Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Japani, Japani!

4 posters

Siirry alas

Japani, Japani! Empty Japani, Japani!

Viesti  Mii Ma Kesä 08, 2009 12:39 am

Ihan pakko hieman hehkuttaa. Very Happy Tulen taman otsikon alle kirjottamaan myohemmin, etta miten reissu meni omalta osaltani ja samaan voi sitten lisailla muutkin.

En oikein tieda... Viime reissu oli mukava, mutta jotenkin... tunkkainen. Olisin halunnut silloin olla Morin kanssa koko ajan, mutta Mikkihan ei siihen suostunut. En silloin nahnyt ystavia ollenkaan. Vain Mikin, Daisuken ja Naukun. Kai pari muutakin, en muista. Nyt olen nahnyt ihmisia, joita olen kaivannut ihan helvetisti. Paasin Morin kanssa ulos ilman helvetillista tappelua sitten myohemmin ja ja ja... Very Happy Kaikki on ollut niin mukavaa.

Lisaa myohemmin! Japani! <3
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Japani, Japani! Empty Vs: Japani, Japani!

Viesti  Rutto Ti Kesä 09, 2009 1:31 am

Ei helvetti. Japani, Japani! 478121

Joku todella nauttii olostaan. Taitaa todella olla hieman toista kuin viimeksi. Daikekin sano, etta tunnelma on paljon kivempi kuin edellisella kerralla. Sehan vei sut viimeksi sinne kotiseuduilleen? Mikki nosti siita Daikelle myohemmin kauhean metelin. Et vain tiennyt sita. "Mita vittua se amma piti sinne vieda, perkele, mita?!" Jne, jne. Daike kun niin tykkaa siita, etta joku arvostelee sita, mita se tekee. Nyt on todella ollut rento meininki melkein kaikin osin. Mikin lasnaolo vitutti hieman, mutta nyt on siltakin osin hyyyyyvin rento olo.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Japani, Japani! Empty Vs: Japani, Japani!

Viesti  Amba Ti Kesä 09, 2009 3:19 pm

Ai ei Mikki vituta enää? Hyvä. Oikein hyvä.

Mä en tykkää koko maasta. Onhan siellä tekemistä mutta niin paljon kaikkea turhaa ja epämiellyttävää. Suomi on oikein mukava paikka elää. En oikein usko että koskaan lähtisin täältä vapaaehtoisesti pois. Smile
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Japani, Japani! Empty Vs: Japani, Japani!

Viesti  Mii Ti Kesä 09, 2009 9:54 pm

Rutto. Jos Daike jotain sanoo, niin sitten asia on yksinkertaisesti juuri niin. Smile Viime reissu ei ollut läheskään niin mukava kuin tämä. Ei lähellekään. Kaikki oli jotenkin vain... ihanaa. Ja näin Chin ja Mein, ne oli kyllä kovin suloisia. Kirjoitan kyllä lisää, kunhan jaksan. Nyt on hieman kiire, kun menen ihan kohta sitä hametta tekemään, ettei malli ihan unohdu. Smile

Amba. On ihan hyvä, että ajattelin pysyä kotona, koska muuten sua tulisi ikävä. Niin kovin kova ikävä. Minen sitä usein sano, mutten voisi kuvitella enää elämää ilman sinuu. *Hali ja pusu poskelle* Olet kyllä niin ihana pikkuinen.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Japani, Japani! Empty Vs: Japani, Japani!

Viesti  Kimora Ma Kesä 15, 2009 4:16 am

Amballe tuli tippa, kun se luki ton sun kommentin tossa mun vieressä istuessaan. Sanoo rakastavansa sua kovasti ja toivovansa aina kuuluvansa sun elämään jollain tavalla. Smile On se niin suloinen. Suloinen ja viisas.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Japani, Japani! Empty Vs: Japani, Japani!

Viesti  Rutto Ti Kesä 16, 2009 2:17 am

Suloinen, viisas ja vaarallinen. Aika paketti, etten sanois.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Japani, Japani! Empty Vs: Japani, Japani!

Viesti  Mii Ke Kesä 17, 2009 1:14 am

On kylla. Todella ihana paketti. Smile

Japani teki sen taas. Loksautti elamani palaset kohdalleen. Viime reissu oli niin mukava, aivan uskomaton. Samoin on ollut tama paiva. Viihdyn taalla niin hyvin, vaikka ei uskoisi. Jos olisi enemman rahaa, etsisin taalta kesaksi asunnon. Tiedan, etta voisin jaada ystavien luo, mutta en voi mitenkaan jattaa terapioita ja kaikkea valiin koko kesaksi. Toivon vain niin kovin, etta paasen tanne taas pian. Ajatus koko maasta inhotti, mutta en tieda, miksi tama on niin iskenyt sydamen seinamaan. Tuntuu silta kuin kaikki jarjestyisi vain taalla. Olen melko onnellinen. Olen aikalailla todella onnellinen. Voi etta... Kaikki on taas niin sekaisin - hyvalla tavalla. Tama maa taitaa olla omalla tavallaan enkelini. Niin outoa kuin se todellakin on. Ja onhan tama sen toisen toinen kotimaa. Siksikin tama on rakas paikka. Ja nyt menen pois ennen kuin sanon mitaan enempaa. Olen aika vasynyt. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Japani, Japani! Empty Vs: Japani, Japani!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa