Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?
4 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Mistä tyttömäisistä asioista pidät/et pidä?
Jooh, oikeassa tosiaan olet Mii. Ja tuota...Jenni nyt on mitä on. Oli se ihan mukava teini-ikäsenä, joskus hieman rasittava mutta muuten mukava. Nykyään se on ihan jotain muuta. Heti kun täytti 18 niin meno meni aivan totaalisesti puihin.
Romanttiset tarinat. Ne on niin ihania.
Tykkään niin paljon lukea kaikkea romanttista, okei välillä melko hömppää.
Mutta entäs vaikka olisivatkin hömppää, mukavaa sellasta se on.
Romanttiset tarinat. Ne on niin ihania.
Tykkään niin paljon lukea kaikkea romanttista, okei välillä melko hömppää.
Mutta entäs vaikka olisivatkin hömppää, mukavaa sellasta se on.
Suvi- Vierailija
Mä en jostain syystä ole koskaan lukenut mitään romanttista. En todellakaan tiedä syytä sille, koska lukeminen on kivaa. Niin, jos Jääkansan Tarinat voidaan laskea romantiikaksi, koska on siellä kaiken seassa sitäkin, niin sitten olen lukenut romantiikkaakin. Mä olen kai lukemiseni suhteen liian valikoiva. Mutta elokuvat. Romanttiset elokuvat on oikein mukavia. Mää tykkään
Mii- Viestien lukumäärä : 240
Romanttiset elokuvatkin on niin ihania kyllä.
Jotenkin tulee vain enempi luettua kaikkea romanttista, vaikka se hömppää olisikin.
Miun toistaiseksi "slaisena paheena" pysynyt asia onkin se että joskus ostan kaupasta niitä oikein romanttisia pokkareita ja luen niitä sitten innolla kannesta kanteen.
Tosin vähään aikaan ei ole tullut ostettua, ei oikein ole tullut hyviä vastaan tai sitten olen unohtanut. Hassu ahrrastus tuokin. Okke, nyt on vähä outo olo. Voi olla teksti hönttiä. Anteeksi siitä.
Jotenkin tulee vain enempi luettua kaikkea romanttista, vaikka se hömppää olisikin.
Miun toistaiseksi "slaisena paheena" pysynyt asia onkin se että joskus ostan kaupasta niitä oikein romanttisia pokkareita ja luen niitä sitten innolla kannesta kanteen.
Tosin vähään aikaan ei ole tullut ostettua, ei oikein ole tullut hyviä vastaan tai sitten olen unohtanut. Hassu ahrrastus tuokin. Okke, nyt on vähä outo olo. Voi olla teksti hönttiä. Anteeksi siitä.
Suvi- Vierailija
Pitäisi lukea enemmän kyllä. En tiedä, miksi en enää lue niin paljon. Tai tiedän kyllä. Syy vain on niin tyhmä, ettei sitä kehtaa kertoa.
Mulla olisi kotona pari vuokrattua romanttista leffaa. En vain oikein tiedä, missä välissä ehdin katsomaan ne, kun tulee oltua menossa koko ajan. On pari jännäriäkin, ne on helpompi katsoa, kun muitakin kiinnostaa. Ehkä sitten yöllä, salaa. En tiedä vielä, mutta keksin jotain.
Mulla olisi kotona pari vuokrattua romanttista leffaa. En vain oikein tiedä, missä välissä ehdin katsomaan ne, kun tulee oltua menossa koko ajan. On pari jännäriäkin, ne on helpompi katsoa, kun muitakin kiinnostaa. Ehkä sitten yöllä, salaa. En tiedä vielä, mutta keksin jotain.
Eikö veri ja suolenpätkät ole yhtään romanttista? Ei. Ei ole. Tiedän.
Katso ne elokuvat kun Kenda nukkuu? Tai sitten otat ne huomenna mukaan ja tulet meille. Kiny olisi hyvillään varmaankin jos tulisit. Sä olet kuitenkin sen paras ystävä ja silleen. Tulisit?
Katso ne elokuvat kun Kenda nukkuu? Tai sitten otat ne huomenna mukaan ja tulet meille. Kiny olisi hyvillään varmaankin jos tulisit. Sä olet kuitenkin sen paras ystävä ja silleen. Tulisit?
Amba- Viestien lukumäärä : 71
Amba kirjoitti:Eikö veri ja suolenpätkät ole yhtään romanttista? Ei. Ei ole. Tiedän.
Ei, ne ei ole romanttisia.
Ois kuitenkin aika metkaa ja mukavaa jos voitais katsoa yhessä porukalla jotain romanttista sitten kun vain pääsen siellä käymään. Jos vain kukaan haluaa niitä katsoa. (Eli kaikki ne jotka vaan haluu katsella sellaista.)
Mii. Eikö Kenda sitten voisi katsoa niitä romanttisia leffoja siun kanssa? Vai eikö se tykkää? Anteeksi, kyselen vähä hölmöjä.
Suvi- Viestien lukumäärä : 9
Mä ilmottaudun mukaan. Ruton kanssa on mahdotonta katsoa mitään romanttista. Olisi kiva vedellä popcornia ja katsoa jotain kunnon nyyhkyleffaa. Mä tykkäisin, joten mukana ollaan. Ilman muuta.
Piti kysyä samaa. Miksi et katso Kendan kanssa? Vai eikö se kestä? En ihmettelisi, kun "joutuu" jo sun kanssa olemaan. Sä olet romanttisin ihminen, jonka mä tiedän. Joskus jopa pelottavan paljon. Kyllä se Kenda suostuu mihin tahansa, kun räpäytät pari kertaa.
Piti kysyä samaa. Miksi et katso Kendan kanssa? Vai eikö se kestä? En ihmettelisi, kun "joutuu" jo sun kanssa olemaan. Sä olet romanttisin ihminen, jonka mä tiedän. Joskus jopa pelottavan paljon. Kyllä se Kenda suostuu mihin tahansa, kun räpäytät pari kertaa.
Kinya- Viestien lukumäärä : 91
Katsotaan romanttisia elokuvia!
Ja ei. Kenda ei suostu mihin tahansa, vaikka kuinka räpyttelisin. Se on immuuni mulle. Luojan kiitos siitä.
Ja ei. Kenda ei suostu mihin tahansa, vaikka kuinka räpyttelisin. Se on immuuni mulle. Luojan kiitos siitä.
Mä en oikein kovasti tykkää sellaisesta... Mitä se on? Draamaa kuulemma. Ne on aina niin latteita. Mutta romanttiset komediat on kyllä kivoja. En sitä draamaa jaksa kun ei se oikein etene. Kerran Kinyn kanssa katottiin joku. En muista nimeä mutta se oli kovasti tylsä.
Kenda feikkaa. Se mikään immuuni ole. Tai ei. Ei feikkaa. Se on ihan yhtä suora kuin Ruttokin. Ja se on vain yksi syy miksi tykkään siitä niin kovasti. On kivaa kun ihminen sanoo rehellisen mielipiteensä suoraan.
Miksi kukaan ei ole maininnut täällä vielä saippuakuplia? Ne on kovasti mukavia.
Kenda feikkaa. Se mikään immuuni ole. Tai ei. Ei feikkaa. Se on ihan yhtä suora kuin Ruttokin. Ja se on vain yksi syy miksi tykkään siitä niin kovasti. On kivaa kun ihminen sanoo rehellisen mielipiteensä suoraan.
Miksi kukaan ei ole maininnut täällä vielä saippuakuplia? Ne on kovasti mukavia.
Voi Amba!
Kiitos kovasti että muistutit. Saippuakuplat on niin ihania! Mie kanssa tykkään, kovastikkin.
Täytyy hommata niitäkin sitten tänään..
Romanttisista elokuvista. Draama sekä komediat käy molemmat. Tosin tottakai komediat on hassumpia.
Joten romanttiset komediat sitten.
Kiitos kovasti että muistutit. Saippuakuplat on niin ihania! Mie kanssa tykkään, kovastikkin.
Täytyy hommata niitäkin sitten tänään..
Romanttisista elokuvista. Draama sekä komediat käy molemmat. Tosin tottakai komediat on hassumpia.
Joten romanttiset komediat sitten.
Suvi.- Vierailija
Saippukuplat on kyllä kivoja. Ja niillä on kiva "kiusata" kissoja. Ne sekoaa kuplista aivan täysin.
Jooh. Mä luulen kanssa meneväni sinne romanttisten komedioiden puolelle. Draama on välillä, tietyissä mielentiloissa, hieman liian hidasta. Kyllä nekin joskus menee, mutta harvemmin. Katsotaan siis komedioita, niin kaikki viihtyy.
Jooh. Mä luulen kanssa meneväni sinne romanttisten komedioiden puolelle. Draama on välillä, tietyissä mielentiloissa, hieman liian hidasta. Kyllä nekin joskus menee, mutta harvemmin. Katsotaan siis komedioita, niin kaikki viihtyy.
Hm. Muistan kyllä, kuinka kerran kiusasit kissoja niillä kuplilla. Raukat ihan sekaisin.
Komediat on just se juttu. Miksei kukaan tee kunnon kauhuromantiikkaa? Sitä katsoisin hyvin, hyvin mielelläni.
Komediat on just se juttu. Miksei kukaan tee kunnon kauhuromantiikkaa? Sitä katsoisin hyvin, hyvin mielelläni.
Oli ihan pakko pikkusen kiusia. Ne kissat rääkkää mua joka päivä. Näytin vain, miltä se tuntuu.
Mutta tossa ollaan samaa mieltä. Kunnon kauhuromantiikka olisi kivaa vaihtelua. Joskus on kiva pelätä ihan telkkarin edessä sitä, mitä näkee, eikä aina jotain ulkopuolista asiaa.
Mutta tossa ollaan samaa mieltä. Kunnon kauhuromantiikka olisi kivaa vaihtelua. Joskus on kiva pelätä ihan telkkarin edessä sitä, mitä näkee, eikä aina jotain ulkopuolista asiaa.
Mm'm. Niin totta.
Taalla on nakynyt paljon kaikkea tyttomaista ja huomasin, etten piittaa puolestakaan siita. Alkaa hieman tuo vaaleanpunainen tursua ulos korvista, silmista ja joka reiasta. Onhan ne sopoja, mutta hei, jotain rajaa. Kun tulee viisi miljoonaa vaahtokarkkia vastaan, niin hieman ahdistaa. Mutta silti. Sain niin hyvan idean eraaseen hameeseen. Soitin jo kotiinkin, etta paras hakea kangasta niista rahoista, jotka kotiin jatin. Paasen tekemaan itselleni hamosen. Olen niin innoissani, koska hame todella oli kaunis. Toivotaan vain, etta osaan tehda edes lahelle yhta kauniin. En ole pahemmin koskaan vaatteita tehnyt, mutta taalla ollessa olen innostunut kovasti. Tyttomaista kai sekin. En tieda.
Taalla on nakynyt paljon kaikkea tyttomaista ja huomasin, etten piittaa puolestakaan siita. Alkaa hieman tuo vaaleanpunainen tursua ulos korvista, silmista ja joka reiasta. Onhan ne sopoja, mutta hei, jotain rajaa. Kun tulee viisi miljoonaa vaahtokarkkia vastaan, niin hieman ahdistaa. Mutta silti. Sain niin hyvan idean eraaseen hameeseen. Soitin jo kotiinkin, etta paras hakea kangasta niista rahoista, jotka kotiin jatin. Paasen tekemaan itselleni hamosen. Olen niin innoissani, koska hame todella oli kaunis. Toivotaan vain, etta osaan tehda edes lahelle yhta kauniin. En ole pahemmin koskaan vaatteita tehnyt, mutta taalla ollessa olen innostunut kovasti. Tyttomaista kai sekin. En tieda.
Kinya kirjoitti:Oli ihan pakko pikkusen kiusia. Ne kissat rääkkää mua joka päivä. Näytin vain, miltä se tuntuu.
Miten ne kissat on sinuu rääkänny? Olen vain utelias.
Lilli tykkää huutaa joskus taukoamatta..
Ja toisinaan se on sitten niiin hiljaa että.. No ei, se on ihana otus kaikinpuolin eikä se koskaan minuu oo rääkänny. Paitsi että osoitti mieltään kun olin poissa. Teki pissit miun vaatteille vaikka hiekkalaatikko oli puhdas ja ihan lähellä. Mur. No jaa, oma oli vikani. Mitäs olin poissa ja jätin vielä vaatteet lojumaan siihen.
Mii. Uskon hyvin että liika on liikaa vaaleanpunaisenkin kohalla.
"Kun tulee viisi miljoonaa vaahtokarkkia vastaan, niin hieman ahdistaa."
Tuo oli jo aika hyvä ilmaisu.
Ahdistus ei oo kivaa, on vain hassua kuvitella kirjaimellisesti vaahtokarkkeja.
Joita muutes alko tekemään mieli. Ihan totta, tekis mieli vaahtokarkkeja!
Suvi- Viestien lukumäärä : 9
Mietin samaa. Miten kissat on Kinyaa raakannyt. Ettei vain olisi toiste pain?
Khyl. Liika on kaikessa liikaa. Osa naista tytoista taalla on kuin hattaroita. On sinista, punaista, valkoista... Argh! On tosin todellakin niita kerrassaan upeitakin juttuja tullut vastaan. Hitot, kun on hieman tiukka budjetti, kun rahat meni lentoihin. Olisin muuten tullut kassit taynna kaikkea kivaa.
Hei! Nyt tyttoilen! Ostin Hello Kitty -hipstereita. Oli ihan pakko, koska Kenda vihaa Hello Kittya henkeen ja vereen. Nyt voin takapuoli pystyssa vilautella sille Hello Kittya. No ei. Pois se minusta. Pidan vaatteet paalla. Oli kuitenkin pakko saada ne, kun siina katsoivat niin somasti silmiin.
Sita paitsi sain yhden oikein sopon pojan kiinni, mutta se perkele paasi karkuun, kun silma valtti. Kenda oli punainen kuin paloauto joutuessaan selittamaan tilannetta. "Kaikki on hyvin, muija on vain ihan helvetin sekaisin ja vasynyt." Se oli sen paivan koho kohta. Jatka nauroi, antoi numeron ja marssi pois. Saldoa sekin.
Khyl. Liika on kaikessa liikaa. Osa naista tytoista taalla on kuin hattaroita. On sinista, punaista, valkoista... Argh! On tosin todellakin niita kerrassaan upeitakin juttuja tullut vastaan. Hitot, kun on hieman tiukka budjetti, kun rahat meni lentoihin. Olisin muuten tullut kassit taynna kaikkea kivaa.
Hei! Nyt tyttoilen! Ostin Hello Kitty -hipstereita. Oli ihan pakko, koska Kenda vihaa Hello Kittya henkeen ja vereen. Nyt voin takapuoli pystyssa vilautella sille Hello Kittya. No ei. Pois se minusta. Pidan vaatteet paalla. Oli kuitenkin pakko saada ne, kun siina katsoivat niin somasti silmiin.
Sita paitsi sain yhden oikein sopon pojan kiinni, mutta se perkele paasi karkuun, kun silma valtti. Kenda oli punainen kuin paloauto joutuessaan selittamaan tilannetta. "Kaikki on hyvin, muija on vain ihan helvetin sekaisin ja vasynyt." Se oli sen paivan koho kohta. Jatka nauroi, antoi numeron ja marssi pois. Saldoa sekin.
Mii kirjoitti:Sita paitsi sain yhden oikein sopon pojan kiinni, mutta se perkele paasi karkuun, kun silma valtti. Kenda oli punainen kuin paloauto joutuessaan selittamaan tilannetta. "Kaikki on hyvin, muija on vain ihan helvetin sekaisin ja vasynyt." Se oli sen paivan koho kohta. Jatka nauroi, antoi numeron ja marssi pois. Saldoa sekin.
Sä et voi olla ihan terve. Mutta kuulostaa hauskalta. Ensi kerralla mä kyllä lähden mukaan. Se oli sitten vinkki että käyt säästämään heti lisää rahaa että päästään yhdessä matkaan.
Voi että teijän kanssa...
Miks sie sen jätkän otit kiinni?
Miks sie sen jätkän otit kiinni?
Suvi.- Vierailija
Amba. Olisi niin ihanaa, jos olisit seuraavalla kerralla mukana. Olisi niin kiva saada kaikki rakkaat ystävät mukaan. Ei olisi koko ajan julmettu ikävä kaikkia, vaikka täytyy sanoa, että tekstiviestit auttoi asiaa aika paljon. Oli niin kiva tekstailla ystävien kanssa ja kuulla, kuinka täällä menee.
Suvi. Mä en oikein tiedä. Se oli niin pikkainen ja söpö, että oli pakko ottaa kiinni ja kertoa, että haluaisin viedä sen kotiin. Olin hyvin, hyvin, hyvin väsynyt. Mutta se todella oli söpö. Yksi söpöimmistä, mitä olen eläissäni nähnyt. Ja oikeasti. Olin väsynyt. Kauheeta puolustelua ilmassa.
Suvi. Mä en oikein tiedä. Se oli niin pikkainen ja söpö, että oli pakko ottaa kiinni ja kertoa, että haluaisin viedä sen kotiin. Olin hyvin, hyvin, hyvin väsynyt. Mutta se todella oli söpö. Yksi söpöimmistä, mitä olen eläissäni nähnyt. Ja oikeasti. Olin väsynyt. Kauheeta puolustelua ilmassa.
Puolustelut ymmärtää kyllä.
Mahtoi varmaankin säikähtää se poika ainakin aluksi. Tosin en tiedä miten sen kiinni otit mutta kuitenkin.. Kuulostaa vain hauskalta ja hiukan koomiselta tapaukselta.
Mahtoi varmaankin säikähtää se poika ainakin aluksi. Tosin en tiedä miten sen kiinni otit mutta kuitenkin.. Kuulostaa vain hauskalta ja hiukan koomiselta tapaukselta.
Suvi.- Vierailija
Juoksemalla otin kiinni, kun se käveli niin pirun nopeasti. Meni oikeastaan puolijuoksua. Harvoin näkee mitään niin söpöä, että on pakko kertoa se sille ihmisille itselleenkin. Hassu tilanne, kun sitä miettii nyt. Olisi voinut jättää senkin tekemättä.
Voi jukolauta. Osaan kuvitella poikaraukan ilmeen, kun joku hullu muija on juossut takkiin kiinni ja yrittanyt vieda mennessaan. Ja voi Kenda-raukkaa, joka on joutunut selittamaan tilanteen. Toivottavasti otat talla kertaa hieman rauhallisemmin tuolla ulkona. Ja varmasti otatkin. Olin huomaavinani, etta et nae kuin yhden tietyn henkilon - jos ei Daikea lasketa mukaan.
Kiny se on sitten tarkka. Joh. En oikein nae muita. Tosin taisin vilaukselta nahda sen saman jatkan tanaan. Katsoi pain, vilkaisi ymparilleen, virnisti ja sukelsi ekaan kauppaan sisalle. Minuu huvitti! Mutta joka tapauksessa. Ei riita silmaa kuin Daikelle ja silleen.
Se on taatusti juossut sinne kauppaan karkuun.
Ja juuh, olen vain iloinen siitä että sait Michin takaisin. Se on todella hyvä juttu.
On aina hienoa se että olet onnellinen. *iso halaus*
Ja juuh, olen vain iloinen siitä että sait Michin takaisin. Se on todella hyvä juttu.
On aina hienoa se että olet onnellinen. *iso halaus*
Suvi.- Vierailija
Michi tuli ja meni, kuten tiedät. Hiemanko ei haittaa mua. Kukaan jaksa sellaista saakelin heilumista puolelta toiselle. Hyvä näin.
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa