Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yksinäiset mölinät.

+4
Kimora
Amba
Kinya
Mii
8 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Yksinäiset mölinät.

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 8:02 pm

Eli tänne mölinää, jos on yksinäinen olo.
Olkaatte hyvät.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kinya Ti Toukokuu 19, 2009 10:27 pm

Olo ei ole vielä yksinäinen, mutta purkaudun jo etukäteen. Smile Kuten yleensä... Anyway.

Rutto lähtee ensi viikolla Daiken kanssa hetkeksi pois. En tiedä, miksi se tällä kertaa tuntuu niin hillittömän pahalta. Oisin kyllä mielelläni lähtenyt mukaan, muttei se ota. Pelottaa tää kaikki salailu ja myhäily. Kun tunnen Daiken ja tunnen Ruton vielä paremmin. Tiedän, että jotain on meneillään, mutta kumpikaan ei puhu mitään. Prkl. Joten kyllä. Tulee yksinäinen olo jo miettiessä asiaa, vaikkakin tiedän, että ystävät jää tänne seuraksi. Rutto on silti Rutto ja ilman sitä mulla on aina hieman yksinäinen olo. Toinen prkl. Smile Pidän vain peukut pystyssä, että ei ole meneillään mitään sen isompaa, jota saadaan korjata taas ties kuinka pitkään. Pysyn positiviisin mielin.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 11:02 pm

Kiny. Olet niin kovasti ihana siitä että jaksat aina pysyä positiviisella mielellä. Muistaisit kuitenkin senkin että sulla on lupa olla allapäin myös. Ei sun aina tarvitse olla mikään tipunen. Ja varmasti tulee ikävä kun Ruttis lähtee. Mä olen muuten seurannut samaa. Niillä on mielessä jotain. Aika ikävää. Jos niillä on hyytävä salaisuus? Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:31 pm

Voi Kiny... Smile

On edelleen jotenkin liikuttavaa nähdä, kuinka paljon rakastat Ruttoa. Ja kuinka paljon Rutto rakastaa sua. Ja koska asia on niin, niin ei se mitään tolkuttoman typerää siellä tee. Sen pitää päästä takaisin kotiin sun luo. Enkä nyt missään nimessä meinaa typerällä sitä, että edes kuvittelisin sen pettävän sua, tms. Jos lähtee Daiken kanssa tossa mielentilassa reissuun, niin voi tapahtua aika paljon. Rutolla on kuitenkin niin paljon kaunista täällä kotona sun kanssa, että ei se mihin tahansa ryhdy. Usko pois. Ja lippu korkealle. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kimora Ke Toukokuu 20, 2009 12:20 am

Mun on sinällään turha sanoa mitään, koska olen täysin samaa mieltä kuin Mii. Sanon silti, että olen kirjoittanut edes jotain tänne. Smile Ihmisten yksi vika on siinä, että jos heidän mielipiteensä on jo sanottu, he ovat hiljaa. Toisissa tilanteissa se toimii todella hyvin, mutta joskus ystävät vain kaipaavat kuulla, että joku on heidän puolellaan.

Kinya. Se aika menee äkkiä. Keksitään jotain tekemistä, jne. Mä en sano, ettet huomaakaan sitä, että Rutto on poissa, koska huomaat varmasti. Mutta se aika menee nopeasti ja pian Rutto on taas kotona. Usko pois.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 2:21 am

Mikäs ongelma siinä on? Kun joku tällainen, joka ei sano juuta eikä jaata ystäviensä asioihin kärsii itse jostain ongelmista, on silloin hyvä olla piittaamatta. Mä en ainakaan jaksa enää takoa päätäni kiviseinään ihmisten takia, joita vain ei kiinnosta enää. Tai ei ole koskaan kiinnostanut, miten vain. Onneksi tässä porukassa ei juurikaan sellasia ihmisiä ole.

Kiny. Mä lupaan pitää Ruttoa silmällä. Ihan oikeasti. Enkä mä anna sen tehdä mitään typerää, missään. Teen mieluummin sittte ite ku pistän Ruton alttiiksi jollekin. Ja mä en vain sano niin, vaan tällä kertaa mä todella tarkotan sitä. Johtunee siitäkin, että haluun hoitaa tän asian ihan itse. Eikä meillä sillä kauaa mene. Muutama päivä ja Rutto tulee kotiin. Samalla mä saan käytettyä sen lekurissa tarkistuttamassa sen päänsä. Eikö se ole vain ihan jees? Kyl se siitä.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 2:28 am

Tulkee sitte molemmat takasi ehjinä sieltä, eikös niin?

Ja tosiaan, samaa mieltä olen muiden kanssa asioista.
Ja paljon jaksamista siulle sinne Kinya. *halaus*

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 2:32 am

Me tullaan aina Ruton kanssa ehjinä takas. Smile Kaikki on valmiiksi suunniteltu ja reissu tosiaan kestää vain pari päivää. Joo, tiedän, että parissa päivässäkin voi tapahtua ihan helvetisti, mutta eiköhän me kaksi pärjätä ihan jees. Smile Kiitos.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 2:37 am

Hyvä kuulla. Silti sanoin sen koska ootte tosi tärkeitä ja kaikki haluaa teidät ehjinä takasin. Tietenkin. =)

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:24 am

Olen Suvin kanssa samaa mieltä. Sopii tulla ehjänä takaisin, tai tulee dunkkuun. Very Happy Minoon niin huolissani aina, kun joku lähtee johonkin. Ymmärrän Kinyaa oikein hyvin. Onneksi ette ota Eepua mukaan. Se on sellainen ongelmamagneetti, ettei mitään rajaa.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 4:17 am

Joo, ei oteta Eepua mukaan. Se on niin liimautunut siihen Hanneen, että ei kai sitä edes saisi mihinkään. Smile Häiritseekö se, Mii, muuten sua? Kaikki tietää, että Eepu on sulle aina Eepu. Tuskin häiritsee, mutta ajattelin kysyä. Joka tapuksessa: Peppu ei lähde mukaan.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:26 am

M'mm. Minoon vain onnellinen, jos Eepu on onnellinen. Ja Hannen kanssa se ilmeisesti sitä on, joten hyvä vain, että ovat yhdessä. Kuulostinpas tylyltä ja katkeralta. Very Happy No, en ole kumpaakaan. Eepu on mulle hurjan rakas, mutta ei siinä mielessä kuin Hannelle. Ja Hanne todella vaikutti mukavalta, kun sitä pikaisesti näin. Mökkireissulla selviää, millainen nainen se on. Uskon, että mukava. Eepu ainakin tykkää suuresti ja se on tärkeintä. Smile

Nyt voisi ryömiä peiton alle juttelemaan... En tiedä.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kinya To Toukokuu 21, 2009 9:10 pm

Kiitoksia kaikille ja halauksia kasapäin. *Joo, halauksia!*

Miipi on rakastumassa! Yksinäiset mölinät. 825854 Muuten sitä kyllä häiritsisi edes hieman se Eepun ja Hannen suhde. Ihanaa! *Halauksia lisää* Mii. Mä olen niin onnellinen sun puolestas.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 11:44 pm

Kinya kirjoitti:Miipi on rakastumassa! Yksinäiset mölinät. 825854 Muuten sitä kyllä häiritsisi edes hieman se Eepun ja Hannen suhde. Ihanaa! *Halauksia lisää* Mii. Mä olen niin onnellinen sun puolestas.

Yksinäiset mölinät. 102845

Mutta pitikö se tänne kirjottaa? Very Happy Sä olet täysin mahdoton tapaus. Ihana, mutta kerrassaan mahdoton. Kiitos kuitenkin siitä, mitä sanoit. *Halaus ja pusu poskelle* Kiits!
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kimora La Toukokuu 23, 2009 12:00 am

Hm. Niin tuo näkyy olevan. Smile Onnea siitä.
Että mä olen väsynyt. Very Happy
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kazuki Su Toukokuu 24, 2009 1:31 am

Kinyllä mitään hätää ole. Smile Daike pitää Rutosta kuitenkin huolta, vaikka mä uskon Ruton pärjäävän ihan omillaankin. Ja Rutto kuitenkin tekee puolestaan kaikkensa, että pääsisi äkkiä kotiin Kinyan luo. Nätti pari tosiaan.

Mii. Miten sä edelleen uskallat?

Kazuki

Viestien lukumäärä : 10
Points : 10
Join date : 24.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kimora Su Toukokuu 24, 2009 4:13 am

Mitä, jos se ei uskallakaan? Mitä, jos sillä ei oikein ole vaihtoehtoa? Jos vain on pakko? Ja silleen.

Ja joo. Kiny. Huoli pois. Me kuitenkin ollaan sun kanssa sillä aikaa. Et sä ihan yksin jää, vaikka se tietenkin voikin siltä tuntua. Säkin olet nukkunut monta vuotta Ruton vieressä, joten ne yöt voi tuntua todella yksinäisiltä. Muista kuitenkin, että jos tulee sellainen tilanne, niin saat kiivetä kenen tahansa viereen nukkumaan yöksi. Ihan kenen tahansa. Smile
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kinya Su Toukokuu 24, 2009 9:40 pm

Kiitokset, Kimora. Niin mä vähän ajattelinkin. Ja Amba siitä jo mainitsikin. Se voi kuulemma oikein hyvin nukkua yöt vieressä. Very Happy Ihana pakkaus. Mutta kiitos. Vaikka niin epäilinkin, niin on silti kiva kuulla se.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Amba Su Toukokuu 24, 2009 11:05 pm

Voi Kiny kun olet söpö! Very Happy Katselin tota sun kuvaa ja... Olet söpö.

Joo! Saat nukkua vieressä jos haluat. Tai sitten mä voin tulla sun viekkuun. Kaikki käy. Aika kuluu niin nopeasti ettet edes huomaa Ruttiksen olevan poissa. Smile
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Rutto Ma Toukokuu 25, 2009 12:21 am

No joo... Ei ole paljon sanottavaa. Mä olen hokenut, etten ole pitkään ja että mitään ei tapahdu. Silti "mitä jos"? M'mm. Mitään ei tapahdu ja kaikki menee okei. Eikä se kestä kuin pari päivää. Tai oikeestaan matkoineen vähän pidempään, mutta kuitenkin. Kinya. Tota.... Joo.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kimora Ma Toukokuu 25, 2009 2:13 am

Rutto, hei. Se pari päivää on jo ihan riittävästi. Et voi itsekään väittää, etteikö sulle tulisi iso ikävä Kinyaa. Sä et ehkä ehdi miettimään sitä siellä matkalla kaiken keskellä niin paljon kuin Kiny täällä, mutta ikävä se tulee sullekin. Ihan varmasti. Smile
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Mii Ma Toukokuu 25, 2009 11:08 pm

Kazuki kirjoitti:Mii. Miten sä edelleen uskallat?

Enhän mä uskallakaan.

Kimora kirjoitti:Mitä, jos se ei uskallakaan? Mitä, jos sillä ei oikein ole vaihtoehtoa? Jos vain on pakko? Ja silleen.

Niin juuri. Ei ole oikein vaihtoehtoa, on melkolailla pakko. Mitä sitä juoksemaan karkuun ja satuttamaan itseään sitten sitä kautta? Eikä se ole mikään suuresti vaiettu salaisuus, että olen "riippuvainen" monella tapaa rakkaudesta. Se on ihan eliehto. Joten en uskalla, on vain pakko. Kaikki vie mennessään ja itse yritän vain pysyä kyydissä. Tukka pystyssä koko ajan. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kimora Ti Toukokuu 26, 2009 2:48 am

Sulla on tukka pystyssä ihan kirjaimellisesti. Very Happy

Näin mä ajattelinkin sen menevän. Tunteet vain tulee ja vie mennessään, sellaista se on. Onnea polullasi. Smile
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Suvi Ti Toukokuu 26, 2009 3:44 am

Onnea miunki puolesta Mii. Kaikkea hyvää ja kaunista siulle, ihan aina. *halauksia*

Hmm..minuu vähän mietityttää kun olisi niin kivaa nähä teitäkin, kaikkia. Kun on jo ikävä.
Ja täältä Tampereelta ei olisi enää niin pitkä matka verrattuna siihen kun asuin aikaisemmin siellä Iisalmessa mistä oli matkaakin enempi.
Jooh, ei miulla kai muuta. Ikävä on. Ootte ihania, kaikki.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Kimora Ti Toukokuu 26, 2009 3:51 am

Luin ton ääneen ja kaikki täällä lähettää terveisiä. Smile

Niin, eihän se matka todella taida olla mikään kovin pitkä. Täytyy vaikka katsoa joku hyvä viikonloppu, kun kaikille sopii. Smile
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Yksinäiset mölinät. Empty Vs: Yksinäiset mölinät.

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa