Sweet Sweet Samba. Olen kaivannu tätä koko viikonlopun.
Täällä soi Sweet Sweet Samba. Olen kaivannu tätä koko viikonlopun.
Amba- Viestien lukumäärä : 71
Tuo ei tainut olla eka ehdotus niistä häistä.
Ei huonompi ajatus kyllä miunkaan mielestä.
Täällä jatkuu Värttinä. Taas jumitun päiväksi yhteen ja samaan.
Ei huonompi ajatus kyllä miunkaan mielestä.
Täällä jatkuu Värttinä. Taas jumitun päiväksi yhteen ja samaan.
Suvi- Vierailija
Olisihan se kovasti kiva jos Rutto ja Kiny päättäisi mennä naimisiin. Ovat seurustelleet monta vuotta ja ollu kihloissa puolitoista vuotta. Mä rupean ehottelemaan.
Kuuntelin juuri juutuupista värttinää. Aika kivaa musiikkia.
Kuuntelin juuri juutuupista värttinää. Aika kivaa musiikkia.
Joo se ois tosiaan kiva idea. Voisitteko mennä naimisiin, Kinya ja Rutto?
Mukavaa että tykkäät. Tosin mie en itekkään aina välttämättä saa kaikesta selvää. Osa kappaleista menee melko nopeasti ja osa teksteistä on sen verran vanhaa murretta ettei ihan kaikki mene kerralla tajuntana että mistä siellä lauletaan. Suosittelen kappaletta Seelinnikoi. Hassun kuuloinen. Kertoo vanhasta naisesta joka neuvoo nuorempia tyttöjä valitsemaan elämänkumppaninsa paremmin miytä hän itse on tehnyt.
Mukavaa että tykkäät. Tosin mie en itekkään aina välttämättä saa kaikesta selvää. Osa kappaleista menee melko nopeasti ja osa teksteistä on sen verran vanhaa murretta ettei ihan kaikki mene kerralla tajuntana että mistä siellä lauletaan. Suosittelen kappaletta Seelinnikoi. Hassun kuuloinen. Kertoo vanhasta naisesta joka neuvoo nuorempia tyttöjä valitsemaan elämänkumppaninsa paremmin miytä hän itse on tehnyt.
Suvi- Vierailija
Sen kuuntelen sitten seuraavaksi. Joo...
Rutto ja Kiny tuolla vilkuilee toisiaan kun sanoin ihan ääneen sen että me ollaan kyllä sitä mieltä että niiden on aika mennä naimisiin. Kinyn ilme on hieman suuntaan "heti heti" ja Rutolla hieman "helvetti ei ikinä." Kyllä ne vielä menee. Ei ne muutakaan voi.
Rutto ja Kiny tuolla vilkuilee toisiaan kun sanoin ihan ääneen sen että me ollaan kyllä sitä mieltä että niiden on aika mennä naimisiin. Kinyn ilme on hieman suuntaan "heti heti" ja Rutolla hieman "helvetti ei ikinä." Kyllä ne vielä menee. Ei ne muutakaan voi.
Voi mahotonta...
Niin sulosta...
Mie kun luulin että oisin ainoa joka tykkäisi Värttinästä.
Niin sulosta...
Mie kun luulin että oisin ainoa joka tykkäisi Värttinästä.
Suvi- Vierailija
No täytyy sanoa etten ihan ymmärrä Värttinää mutta kuulostaa ihan kivalta silti. Eihän sitä välttis tartte sanoja ymmärtää että musiikki on hyvää.
Jooh, mukavalta se kuulostaa kyllä.
Ja ymmärrän ihan hyvin sen että on varmaan hankalaa saada selvää sanoista. Enhän miekään saa kaikesta selvää Värttinän kohdalla vaikka miun pitäisi kai.
Ja ymmärrän ihan hyvin sen että on varmaan hankalaa saada selvää sanoista. Enhän miekään saa kaikesta selvää Värttinän kohdalla vaikka miun pitäisi kai.
Suvi- Vierailija
Tuskin silti kannattaa olla huolissaan. On muutama japanilainen bändi, jonka sanoista harvemmin saan selvää. Silti niitä tulee kuunneltua. Kuten Amba sanoi, niin sanoilla ei ole kovin suurta merkitystä, jos musiikki on muuten hyvää. Enkä mä tajua saksaakaan ja silti sitäkin tulee kuunneltua. Pointti on siis se, että niin kauan kuin musiikki on hyvää, ei sanoilla juurikaan pitäisi olla mitään kovin suurta merkitystä.
Rutto- Viestien lukumäärä : 66
Ikä : 47
Ah, joo! Rutto ja Kiny naimisiin. Oikeasti. Ette te kuitenkaan enää eroon toisistanne pääse ja tuskin edes haluatte. Tehkää itsenne ja muut onnelliseksi ja menkää naimisiin. Eiks jees?
Täällä soi Bruderschaft - Forever (Comrade Remix By Code 64)
Täällä soi Bruderschaft - Forever (Comrade Remix By Code 64)
Mii- Viestien lukumäärä : 240
Missä ihmeen vaiheessa mä olen lisännyt tollasen räpyttelevän hirviön tänne?
Mä joka tapauksessa kanatan Ruton ja Kinyn liittoa. Mutta mitä, jos annettaisiin niiden kuitenkin edetä omaa vauhtiaan? Edes kerran?
Soi: Aioria - Kousai.
Mä joka tapauksessa kanatan Ruton ja Kinyn liittoa. Mutta mitä, jos annettaisiin niiden kuitenkin edetä omaa vauhtiaan? Edes kerran?
Soi: Aioria - Kousai.
Elä nyt, ei se oo hiiwiö. Se on miusta söpö.
Täällä Norah Jones-Feelin´the same way
Täällä Norah Jones-Feelin´the same way
Suvi- Vierailija
Omituinen se on. Mutta olkoon tietenkin täällä, koska te tykkäätte Miin kanssa ja Amba innostui sen nähdessään. Nyt se seisoo vieressä ja räpyttelee samalla tavalla. Jessus, minkä näköinen.
Hm. Amba on kyllä ihan paras. Se ei antanut mahdollisuutta istua yksin ja hiljaa, vaan se pakotti puhumaan kyselemällä koko ajan jotain. Ihan turhiakin asioita oikeastaan.
Meillä soi Wolfsheim - Sparrows And The Nightingales.
Meillä soi Wolfsheim - Sparrows And The Nightingales.
Kenda- Viestien lukumäärä : 30
Sellanen se Amba on. Sä olet Miille rakas, joten sä olet Amballe rakas. Ja meille kaikille muillekin siinä samalla. Amba on meidän ihmistuntija. Ja jos se pitää susta, me kaikki pidetään susta. Nekin, jotka ei sua tunne, varmasti rakastuu suhun tutustuessaan. Amba näkee ihmisestä heti, millainen se on. En tiedä, kuinka se sen tekee, mutta niin se menee. Huoli pois siis. Sulla on iso joukko takanas.
Aika hienoa että Amba sillä tavalla kyselee, se on niin mahtava kyllä.
Täällä Stray Cats-Rock this town
Täällä Stray Cats-Rock this town
Suvi- Vierailija
Amba vaikutti olevan aivan paras. Ei siihen muuta sanottavaa juurikaan. Se vain on mahtava.
Soi: Bruderschaft - Forever (Comrade Remix By Code 64)
Soi: Bruderschaft - Forever (Comrade Remix By Code 64)
Kenda- Viestien lukumäärä : 30
Toi Bruderschaft ei ole paskempaa musiikkia ollenkaan. Rutto kuunteli sitä juuri. Ihme, että tykkäsin niinkin paljon, kun en normaalisti juuri tollasta musiikkia kuuntele.
Sivu 2 / 4 • 1, 2, 3, 4
Sivu 2 / 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa