Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysely nro. 2.

+3
Kenda
Kinya
Mii
7 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Rutto Ti Kesä 09, 2009 1:25 am

Jos et ota asioita liian vakavasti ja pyori itsesaalissa aina, kun mahdollista, et saa saalia ulkopuolisiltakaan ja se on kamalaa monen mielesta. Mun mielesta se on lahinna naurettavaa. Mutta se nyt kaikki varmaan tiesikin.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Amba Ti Kesä 09, 2009 3:13 pm

Juu. Kaikki kyllä tiesi sen. Smile

Mutta olen kovasti samaa mieltä. On naurettavaa velloa itsesäälissä minkä ennättää ja valittaa ja ruikuttaa ihmisiltä sitä sääliä lisää. Siinä ei ole mitään päätä eikä häntää. Onko sitten kivaa olla ihmisten mielestä vain säälittävä valittaja? En tietäse.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Kimora Pe Kesä 12, 2009 2:06 am

Tiedät sä. Smile

Ei, se ei olisi kovin jees, jos jokainen pitäisi surkeana valittajana. En käsitä todellakaan ihmisiä, jotka sellaisia ovat. Asiasta saa sanoa, tottakai, ja jokaisella on joskus niitä huonoja päiviä, mutta kun tuntuu siltä, että joillakin niitä on aina. Sitten valittavat, kuinka masentaa, mutta eivät tee asialle mitään. Apua on tarjolla kuitenkin, vaikka sen eteen pitäisi hieman taistella. Tosin, kun tietty piste on ylitetty, ei enää jaksa taistella. Silti. Esim. lääkkeitä on. On melko typerää todella tukalassa tilanteessa pitää kiinni siitä, että "minähän en lääkkeitä syö", vaikka olisi huutava tarve. Mä niin en käsitä ihmisiä ja mä niin taisin karata aiheesta taas. Very Happy
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Mii Pe Kesä 12, 2009 3:56 am

Musta on aina niin kiva, kun sä karkaat aiheesta. Sun juttuja on aina mukava kuunnella. Siinä jotenkin rauhoittuu ja olo tulee niin hyväksi. Puhuit sä sitten melkein mitä tahansa.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Kimora Ma Kesä 15, 2009 4:11 am

Sitten sun todella kannattaisi tulla tänne juuri nyt, koska täällä on melko henkevät jutut menossa. Meistä kukaan ei ole ymmärtänyt viimeiseen puoleen tuntiin, että mistä helvetistä me puhutaan. Kysely nro. 2. - Sivu 2 478121 Onko ihme? Minä, Amba, Saku ja Masami. Paljon sokeria, stressiä, helpotusta, vihaa ja muuta. Taidan soittaa sulle ja Kinyalle kohta, niin pääsette osallisiksi. Kysely nro. 2. - Sivu 2 478121
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Rutto Ti Kesä 16, 2009 2:11 am

Jessus, mika nelikko. Rolling Eyes

Taalla on ollut vahan samanlaista. Ollaan juteltu taalla porukalla ja mietitty, etta mitas nyt tehdaan. Morin jutut ne parhaat on. Jatka on niin levoton, ettei mitaan rajaa. Odottaa porukkaa tanne ja pelkaa sita, keta kaikkia tulee. Aika ymmarrettavaa. Niin makin teen.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Kinya Ti Kesä 16, 2009 6:12 pm

Noh... Nyt olet varmasti tosi rento, kun tultiin melkein kaikki? Very Happy Olisit nahnyt ilmees, kun tajusit Miipin olevan mukana myos. Kysely nro. 2. - Sivu 2 478121 "Mita vi**ua sa taalla teet, saatana?!" Tyttoja ei saa loukata tolleen. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Mii Ke Kesä 17, 2009 12:49 am

Kysely nro. 2. - Sivu 2 478121

Se Ruton ilme oli kylla hyva. Se oikein otti rinnuksista kiinni. Very Happy "Nyt takaisin koneeseen, perkele, ja heti!" Raukka oli huolissaan, mutta minoon iloinen, etta tulin. Todella iloinen, koska nyt olen saanut asioita selvitettya. Aika... mukavaa. Kysely nro. 2. - Sivu 2 102845
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysely nro. 2. - Sivu 2 Empty Vs: Kysely nro. 2.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa