Kysely nro. 1.
+5
Kinya
Rutto
Daisuke
Kimora
Mii
9 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Kysely nro. 1.
Kiitus.
Joo, Mii tuskin antaa sun antaa periksi. Ja usko pois. Kun et enää jaksa, se jaksaa teidän molempien puolesta. Sen mä tiedän varmasti.
Joo, Mii tuskin antaa sun antaa periksi. Ja usko pois. Kun et enää jaksa, se jaksaa teidän molempien puolesta. Sen mä tiedän varmasti.
Ei, ei. Mä jaksan meidän molempien puolesta, koska Miin on aika levätä jo. Ja sitten, kun se on jaloillaan ja vahva taas, me jaksetaan yhdessä.
Kenda- Viestien lukumäärä : 30
Okei... Kiitos sitten. (Ja läpsyä tulee.) KiitUs. Tottahan se vain on. Ei kummankaan pidä koko ajan jaksaa vain toisen puolesta. Ajoittain kyllä, mutta ei siitä mitään tule, että koko ajan. Joten... Antaa ajan kulua ja lopulta me seistään yhdessä.
Tuo kaikki on vain niin kaunista. Todellakin kaunista.
Paljon onnea ja kaikkea hyvää teille kummallekkin. Todella paljon.
Paljon onnea ja kaikkea hyvää teille kummallekkin. Todella paljon.
Suvi- Vierailija
Mmh. Me kiitetään. Molemmat ja kumpaakin teistä. Kiitos.
Kenda kirjoitti:Ei, ei. Mä jaksan meidän molempien puolesta, koska Miin on aika levätä jo. Ja sitten, kun se on jaloillaan ja vahva taas, me jaksetaan yhdessä.
Voi että... Helvettiäkö pitää olla niin herkkä, että on tippa tulossa taas? Toi kuulosti kyllä paremmalta kuin mikään pitkään aikaan. Kiits.
Mii- Viestien lukumäärä : 240
Kenda kirjoitti:Ei, ei. Mä jaksan meidän molempien puolesta, koska Miin on aika levätä jo. Ja sitten, kun se on jaloillaan ja vahva taas, me jaksetaan yhdessä.
Oho... En olisi ihan heti odottanut tollasta kommenttia, mutta siinä se nyt kuitenkin on. Sun pisteet nousi taas, koska kukaan ei ole koskaan sanonut mitään tollasta. Ei kukaan. Kaikki olettaa Miin toipuvan asioista yhdessä helvetin minuutissa, vaikka se on mahdotonta ja se olisi sitä paitsi todella sairasta. Edes mä en ole niin tunteeton, että kaikesta tollasesta selviäis hetkessä. Hieno homma, Kenda. Todella hieno.
Kenda kirjoitti:Ei kummankaan pidä koko ajan jaksaa vain toisen puolesta. Ajoittain kyllä, mutta ei siitä mitään tule, että koko ajan. Joten... Antaa ajan kulua ja lopulta me seistään yhdessä.
Juuri noin se menee. Tähän mennessä meidän ötökkä on kestänyt kaiken paskan kaikkien puolesta. Sen takia me muut ollaan vielä ehjiä ja yhtenä kappaleena. On niin helvetin upeeta, että olet tota mieltä. Muuta mä en oikein just nyt osaa sanoa. Kiitti siitä, että todistit mut vääräksi.
Daisuke- Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 47
Daisuke.
Kiits. Muiden mielipiteet ei koskaan merkitse niin paljon kuin sun. Ei kaiken jälkeen. Joten iso kiitos ja... Kaiken jälkeen. Kiitos. *Mahdottomasti halauksia* En oikein tiedä, mitä muuta pitäisi sanoa. Mulle on niin iso asia, että sä hyväksyt Kendan. Daisuke. Kiitos.
Kiits. Muiden mielipiteet ei koskaan merkitse niin paljon kuin sun. Ei kaiken jälkeen. Joten iso kiitos ja... Kaiken jälkeen. Kiitos. *Mahdottomasti halauksia* En oikein tiedä, mitä muuta pitäisi sanoa. Mulle on niin iso asia, että sä hyväksyt Kendan. Daisuke. Kiitos.
Entäs mun mielipide? Joo... Se on sama kuin Daisulle. Kenda on kyllä kovasti mukava ja on niin kiva että sekin on nyt täällä kirjoittelemassa. Täällä näkee ketä ne ystävät oikein on ja ketä ei.
Amba- Viestien lukumäärä : 71
Amba, kai sen nyt muutenkin näkee? Hm?
Kinya- Viestien lukumäärä : 91
No ei kyllä yleensä tai suurinta osaa ajasta.
Daisuke kirjoitti:Sun pisteet nousi taas, koska kukaan ei ole koskaan sanonut mitään tollasta. Ei kukaan. Kaikki olettaa Miin toipuvan asioista yhdessä helvetin minuutissa, vaikka se on mahdotonta ja se olisi sitä paitsi todella sairasta. Edes mä en ole niin tunteeton, että kaikesta tollasesta selviäis hetkessä. Hieno homma, Kenda. Todella hieno.
Juuri noin se menee. Tähän mennessä meidän ötökkä on kestänyt kaiken paskan kaikkien puolesta. Sen takia me muut ollaan vielä ehjiä ja yhtenä kappaleena. On niin helvetin upeeta, että olet tota mieltä. Muuta mä en oikein just nyt osaa sanoa. Kiitti siitä, että todistit mut vääräksi.
Mh... Kunhan tiedät sen, etten mä yritä kalastella niitä pisteitä. Siihen mulla ei ole mitään syytä. Mulle merkitsee helvetisti se, että te hyväksytte mut, koska sitä mä pelkäsin aika paljon. Loppupeleissä kuitenkin asia on niin, että vain Miin mielipide ratkaisee. Se ei silti tarkoita sitä, ettenkö olis kiitollinen teille kaikille siitä, että otitte mut porukkaanne niin helposti. Olen Miiltä kuullu, että jotkut on saanut tehdä töitä ihan helvetin kauan sen eteen. Ja ei, se ei todellakaan mene niin, että kaikesta tollasesta kauheasta selviäis minuutissa. Mä en halua ihmisille pahaa, mutta ehkä näin ajatteleville voisi sattua jotain pientä, joka saisi ne tajuamaan, että tollasista asioista selviytyminen vie aikaa ja siinä matkalla sitä tarvitsee ystäviensä tukea. Todellista tukea. Ei sitä, että ohimennen kysytään kuulumisia, vaan aikaa ja halua kuunnella. Mitä tulee siihen, että yksi ottaa kaiken paskan niskaansa ihmisten puolesta, jotka ei edes jaksa kiittää tai miettiä, että olisiko kiva maata verissäpäin katuojassa... Se on helvetin väärin ja pistää vihaksi. Miten Mii voi edes kutsua sellaisia ihmisiä ystävikseen? Mä en tunne juuri ketään teistä, enkä ollenkaan. Silti parin ihmisen kohdalla ihmetyttää. Joku voi sanoa, että asia ei todellakaan kuulu mulle, mutta siinä se joku on väärässä. Miin asiat kuuluu mulle ja jos joku sitä loukkaa, loukkaa se siinä samalla mua. Että... Anteeksi. Kantauduin kai aiheesta. Näin siinä käy.
Kiitos kaikesta. Kaikille teille, ketkä täällä olette. En nyt käy nimeämään, koska ihan oikeasti. Kiitos kaikille.
Kenda. Tuo kaikki todella on hyvin, hyvin kauniisti sanottu. Ja olen siun kanssa ihan samaa mieltä kaikesta siitä mitä sanoit. On todella hienoa huomata kuinka ihanan ihmisen Mii on rinnalleen saanut. Mii todella on meille kaikille hyvin rakas ja on vain niin hienoa huomata kuinka tärkeä ja rakas Mii on myös siulle.
Se että yksi ihminen kestäisi kaiken toisten puolesta..se on todellakin aivan väärin. Ja on sairasta ajatellakkaan että yksi ihminen jaksaisi kaikkien muiden puolesta vaikka itsellään olsi kuinka vaikeaa. Todella upeaa että olet myös sitä mieltä ja olet Miin tukena. Kiitos Kenda että jaksat. Toivon vain että jaksat itsekkin. Todella paljon voimia ja jaksamista siulle.
Se että yksi ihminen kestäisi kaiken toisten puolesta..se on todellakin aivan väärin. Ja on sairasta ajatellakkaan että yksi ihminen jaksaisi kaikkien muiden puolesta vaikka itsellään olsi kuinka vaikeaa. Todella upeaa että olet myös sitä mieltä ja olet Miin tukena. Kiitos Kenda että jaksat. Toivon vain että jaksat itsekkin. Todella paljon voimia ja jaksamista siulle.
Suvi- Viestien lukumäärä : 9
Umh... Niin. Tuota... Tottakai olen täällä. En oikein voisi kuvitella enää olevani muualla. Ja kyllä mä jaksan. Nyt mulla on siihen todella, todella hyvä syy. Kiitos kaikesta, mitä sanoit. Kiitos myös siitä, että Mii on sulle niin tärkeä. Tuntuu niin hyvältä huomata, kuinka se oma rakas on rakas monille. Kiitos.
Kenda kirjoitti:Miten Mii voi edes kutsua sellaisia ihmisiä ystävikseen? Mä en tunne juuri ketään teistä, enkä ollenkaan. Silti parin ihmisen kohdalla ihmetyttää. Joku voi sanoa, että asia ei todellakaan kuulu mulle, mutta siinä se joku on väärässä. Miin asiat kuuluu mulle ja jos joku sitä loukkaa, loukkaa se siinä samalla mua.
Kendah... Hysh. Ei se niin kamalaa ole, koska melkein kaikkeen tottuu. Jopa siihen, että ne ihmiset, joita luulit ystäviksesi, ei sittenkään todellisuudessa taida sitä olla. Ja silti... Olen alkanut ihmettelemään samaa kuin sinä. Miksi kutsua sellaisia ihmisiä ystäviksi. Kiitos tuosta viimeisestä lauseesta.
Et hyssyttele siellä kun toinen puhuu asiaa. Ja miten voi tottua siihen että huomaa sen niin sanotun ystävän olevankin jotain muuta? Ystävyyteen mun mielestä kuuluu toisen huomioiminen ja kuunteleminen jopa silloin kun itsellä on ehkä mieli maassa. Ystävän eteen tehdään uhrauksia mutta ne tehdään mielellään. Mitä ystävyyttä se on jos A odottaa Bn suorastaan rukoilevan tämän An seuraa ja palevelevan ja kaikkea muuta paskaa? Anteeksi. Mä kiroilin. Ei saisi kiroilla mutta kun suututtaa ihan omasta puolesta ja ystävien puolesta. Joo... Sortsit.
Amba- Viestien lukumäärä : 71
Amba. Ihan asiaa puhut. Olen ihan samaa mieltä.
Mii. On todellakin hienoa se että huomaat itsekkin että sellaiset ihmiset eivät oikein ole ystäviä jotka ajattelevat vain sitä omaa parastaan. (Jestas että mie en tajuu sellasta ollenkaan.) Ja muutenkin...siulla on oikeus tehdä elämälläsi mitä haluat, oli muut sitten mitä mieltä tahansa. Ja myös siulla on oikeus tuntea, ajatella ja tehdä oman pääsi mukaan. Ei siun missään nimessä tarvitse hypätä heti jos joku vähänkin vinkkasee. Kaikista vähiten siksi että jotkut vain kuvittelevat sen menevän niin automaattisesti. Helvetti, ethän sie oo kenenkään palvelija. Sie oot ihana ja rakas juuri sellaisena kuin sie oot. Jos se ei sovi joillekkin tyypeille niin sellaset saapi painua kuusamoon. Anteeksi pitkä sepustus ja anteeksi sekin jos poikkesin aiheesta. Olet hyvin rakas Mii. Paljon jaksamista. *iso halaus*
Mii. On todellakin hienoa se että huomaat itsekkin että sellaiset ihmiset eivät oikein ole ystäviä jotka ajattelevat vain sitä omaa parastaan. (Jestas että mie en tajuu sellasta ollenkaan.) Ja muutenkin...siulla on oikeus tehdä elämälläsi mitä haluat, oli muut sitten mitä mieltä tahansa. Ja myös siulla on oikeus tuntea, ajatella ja tehdä oman pääsi mukaan. Ei siun missään nimessä tarvitse hypätä heti jos joku vähänkin vinkkasee. Kaikista vähiten siksi että jotkut vain kuvittelevat sen menevän niin automaattisesti. Helvetti, ethän sie oo kenenkään palvelija. Sie oot ihana ja rakas juuri sellaisena kuin sie oot. Jos se ei sovi joillekkin tyypeille niin sellaset saapi painua kuusamoon. Anteeksi pitkä sepustus ja anteeksi sekin jos poikkesin aiheesta. Olet hyvin rakas Mii. Paljon jaksamista. *iso halaus*
Suvi.- Vierailija
Täytyy sanoa, että olen Kendan, Amban ja Suvin kanssa täysin samaa mieltä. Oliko joku muu vielä sitä mieltä? Ystävyys ei ole kateutta ja syyllistämistä, halveksuntaa ja nenä pystyssä kulkemista. Se on juuri sitä, mitä esimerkiksi Amba sanoi.
Ja Suvin kanssa olen täysin samaa mieltä myös. Miipi on ihana ihminen, joka ei tarvitse mitään omaan napaan tuijottelijoita ympärilleen kaiken aikaa. Hyvä, että olet itsekin viimeinkin tajunnut sen.
Ja Suvin kanssa olen täysin samaa mieltä myös. Miipi on ihana ihminen, joka ei tarvitse mitään omaan napaan tuijottelijoita ympärilleen kaiken aikaa. Hyvä, että olet itsekin viimeinkin tajunnut sen.
Voi... Kiitos kaikille. *Halauksia* Olette niin rakkaita kaikki.
Nyt se heittäytyi tunteelliseksi - taas. Onneksi on matkalla toiselle puolelle palloa ja Kenda saa kestää sen tunteilut. Ei sentään. Paitsi ihan, ihan vähän.
Kinya kirjoitti:Oliko joku muu vielä sitä mieltä? Ystävyys ei ole kateutta ja syyllistämistä, halveksuntaa ja nenä pystyssä kulkemista. Se on juuri sitä, mitä esimerkiksi Amba sanoi.
Ma olen samaa mielta. Viime aikoina on kylla tullut hyvin selvaksi se, ketka tassa on ystavia ja ketka ei. Enka nyt puhu pelkasta Mikista, en. Ystava todellakin huomioidaan, vaikka itsella olisi hieman vittumainen fiilis. Enka tajua juuri sitakaan, etta miksi helvetissa sille ystavalle ollaan kateellinen? Luulisi todellakin, etta olisi oikein jees, kun ystavalla menee hyvin. Mutta ei. Ei helvetissa sekaan voi menna, kuten luulisi. Prassailijoita loytyy aina. Ihan aina. Mutta pitaako sita silti kohdistaa se ns. ystaviinsa? Oikeasti. Ystavan onni on tolkuton asia. Tajusin sen tanaan, kun katselin Miipia ja Kendaa. Kuinka ne istui vierekkain siina ravintolan poydassa. Kuinka Kenda paskat nakkasi ihmisista, jotka ihmetellen sita katsoi. Kenda tiesi, etta perasta voi kuulua, mutta sita ei voinut nakojaan vahempaa kiinnostaa.
Todella. Jos joku viela kehtaa tulla sanomaan mulle, ettei Kenda rakasta Miita, ma potkin silta joltain perseen irti.
Kuitti.
Rutto- Viestien lukumäärä : 66
Voi! Sen mä olisin niin halunnut nähdä. Koska mun mielestä Miipi ja Kenda vain on niin kaunis pari. Ei sille minkään voi. Ja on kyllä totta, että Kenda ja muut voi kuulla paljonkin siitä, jos Kenda on ns. "liian läheisissä tekemisissä" jonkun kanssa, mutta on hienoa, jos ei sitä sen enempää kiinnostanut. Niin sen rakkaiden kanssa pitäisi mennäkin.
Voin sen ilmaista noinkin. Otatko mut mukaan potkimaan, hanipöö?
Rutto kirjoitti:
Todella. Jos joku viela kehtaa tulla sanomaan mulle, ettei Kenda rakasta Miita, ma potkin silta joltain perseen irti.
Kuitti.
Kinya kirjoitti:Voi! Sen mä olisin niin halunnut nähdä. Koska mun mielestä Miipi ja Kenda vain on niin kaunis pari.
Kiitos, Kiny! *Halauksia* Kiitos niin kovasti. Taalla on tullut taas kaikenlaista kommenttia meista, joten on oikein mukava tietaa, etta olet meitin puolella siella. En nyt listaa kaikkea, mita ollaan kuultu, mutta paljon kaikkea paskaa kuitenkin. Mika taas ei sinallaan haittaa meita ollenkaan. Antaa ihmisten puhua niin paljon kuin haluavat.
Taytyy myontaa, etta siella ravintolassa hieman hirvitti, koska ei koskaan voi tietaa, milla asialla joku siella on. Ja pari ihmsita tosiaan katsoi hyvin pitkaan, mutta todellakin tuntui silta, ettei Kendaa kiinnostanut ollenkaan. Olin aika otettu.
Hanipoo! Ei, kumpikaan ei potki kenenkaan persetta irti.
Hanipöö?! Mitä vittua?! Tiedatko, Kiny, ma niin lapsin sua, kun paasen joskus kotiin taalta. Kukaan ei tule sanomaan mua miksikaan helvetin hanipööksi. Sa olet sairas.
Joo. Huvittaa edelleen se Kendan asenne. Ma sanoin sille, etta porukka tuijottaa. Se vilkas ymparilleen ja kohautti olkiaan meingilla, etta paskaaks tassa. Jatkalla ainakin asenne kohdallaan.
Ei helvetti... Hanipöö...
Joo. Huvittaa edelleen se Kendan asenne. Ma sanoin sille, etta porukka tuijottaa. Se vilkas ymparilleen ja kohautti olkiaan meingilla, etta paskaaks tassa. Jatkalla ainakin asenne kohdallaan.
Ei helvetti... Hanipöö...
Rutto- Viestien lukumäärä : 66
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa