Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rahaa tulee!

+2
Amba
Mii
6 posters

Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Rahaa tulee!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:15 pm

Tajusin juuri, että pian napsahtaa hyvä kasa rahaa tilille. Okei, siitä menee jonkin verran laskuihin, mutta sitä myös jää enemmän kuin koskaan, koska olen hillinnyt itseni viime aikoina helvetin hienosti. Ennen se tilaaminen oli niin helppoa. Painoi paria nappia ja se oli siinä. Pakettia tulvi ovista ja ikkunoista - ja rahaa paloi monta helvetin sataa kuussa. Nyt on kaikki tilailut tehty, eikä rahaa mene ylimääräisiin laskuihin. Jumankauta, enää en ole taloudellisesti kusessa. Mikä fiilis! Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:24 pm

Onneksi olkoon! Very Happy
Hehkutan sitten miekin..
Sain viimein vuokra-rästit maksettua ja sain myös viimein soskusta siihen apua.
Helpottunut olo vaikkei uutta kämppää vielä olekaan löytynyt. Eipähän ainakaan ihan vielä lennä pihalle tästä nykyisestä. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:33 pm

Onnea siis meille kummallekin. Very Happy

Minen ole kovin paljon rahan perään, mutta kyllä se helpottaa elämää melkoisesti. Olen ollut tiukilla viimeiset 15 vuotta, aina vain pahemmin ja pahemmin. Mitä vanhemmaksi (ja sairaammaksi) tulin, sitä enemmän sitä rahaa paloi. Nyt on kaikki taas jees ja siitä mä nautin täysin rinnoin.

Suvi, aina sitä pärjää jotenkin. Pidän peukkua, että löydät kivan kämpän pian. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:36 pm

Kiitos Mii. Very Happy

Se on totta, että aina sitä jotenkin pärjää.
Eikä sit rahanperään tarvitse ollakkaan. Sen verran että pärjää.
Tosin samaa olen kuullut sellaisen suusta joka hinkuu aina vain lisää ja lisää. Se oli outoa kuunneltavaa.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 11:39 pm

Onnea kauhiasti molemmille. Very Happy

Joo! Olen kuullut tuon saman Mikin suusta. Se sanoi kerran ettei kaipaa kovin paljon rahaa mutta silti palasi rikolliseen työhön sen takia että saisi sitä rahaa ihan helvetisti. Pieni ristiriita mun mielestä siinä.

Eurut on kivoja mutta ei niitä miljoonia tarvitse olla. Sen verran juuri että pärjää ja saa joskus jotain kivaa. Koska sekin on tärkeää. On niin mukavaa saada välillä jotain pientä. Smile
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 19, 2009 11:51 pm

Kiitos Amba. ^_^

Se on kyllä outoa, sellanen rahan yletön hinkuminen.
Kohtuus kaikessa. Smile
Ja sekin on totta että aina välillä on kivaa saada jotain pientä, kohtuudella.
Ite tuhlaan liikaa suklaaseen. Rolling Eyes

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 11:53 pm

Miten voi tuhlata liikaa suklaatiin? Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:57 pm

Mutta suklaa on ihan hyvää. Smile

Minen tiedä, mihin tuhlasin kaikkein eniten. Tilasin kelloja, nukkeja, intiaanien kirveitä, vaatteita, leffoja, musiikkia... Kaikkea, mitä olis mahdollista tilata. Sitten kai lääkkeet rupesivat tehoamaan, koska nyt ei ole pitkään aikaa tullut vimaa hankkia jotain.

Tai no, se oli vale. Very Happy Niin varmasti tilaan musiikkia CDjapanista pitkästä aikaa, kun saan rahaa. Sitä olen odottanut pari kuukautta, koska en ole uskaltanut tilata mitään. Viimeksi kulutin vikat rahat musiikkiin. Se hieman opetti. Very Happy

Amba. Suklaaseen voi kyllä tuhlata. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 12:13 am

Amba. Mie oon samaa mieltä Miin kanssa. Suklaaseen voi tuhlata ja sitä voi myös syödä liikaa. Hah, mikä mie oon saarnaamaan. Just kävin kaupasta ostamassa kermavaahtoa, pienen levyn suklaata ja vielä suklaapirtelön. En taida tänäkään yönä mennä tarpeeksi ajoissa nukkumaan kun on niin paljon sitten syönyt sokeria.

Mii. On hyvä kuulla että lääkkeet on alkaneet tehoamaan.
Ja musiikin ostelu on kohtuudessa ihan kivaa sekin. Mut ei enää virsiä, eihän?

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Kimora Ke Toukokuu 20, 2009 12:26 am

Mä en voi kuin nauraa sille, että Mii tilasi oikeasti virsiä. Älkääkä tulko sanomaan, etten tajua asian vakavuutta. Tajuan kyllä oikein hyvin. Enkä mä asialle naura, vaan sille, että virsiä! Ihminen vihaa virsiä henkeen ja vereen ja silti menee pistämään viimeiset rahansa sellaiseen. Kertoo jotain siitä, että toinen ei ole oikein kunnossa. Mä olen niin onnellinen, kun luen tätä. Mii, todella hienoa, että tuntuu siltä, että lääkkeet tehoaa vihdoin viimein. Kauan sitä on odotettukin jo. Smile Hienoa. *Halaus*

Ja Suvi. Todella kiva kuulla sekin, että sulla on asiat siellä kanssa järjestymässä. Oikein mukavaa. Smile Mä olen hengessä mukana, että sulla menisi jatkossakin kaikki hyvin siellä.

Amba. Sinä ja sun suklaas. Smile Tytöt on ihan oikeassa siinä, että suklaaseen voi tuhlata liikaa ja sitä todellakin voi syödä liikaa. Kuinka monta kertaa Daike on saanut rauhoittaa sut oikein kunnolla, että maltat sokerikuohuissas käydä nukkumaan. Suklaa on hyvää, mutta se ei sinällään ole ruokaa. Joten kyllä: Siihen voi tuhlata liikaa. Smile
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 2:28 am

Jumalauta, Mii. Toi on niin upeeta. Oikeasti. Todella upeeta. Kunhan vain yrität hillitä ittes tulevaisuudessakin, niin kaikki menee okei. Enkä sano tätä yllyttääkseni: Jos nyt käy niin, että sun on ns. tilattava jotakin, niin koska sitä rahaa on hieman enemmän, et enää joudu samanlaiseen kuseen kuin ennen. Mä tuen sua. Jos joskus tulee pakkotarve tilata jotain, niin soita. Mä keksin sulle muuta tekemistä. Very Happy

Suvi. Kiva kuulla, että sullakin asiat rupee menemään paremmin. Se on aina tosi hyvä juttu. Raha on niin turhaa, mutta ikävän pakollista.

Mitenköhän meillä muuten menee? Pitäis kai käydä laskut läpi ja katsoa sitten, että millä helvetillä sinne mökille mennään. En mä usko, että on mitään ongelmaa. Ja jos on, niin aina sitä jotain keksii. Aina on keksitty ennenki. Positiivisuutta. Uusi piirre.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:39 am

Kiitos, Daike. *Halauksia* Mä tiedän, että sä tuet, jos tulee sellainen tilanne. Kiitos silti. Se on suuri turva, kun tietää, että olet tukemassa tiukan paikan tullen.

Etteköhän te selviä rahojenne kanssa. Aina todellakin tulee jostain sen verran, että jotenkin selviää. Ja eiköhän Massi auta teitä tiukan paikan tullen. Smile Kaikki menee kyllä hyvin. Ja toi positiivisuus sussa on aika kiehtovaa ja uutta.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 9:18 pm

Jihaa, saatana! Very Happy

Rahat oli tullu tilille, joten sain kotiin kaiken tarpeellisen täksi päiväksi ja huomiseksi. Olo on aikalailla helpottunut. Very Happy Tässä taas nähtiin, että tiukoille voi vetää, mutta aina tulee jotain, jotain kautta. Jibi! Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 11:03 pm

Jei! Hienoa kuulla Mii, tosi hyvä juttu! Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 11:44 pm

On se. Nyt ei tarvitse taas kantaa kauheaa stressiä, kuten mulla on tapana rahan suhteen tehdä. Jesh! Ja se siitä. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Rutto To Toukokuu 21, 2009 3:25 am

Hieno homma molempien tyttöjen kannalta, että saitte asianne järjestymään. Melkein ainahan se vaatii helvetillistä mielikuvitusta, mutta normaalisti asiat todella ratkeaa jotenkin hyvin sitten lopulta. Malttia vaan, vaikka se onkin aika vaikeeta.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 3:42 am

Kiitos paljon Rutto. Smile

On tosiaan ihan mukavaa ettei ainakaan ihan heti lennä tästä kämpästä pihalle, ja eiköhän se uusi kämppäkin löydy piakkoin jostain. Kuhan on peruskämppä, en mie tarvii mittään hienouksia.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Kinya To Toukokuu 21, 2009 9:12 pm

Oijoi! Todella hieno asia molempien kannalta, kyllä. Onnea molemmille tytöille kovasti. Very Happy Raha ei todellakaan ole kaikki kaikessa, mutta kyllä se kummasti helpottaa.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rahaa tulee! Empty Vs: Rahaa tulee!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa