Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Myönteisiä ajatuksia.

+5
Kinya
Daisuke
Kimora
Amba
Mii
9 posters

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:15 am

Eipä tuota olisi voinut paremmin sanoa. Smile
Joten samaa mieltä ollaan tialläkin.

Ei olisi pitänyt käydä maikkarin sivuilla. Johanna Tukiainen hakee treffiseuraa ja miehen "tulisi mielellään tienata reilut 51 000 € vuodessa". Okke, tuon voi sivuuttaa. Puheenaiheena suhteellisen turha. Turha ämmä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 3:17 am

Voi jösses. Very Happy Ja paljonhan "Tuksu" tienaa ite?
Tota juuri tarkotin. Rahaa, rahaa, rahaa. Aivan kuin ei millään muulla olis mitään väliä. Saatana, sairasta.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:28 am

Siellä luki että jotain reilut 5 000 per vuosi.
Ja hemmeti, miun ei pitänyt edes alkaa keskustelemaan tästä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:28 am

Tuksu. Very Happy

Joo. Olen teidän kanssa ihan samoilla linjoilla. Siksi muuten lisäilen noita kyselyitä tänne myöhemmin. On niin mukavaa tietää ystävistään kaikkea ihan pientäkin. Ei kaiken todellakaan aina tarvitse olla jotain suurta ja hienoa. Mä niin rakastan jutella ystävän kanssa ja tutustua aina vain paremmin. Toisen tutuksi tuleminen ei lopu koskaan. Mä uskon siihen, että se on upea ja ihana matka. Se on niin hienoa, kun kaksi ihmistä lähestyy toisiaan. Missä mielessä tahansa.

Mua pikkasen väsyttää. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:43 am

Tuo on niin totta. Todellakin, matka joka on aina niin mielenkiintoinen ja hieno. On todella ihanaa saada tutustua ihmisiin ja ystäviinsä. Vaikka aina jännittääkin ja useimmiten ujostuttaakin. Silti, hauskaa kaikinpuolin.
Minuu kai pitäisi väsyttää. Mutta ei, liikaa sokeria. Menen hakemaan vielä lisää kermavaahtoa. Tyhmää.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:47 am

Mulla on se sama. Uusiin ihmisiin tutustuessa ujostuttaa aika helvetisti, mutta sitten hetken päästä se ujous kuitenkin katoaa johonkin ja olo on jo paljon rennompi. Tai en tiedä, olenko ujo... Olen vain helvetin arka. Ja ei, ne ei ihan ole sama asia. Smile Ehkä melkein, muttei ihan. Mutta sitten, kun sitä pääsee vauhtiin, on se tutustuminen niin kivaa ja ihanaa, että oksat pois. Yleensä en kyllä halua tutustua kehenkään, mutta luojan kiitos jotkut ihmiset, kuten te, ette ole kyselleet pahemmin lupaa. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:51 am

Minuu jännitti kirjottaa siulle ekan kerran. En muista tarkkaan, mutta jännitti todella.
Mutta onneksi olen saanut tutustua sinuun ja onneksi saan tutustua lisää. Olen kiitollinen siitä että saan olla ystäväsi. Joten kiitos kaikesta. Oot ihana. ^_^

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:01 am

Samoin. Smile Mua ei niin kovasti jännittänyt. Olin kuullut susta kuitenkin Kimoralta aika paljon ja mulle tämä netin välityksellä yhteydessä oleminen on aika helppoa. Ymmärrän silti sen, ettei se ole sitä kaikille. Olen kuitenkin iloinen, että kirjoitit silloin. Sain yhden hienon ystävän lisää. Smile

Myönteinen ajatus: Ei kuulemma tarvitse mennä torstaina kauppaan. Ne ovat kiinni. Onko näin?
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:06 am

On ne kiinni. Ja se on myönteistä, ainakin siltä osin että tulee itekkin rauhoitutta edes sen yhden päivän ajaksi eikä koko ajan ravaa ties missä kahvilassa/kaupassa.

Toinen myönteinen ajatus tuli mieleeni kanssa: Pääsen juhannukseksi Pohjois-Karjalaan. Onkin jo ikävä sinne jollakin tavalla vaikka pääsiäisenä viimeksi kävin.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:12 am

Hyvä, hyvä, että ovat kiinni. Huomenna sitten pitää ostaa sen verran, että ei tule torstaina ainakaan aivan kamala nälkä. Jos se vain se helvetin laskunpalautus olisi tullut tilille. Muuten on rahaa 1,15. Very Happy Onneksi biologinen tulee käymään. Siltä nyhtään hätätapauksessa parikymppiä.

Oi, onneksi olkoon, että pääset juhannukseksi paikkaan, mihin haluat. Se on aina niin kiva. Smile Pidä mahdollisimman mukavaa siellä sitten.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 4:18 am

Ai kaupat on kiinni? Kannatti lukea tää ennen nukkumaan menoa. Muuten oitais oltu torstaina kusessa. Kiits.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:18 am

Hei, jos se laskunpalautus ei tuu siulle niin kyllä mie voin jonkin verran laittaa siulle.
Itekkin on tullut lainailtua äitiltä ja silloin joskus Samilta. (Hah, en ole maksanut sille takasin. Ja mietinkin juuri että miksi ihmeessä ei edes tunnu syylliseltä?)

Kiitos kovasti. Smile
Juhannuksena on serkun häät niin siksi menen sinne. Okei, oisin menny kai muutenkin. Juhannuksena ei kiinnosta olla Tampereella. Tai missään kaupungissa.
Siellä on kyllä jotain 100 henkee paikalla mutta yleensä olen saanut olla tarvittaessa omissa oloissani joten ei se haittaa. Ja näkee siellä paljon sellaisiakin ihmisiä joita on ollut ikävä, kuten monia serkkuja. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:23 am

Sami taisi olla sen verran inhottava hetkittäin, ettei tarvitsekaan tuntea syyllisyyttä. Ollenkaan. Ja ei, ei tarvitse laittaa rahaa. Mä keksin aina jotain. Se 15 vuotta tiukuutta opetti selviämään. Ja juuri keksin, että mulla on pulloja. Tarvitsen vain tupakkaa ja lihapullia, niin sillä suhaan hienosti perjantaihin. Smile

Oi, kuulostaa todella mukavalta. Olen aina täpinöissäni, kun kuulen sanan "häät". Very Happy En tiedä, miksi. On vain niin hienoa, että kaksi ihmistä rakastaa toisiaan niin paljon, että haluaa viettää loppuelämänsä yhdessä. Se on aina mukavaa.

Väsyttää. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:29 am

No jooh, ei se Sami niin paha ole. Ei vain niin mukava. Kiitos siitä mitä sanoit. *halaus*
Ja hitto, ei siun tarvii millään lihapullilla ja tupakilla kituutella. En mie tarkoita että lahjoisin tai mitään sellaista. Miusta vain tuntuu että voin aivan hyvin laittaa siulle sen verran että saat jotakin muutakin kuin niitä lihapullia.

Jooh, häät on ihania. Ja niitä on tälle kesälle kahdet. 11.7 on toisen serkkuni häät ja sinnekkin olen sitten menossa. Ihan kivaa, mie en ole ollutkaan aikaisemmin kuin parissa häätilaisuudessa. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:32 am

*Halaus* Ei kiittämisiä. Smile

Ja katsotaan sitä rahaa huomenna. Otan yhteyttä, jos tulee katastrofi. Kunhan sinne perjantaihin selviää, niin jes. Smile Olet kyllä kiltti.

Uih. Kahdet häät. Aika mukavaa. Smile Hmm... Rutto ja Kinya saisi mennä naimisiin pikkuhiljaa, niin mäkin pääsisin häihin. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:36 am

Ota ihmeessä yhteyttä jos vain siltä tuntuu. Ainahan sie saat yhteyttä ottaa kun vain haluat. Onko siulla muuten uutta numeroa vai löytyikö siun kännykkä? Mut jooh, päivällä saa paremmin puhelimesta kiinni. Iltapäivällä pääsen hetkeksi sähköpostiin koulun jälkeen ja sitten kun kotiin pääsen niin täällä olen.

Jooh, miustakin on vain mukavaa että on kahdet häät tälle kesälle. Saa lisäsyitä mennä Pohjois-Karjalaan.

Ehdota niille. Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 9:22 pm

Olen ihan tuhottoman kiitollinen siitä, että tarjouduit auttamaan. Ei kuitenkaan tarvitse. Kuten jo kirjoitin tuonne toisaalle, tuli rahat tilille. Smile

Kiirus. Kädet tärisee. Very Happy

Niin taidan tehdä. Ehdotan Rutolle ja Kinyalle. Very Happy Rutto varmaan läpsii pitkin korvia, mutta ei se mitään. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 11:39 pm

Tietenkin autan. Aina kun vain tarvitset ja parhaani yritän.
Mutta hyvä kuulla että sait rahaa, todella hienoa. Twisted Evil

Eikä saa läpsiä pitkin korvia. Ei.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 11:40 pm

Kauhistus, mistä tuo piru tuohon tuli?
Anteeksi, se ei todellakaan kuulu tuohon! Shocked

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 11:45 pm

Suvi kirjoitti:Kauhistus, mistä tuo piru tuohon tuli?
Anteeksi, se ei todellakaan kuulu tuohon! Shocked

Very Happy

Ei haittaa yhtään mitään. Vahinkoja sattuu kaikille. Tuo oli kyllä aika hauska. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 11:47 pm

Kiitos. Very Happy

Tuo vain näyttää aika..härskiltä. Laughing

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 12:23 am

Niin muuten tekee! Very Happy No, ei se silti mitään. Sellaista sattuu.

Myönteinen ajatus: Tänään on keskiviikko. Ylihuomenna Hesaan!
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 12:32 am

Mitä Hesassa? Smile
Mukavaa kuulla että siellä on iloiset tunnelmat. Very Happy

Jei, pitkä viikonloppu ja saa ihan kaikessa rauhassa miettiä asioita sun muuta. Tuntuu kyllä kivalle. Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 12:45 am

Shoppailua! Okei, sanoin, etten käytä enää rahaa holtittomasti. Siksi en mene yksin. On tarkoitus ihan kaikessa rauhassa vain katsella ja ostaa sitten, jos jotain tarpeellista tulee eteen. Oikein kiva. Smile

Kiva, että sielläkin on kivat olot. Pitkä viikonloppu on kyllä varmaan kaikille opiskelijoille/töissä käyville kuin siunaus. Very Happy Mulle ainakin oli silloin, kun vielä koulua kävin. En tiedä muista. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Daisuke To Toukokuu 21, 2009 1:25 am

Kyllä mulle ainakin kelpaa pitkä viikonloppu ihan helvetin hyvin. Huomenna ei oo töitä ja perjantaina on lähtö sinne mökille. Vasta tiistaina takas töihin. Melkein mikään ei vois sopia paremmin.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Myönteisiä ajatuksia. - Sivu 2 Empty Vs: Myönteisiä ajatuksia.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa