Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Viimeisin elokuva, jonka näit?

+4
Daisuke
Amba
Kinya
Mii
8 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 7:49 pm

Viimeinen leffa, jonka olen nähnyt, on Mindhunters. Tai no, en ihan kokonaan nähnyt, mutta suurimman osan kuitenkin. Olen nähnyt sen joskus aiemminkin, Kibsin kanssa katsottiin. Siitä on kai jo vuosia, mutta tykkäsin siitä jo silloin. Ja pidän edelleen. Onhan se hieman häärimistä ja muuta, enkä tiedä sitäkään, kuinka uskottava se on, mutta ei elokuvan aina tarvitse olla uskottava. Ne ketkää väittää niin... Teille kaksi sanaa: Harry Potter. Very Happy

Kuitenkin. Hyvä leffa. Vaikka onkin Harlinin ukon ohjaama - muistaakseni. Ainakin siellä vilahtaa se tyypillinen sinivalkoinen lippu kaapin kyljessä. Smile

Okei. Ei kai tänne mitään esittelyä tarvitse laittaa... Nyt vain teki mieli kirjoittaa jotain. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kinya Ti Toukokuu 19, 2009 10:24 pm

Mindhunters ei muuten ollut yhtään paskempi leffa. Mäkin näin sen viimeksi. Ei ole sen jälkeen tullut katsottua leffoja. Pitäisi kai taas. Ensin ajattelin, että voisi viikonloppuna katsoa pari leffaa, mutta sitten muistin, että on se mökkireissu. Ei sinne viitsi mitään leffoja ottaa. Smile Aika kuluu varmaan muutenkin.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Amba Ti Toukokuu 19, 2009 11:03 pm

Mökille! Grillimagaraa ja juttua.

Viimeisin elokuva jonka näin taisi olla Wall-E. Sakun kanssa katsottiin varastossa salaa viime yönä. Voitti kyllä Hentain. Very Happy Hentai on pelottavaa. En katso sitä enää koskaan koska en tajunnut siitä mitään. Mikä itu niillä lonkeroilla on? Seksuksia.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Mii Ti Toukokuu 19, 2009 11:20 pm

Emh... Sun ei tarvitse tietää Hentaista mitään. En mäkään sitä tajua. Lonkero jyystää isotissistä animetyttöä ja se on siinä. Ei ihan mun juttu. Anna olla, Amba, viimeinen kerta, kun Hentaita katsot. Tämän sanoi Daikekin sulle kerran. Smile

Wall-E on ihana. Siinä todella näkee sen, mitä oikea ystävä on valmis toisen puolesta tekemään: Mitä tahansa.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 2:55 am

Mii on ihan oikeassa. Amban ei todella tartte enää koskaan katsoa, mitä Hentai on. Ja viime kerran perusteella ei edes katso. Meinasi oksentaa yhdestä kerrasta, vaikka se on pelkkä piirretty. Very Happy Aika helvetin koomista.

Mun vika on kai Mustanhelmen Kirous. En oo ihan varma. Enkä sano leffasta mitään. Odotin vaan koko ajan, koska Orlando Bloom vetää peruukin päähän ja ampuu hirmu nuolisateen porukan niskaan. Taisin muuten nukahtaa kesken... Ihan sama.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 12:31 am

No, Daisuke, kaikilla ei ole samanlaiset hermot ja samanlaista sietokykyä kuin sulla. Ei ihme, että Amba voi pahoin. Mä olen joutunut katsomaan pätkän Hentaita ja hirmu menoahan se oli. Minen muutenkaan tykkä alapään jutuista. Saati sitten tollaisesta. Ihan liian outoa hommaa, vaikka outous onkin kaunis asia. Raja menee kuitenkin jossakin.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Rutto To Toukokuu 21, 2009 3:33 am

Mustanhelmen Kirous on munkin vika ja tunnelma katsoessa oli vähän sama kuin Daikella. Leffa ei ole ollenkaan paska. Ihan ok se on. Jotenkin silti odotin samaa kuin Daike. Ja joo, Daisuke, sä nukahdit kesken leffan parikin kertaa.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kimora Su Toukokuu 24, 2009 12:13 am

Mhmm. Daike istui ja nuokkui ja lopulta se nukahti ihan täysin. Heräsi vähän ajan päästä sillä ilmeellä, että "Mitä helvettiä tapahtui...?", jatkoi istumista ja nukahti uudelleen. Omalla tavallaan aika söpöä. Very Happy Mun homoleveli nousi taas...
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kazuki Su Toukokuu 24, 2009 2:15 am

Homoleveli. Viimeisin elokuva, jonka näit? 478121 Joo, niin teki. Mutta älä anna sen häiritä. Sä olet kosketuksissa naiselliseen puoleesi ja se on kuulemma todella hyvä juttu. En tiedä, kun mä en edes tiedä, missä se mun naisellinen puoli on. Onko kaikilla naisellinen puoli?

Kazuki

Viestien lukumäärä : 10
Points : 10
Join date : 24.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kimora Su Toukokuu 24, 2009 4:22 am

Viedään tämä keskustelu vaikka tuonne "pollit", "vakavaa keskustelua", tai "kysymykset" osioon, niin ihmiset voi vapaasti ihmetellä ja miettiä. Very Happy Älä helvetissä kuitenkaan. Vastaukseksi: Kaikilla kyllä pitäisi olla molemmat puolet. Tiedä sitten. Se voi olla vale.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kinya Su Toukokuu 24, 2009 9:54 pm

Voi luoja teidän kanssa... Rolling Eyes

Viimeisin leffa, jonka näin: Paholaisen Järvi.

Pari menee naimisiin ja painuu häämatkalle jonnekin pöheikköön jumalan selän taakse. Mies alkaa hiljalleen muuttua väkivaltaiseksi kusipääksi ja loppuleffa meneekin siinä, että nainen yrittää pakoon. Jes. Aika pitkäveteinen. Ainoat jännät hetket tuli siinä, kun Miipi sääli sitä jätkää. "Vaikuttaa kuitenkin melko kiltiltä". Ei helvetti. Rolling Eyes Sinällään sen tajuaa, mutta hei silti! Kendalla on iso työ edessään.

Leffa olisi kuitenkin voinut olla hyvä, mutta nyt se oli tällä toteutuksella melko paska. Ei tätä leffaa uudestaan.
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Amba Su Toukokuu 24, 2009 11:15 pm

No... Miipi on tottunut paljon pahempaan kuin pariin iskuun ja pieneen eristämiseen. Onneksi se on ohi nyt.

Oli kyllä kökkö leffa. Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Rutto Ma Toukokuu 25, 2009 12:35 am

Amba kirjoitti:Oli kyllä kökkö leffa. Very Happy

Ton paremmin sitä ei voi sanoa.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kimora Ma Toukokuu 25, 2009 3:25 am

Aika koomista. Daike selitti, että Kuolleen Miehen Kirstun se kyllä katsoo kokonaan, jos on kotona silloin. Tuolla se istuu ja nukkuu kädensijaa vasten aina hetkittäin. Very Happy Daike, mä niin soitan sulle huomenna suutani.

No ei juurikaan. Ymmärrettäväähän se on tollasen ajomatkan jälkeen. Smile Silti.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Mii Ma Toukokuu 25, 2009 11:43 pm

Voi, sen kun olisin ollut näkemässä. Daike on niin söpö yrittäessään pysyä hereillä. Very Happy

Mun vika leffa on One Missed Call (jenkkiversio). Yllättävän hyvä. Ei tosin kovinkaan suurta kauhua, koska näen sellaisia otuksia välillä ihan muutenkin. Viimeisin elokuva, jonka näit? 478121 No ei. Se ei ole hauskaa. Mutta ei ollenkaan huono leffa. Katsoisin uudelleen sen oikeastaan koska tahansa.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kimora Ti Toukokuu 26, 2009 2:58 am

Sulla on melko omituinen huumorintaju, koska musta ei ole ollenkaan hauskaa, että mun rakas, rakas ystävä näkee sellaisia tyyppejä kuin siinä leffassa. Lainattiin se joskus kauan sitten. Ei se pelottava ollut, mutta en mä silti näe mitään kivaa siinä, että näet sellasia hahmoja välillä ympärilläs. En tykkää ajatuksesta. Ja sä vaan naurat...? Rolling Eyes Olet uskomaton. Very Happy
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kenda Ti Toukokuu 26, 2009 4:21 am

On siinä oma koomisuutensa katsoa toisen kanssa kauhuleffaa, joka pelottaisi monilta yöunet ja toinen istuu ja nauraa. "Tollasen mä näin vappuna, tollasen jouluna". Eihän se okei ole, mutta huvittavaa sillä hetkellä, kun asiaa ei miettinyt. Sen tajusi vasta yöllä, kun toinen nukku siinä vieressä ja ite kävi päivän tapahtumat läpi päässään. Se on niin helvetin väärin, mutta ei kai sille minkään tee. Hyvä kuitenkin, että osaa suhtautua asiaan jo huumorilla. Muuten mistään ei tulisi mitään.
Kenda
Kenda

Viestien lukumäärä : 30
Points : 31
Join date : 21.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kimora Ti Toukokuu 26, 2009 4:26 am

Olet kyllä täydellisen oikeassa. Jos ongelmiinsa jää vellomaan, menee kaikki perseelleen. Nekin asiat, jotka on hyvin. On vain ihmisiä, joille mikään ei riitä. Sääli. Onneksi kukaan tässä porukassa ei ole sellainen. Smile Ja veljes ei muuten varmaan parantanut tilannetta ollenkaan. Sulla on iso työ edessäs.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kenda Ti Toukokuu 26, 2009 4:45 am

No ei varmasti. Mikki vain pahensi tilannetta entisestää. Saatanan mul**u sekin....
Mutta mitä siihen työhön tulee, niin sen mä teen mielelläni. Kiitos, että luotatte sen verran, että annatte mun tehdä sen.
Kenda
Kenda

Viestien lukumäärä : 30
Points : 31
Join date : 21.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kimora Ti Toukokuu 26, 2009 4:54 am

Tottakai luotetaan. Smile Et ole antanut syytä epäillä muuta. Voimia teille molemmille.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Mii Ke Toukokuu 27, 2009 2:39 am

Ne juttelee... Viimeisin elokuva, jonka näit? 102845

Meidän vika leffa on Numero 23. Ollaan molemmat nähty se teatterissa joskus silloin kauan sitten, kun se tuli, mutta nyt tuli katsottua uudestaan. Ihan okei, ei huono ollenkaan. Molemmat tykkäsi. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Daisuke To Toukokuu 28, 2009 12:48 am

Kenda kirjoitti:Mutta mitä siihen työhön tulee, niin sen mä teen mielelläni. Kiitos, että luotatte sen verran, että annatte mun tehdä sen.

Annetaan, mutta ei ilman apua. Ystävät on luonnostaan huolissaan toisistaan ja haluaa auttaa toisiaan. Mii on meidän ystävä, rakas sellanen. Ja sä olet meidän ystävä. Sustakin tulee vielä rakas. Joten me halutaan auttaa teitä kaikessa. Tietty on asioita, jotka voit hoitaa vain sä itse tässä asiassa, mutta niissä muissa ainakin mä haluan olla mukana. Älä viitsi yrittää estää sitä.
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Mii To Toukokuu 28, 2009 2:52 am

Daike, kulta. Kukaan ei ole estämässä sua mitenkään. *Halaus* Ja jälleen kerran: Kiitoksia siitä, mitä sanoit. Sä olet meidän enkeli.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Amba To Toukokuu 28, 2009 4:22 am

Joo. Very Happy Musta on niin kiva kun joku tykkää Daisusta.

Mä en ole nähnyt pitkään aikaan mitään kivaa leffaa. Pitää huomenna kaivaa Lilo & Stitch tai Rottatouille esiin. En ole vähään aikaan katsonut. Joo...
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Kinya Pe Toukokuu 29, 2009 1:59 am

Me kaikki rakastetaan Daisukea. Smile

Meidän vika leffa on sitten todellakin se Rottatouille. Se ei ole ollenkaan huono nyt, kun sen näki pitkästä aikaa. Silloin hieman maku meni, kun se pyöri joka päivä. Ennen sitä katsottiin Wall-E. Se vain on niin ihana. Muistuttaa paljon Ambaa. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Viimeisin elokuva, jonka näit? Empty Vs: Viimeisin elokuva, jonka näit?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa