Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Rippituoli!

+4
Kimora
Amba
Kinya
Mii
8 posters

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii To Toukokuu 28, 2009 2:41 am

Mikä parka? Kendahan tässä syyllinen on. Rippituoli! - Sivu 4 478121

Tänään olen ollut melko synnitön. En ainakaan muista tehneeni (tai ajatelleeni) mitään, minkä voisi luokitella edes pieneksi synniksi. Olen puhtoinen.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Amba To Toukokuu 28, 2009 4:13 am

Ei sitä eilisen synnin jälkeen jaksa olla syntinen tänääkin. Rippituoli! - Sivu 4 478121 Anteeksi.

Mun synti on se että vein viimeiset banaanit pirtelöä varten jonka join salaa varastossa. Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya Pe Toukokuu 29, 2009 1:46 am

Amba. Rippituoli! - Sivu 4 478121
Mä jotenkin arvelinkin jotain tällasta, kun menin hakemaan banaania ja huomasin, että yhtään ei ole jäljellä. Sä olet ihana! Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii La Toukokuu 30, 2009 12:43 am

Mun synti on se, että höynäytin biologiselta itselleni uudet sukkahousut, joita olen hinkunut, ja meikkejä ja muuta kivaa. Hah! Olen paha ihminen. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kenda La Toukokuu 30, 2009 3:56 am

Omista synneistä ei edes kehtaa puhua, mutta mä uskon, ettei Miin synti ole kovin suuri. Sun biologinen on tehty höynäytettäväksi. Eipä se ole kovin okei ukko sua tai sun perhettäs kohtaan kai koskaan ollut.
Kenda
Kenda

Viestien lukumäärä : 30
Points : 31
Join date : 21.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Su Toukokuu 31, 2009 3:13 am

Rippituoli! - Sivu 4 478121 Jooh...

Ei, se ei ole ollut koskaan kovin okei. Tänään se kuitenkin yritti ja se oli jo paljon.

Synti: En enää jaksa välittää vi**ujakaan tietyistä ihmisistä.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Amba Ma Kesä 01, 2009 3:59 am

Kenda kirjoitti:Omista synneistä ei edes kehtaa puhua

Mä pikkuisen luulen että niitä ei kukaan edes kehtaa kuulla. Rippituoli! - Sivu 4 478121 Oltaisiin heti syntisiä kaikki. Very Happy

Mii kirjoitti:Synti: En enää jaksa välittää vi**ujakaan tietyistä ihmisistä.

Se ei ole kovin suuri synti vaan mun mielestä vain kovasti normaalia. Miksi välittää ihmisistä jotka ei välitä ollenkaan takasin? Mä välitän! *Halaus*
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi. Ma Kesä 01, 2009 3:20 pm

Samaa mieltä Amban kanssa jälleen.
On vain ilo lukea että olet tuota mieltä. Smile
Mie välitän kanssa, hyvin paljon. Kirjoitan siulle tänään, vihdoin ja viimein.

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya Ma Kesä 01, 2009 3:52 pm

Huomaan, että kaikki on koko ajan Amban kanssa samaa mieltä. Smile Ei mikään ihme, koska Amballa on fiksuja kommentteja. Ja kyllä, joo. Ei niistä tietyistä ihmisistä tarttekaan välittää.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii To Kesä 04, 2009 1:16 am

Kiny on oikeassa. Amballa todella on fiksuja kommentteja. Smile

Synti: Ostin ison kasan jäätelöä, cokista ja keitin vielä kahviakin. Ajattelin valvoa koko yön, jos mahdollista. Haluan saada sitten nukuttua koneessa, koska mä vihaan lentämistä. Se vain on niiiiiin perseestä. Joten ehken olekaan niin syntinen. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kimora To Kesä 04, 2009 11:33 pm

Ei helvetti sun kanssas, Mii. Rippituoli! - Sivu 4 478121 Ja silti vain otit ja lähdit, vaikka joudut istumaan niinkin kauan koneessa. Pidän peukkua, ettet pelkää siellä ihan helvetisti. Tai no. Et puhunut pelosta mitään. Kuitenkin. Toivon, että koko lento sujuisi hyvin ja rauhallisesti.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Rutto La Kesä 06, 2009 2:33 am

No. Kenda ehdotti, Eepu pyysi ja Filth oli pulassa. Silloin Miita viedaan. Ja hyva niin. Joka jatka sairaalassa rauhottu jotenkin helvetisti, kun Mii ja Eepu tuli paikalle. Kunhan nyt eivat tekis mitaan kovin typeraa. Kumpikaan.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya Su Kesä 07, 2009 12:15 am

Niin... No, Eepu ja Mii (+Daike tietty), on aikalailla sen porukan kärkipäätä. Ei mikään ihme, että ne helpottuu nähdessään ne kolme. Daike osaa järjestää kaiken, Eepu taistelee niiden jätkien puolesta kuolemaan asti ja Mii taas osaa rauhottaa melkein kenet tahansa. Aika lyömätön porukka.

Syntejä ei ole tullut tehtyä. Kerran näinkin.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ma Kesä 08, 2009 12:51 am

Kiitos, Kiny, sanoistasi.

Mun synti on sellainen, etta tanaan ravintolassa hukkasin sytkarini. Niinpa sitte ohimennen, kun eras mies ei nahnyt, nappasin poydan kulmalta sen sytkarin ja sulloin taskuuni. Very Happy Olen siis varas. Yhhyh, saatana.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Rutto Ti Kesä 09, 2009 1:42 am

Helvetti, etta nauratti kun se aija kaantyi sun puoleen ja pyysi tulta. "Aah, sulla on samanlainen sytytin, joka mulla oli". Rippituoli! - Sivu 4 478121 Mulla harvoin pokka pettaa, mutta siina oli lahella.

Ma yksin ole mitaan syntia saanut tehtya.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Amba Ti Kesä 09, 2009 3:36 pm

Hyvä, Mii! Rippituoli! - Sivu 4 478121

Rutto. Älä ole huolissasi. Kinykin on ollut hyvin synnitön. Very Happy Mitä nyt ei anna mun tehdä pirtelöä ja kiukuttelee muutenkin kun et tule vielä kotiin. Smile
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi. Ti Kesä 09, 2009 6:41 pm

Aika huvittava tuo sytkäri-juttu. Laughing

En ole tehnyt juuri mitään syntiä. Ei ainakaan tule mieleen, kotona oon vain istunut. Ja käynyt hoitamassa asioita kaupungilla. Eiku...puhuttiin eilen naapurin tytön kanssa vähä ilkeesti remonttimiehistä vaikka yleensä olen niille yhtä hymyä näyttänyt. Vaikka olisikin tehnyt mieli sanoa joskus jotakin kun tekevät jotain hölmöä. En vain sitten yleensä viitsi.

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Ti Kesä 09, 2009 10:30 pm

Hm. Rippituoli! - Sivu 4 478121 Se ukko näytti valtavan rikkaalta. Ajattelin, että kyllä sillä nyt pitää varaa olla uuteen sytkäriin paremmin kuin mulla. Very Happy

Suvi. Niinhän se hieman menee, että vaikka välillä haluaisi sanoa jollekin jotain, niin kaikki pääsee paljon vähemmällä, jos pysyy silti hiljaa. Joskus se tosin vaatii todella paljon, että saa pidettyä suunsa kiinni. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Suvi. Ke Kesä 10, 2009 1:47 am

Täysin oikeassa olet Mii. Very Happy
Ja yleensä sitä ei vain viitsi kovin pienistä asioista alkaa sanomaan.
Ja remonttimiesten kohdalla kun on toiminut hyvin sekin että edes näyttäytyy unisen näköisenä ovella tms. niin ovat huomaavaisesti hiljempaa vaikken mitään sanoisikaan saati mulkoilisi jne.
Ne vain jostain syystä on olleet niin huomaavaisia. Ja toisinaan taas ei niin huomaavaisia, mutta ne on tosiaan niin pikkuasioita ettei niistä viitsi ruveta paasaamaan.

Onko syntiä ettei kerro omaa nimeään ihan kaikille?
Jos on niin sitten kai tein syntiä kun yhelle ukolle vastasin "Cinderella" kun se kyseli englanniksi miun nimeä. Kauhea utelemaan kaikesta se ukko. Ja tuon nimen vetäsin vain jostain. Jooh, oli aika laimee juttu. En osaa olla pahis. Very Happy

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii To Kesä 11, 2009 1:41 am

Cinderella. Rippituoli! - Sivu 4 478121 Aika hyvä vastaus kyllä. Ja ei, ei ole syntiä olla kertomatta itsestään. Tai sitten me kaikki täällä ollaan hyvin, hyvin syntisiä. Mikä ei kyllä olisi kovin kamalaa. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kimora Pe Kesä 12, 2009 2:13 am

Joo, ei se kovin syntistä ole. Kuten Kenda kuulemma japanissa... Rippituoli! - Sivu 4 478121 Siltä tuli joku humalainen nainen kyselemään nimeä ja muuta vastaavaa. No, Kenda sitten ilmoitti nimekseen "Varattu Herkkuperse, jonka sukunimi on Suksihelvettiin". Mä olen niin nauranut tolle jutulle nyt monta päivää. Rippituoli! - Sivu 4 478121 On se huumorintaju Kendallakin, vaikkakin hieman piilossa vielä toistaiseksi. Siellä se kuitenkin on. Se pitää vain oppia löytämään. Smile
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Mii Pe Kesä 12, 2009 4:02 am

On Kendalla huumorintaju. Melko omituinen sellainen, mutta on kuitenkin. Ja mikä tähän porukkaan vetoaa paremmin kuin outo huumorintaju? Very Happy

Mutta tuo kommentti oli kyllä loistava. Nauroin sille vedet silmissä silloin, kun sain tietää, mitä se oli todella sanonut. Kun kysyin asiaa, oli vastaus ensin tyyliin "Pyysin sitä poistumaan", mutta sitten Daike kertoi, miten asia todella on. Nauroin kuollakseni. Olin myös hyyyyyvin väsynyt silloin. Rippituoli! - Sivu 4 478121 Kuten olen nytkin. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kimora Ma Kesä 15, 2009 4:53 am

Iso synti on se, että oon valehdellut itselleni melko pitkään. Se ei auta mitään. Mä väitän hyväksyväni itseni, mutta tajusi joku aika sitten, ettei se mene niin. Nyt siis opettelen sitä - itseni hyväksymistä. Tää kaikki sai mut tajuamaan sen, että välttämättä mitään tästä ei olis tapahtunut, jos hyväksyisin täysin sen, mitä olen. Hm. Sellasta.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Rutto Ti Kesä 16, 2009 2:33 am

Tiedatko mita, Kimora?
Meilla monella on toi sama synti taakkana. Ja meidan kaikkien pitais seurata sun esimerkkia ja tehda asialle jotain. Ei tuu olemaan kovin helppoa, mutta ei se yrittaminen mitaan maksa. Hyva, etta tajusit asian. Ehka saat meidat muutkin tajuumaan.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Kinya Ti Kesä 16, 2009 6:28 pm

Mmh... Mietin tuota asiaa Kimoran kanssa koko matkan ja itsesyytokset on aika hyvan kokoiset. Jos sita olisi itsekin tajunnut puhua ja ottaa asioista selvaa ja olla sita, mita todella olen, niin moni asia olisi jaanyt tapahtumatta. Olen siis pahoillani, etta en tehnyt niin. Se ei muuta mitaan, mutta silti.

Synti: Heti tuli rumia ajatuksia, kun tapasin Ruton taas. Rippituoli! - Sivu 4 478121 Mutta viela ei ole se juhannus. Rippituoli! - Sivu 4 478121
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Rippituoli! - Sivu 4 Empty Vs: Rippituoli!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa