Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ihanaa olla tyttö

2 posters

Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Ihanaa olla tyttö

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 2:47 am

Eli ajattelin että tähän voisi kirjoitella siitä miksi on niin ihanaa olla tyttö. Eipä sen kummempia.

Miusta on ainaski kivaa se että saa ihan kaikessa rauhassa tykätä kaikesta herttaisesta ja tyttömäisestä ilman että sitä katsottaisiin vinoon. Oon kyllä sitä mieltä että ihan yhtä hyvin pojatkin saa mutta jostain ihmeen syystä se ei aina kaikkien mielestä olisi niin okei.
(sellaset ihmiset jotka niin ajattelee on ite niin rajoittuneita kai)
Toinen kiva syy olla tyttö on se että saa helpommin anteeksi suklaansyönnit, hameitten/mekkojen ostelut sun muut.

Anteeksi, olen vähän levoton enkä voikkaan tehä sitä temppurataa enää tänä iltana kun naapurit ei tykkäis. Täytyy kehitellä kai muuta tekemistä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 3:57 am

Kyllä! Moni katsoo hyvin, hyvin kieroon, jos mies tekee jotain vähääkään tyttömäistä. En tajua syytä sille. Mies ei esim. saa olla tanssija olematta homo, mutta nainen saa olla rekkakuski tai presidentti olematta lesbo. Very Happy Se on kummallista. Luulisi, että 2000-luvulla osattaisiin arvostaa erilaisuutta hieman enemmän kuin mitä nyt tehdään.

Tyttöilystä.

Pari kivaa asiaa siinä, että on tyttö:

Saa oikein luvan kanssa kiehnätä toisen kyljessä. Okei. Miehetkin saa, mutta taas ollaan osoittelemassa. Ja oikeasti, voisin katsoa hieman pitkään, jos Kenda kehräisi ääneen ollessaan vieressä. Very Happy

Ampiaiset! On niin mukavaa itse istua paikallaan viltin päällä ja antaa sen miesosapuolen huitoa se ampiainen, paarma tai muu vastaava pois. Itse voi vain istua hyvin viattoman näköisenä paikallaan. Very Happy

Sitten on tietenkin juuri se, että saa shoppailun anteeksi helpommin, jos on lähtenyt hieman humputtelemaan. On niin paljon kaikkea, nyt ei edes tule kaikki mieleen. Onneksi tänne voi tulla lisäilemään aina asian pulpahtaessa mieleen. Smile

Ja se unohtui, että kerran kuussa on lupa olla täydellinen narttu. Very Happy Saa huutaa, kiukutella ja itkeä, eikä kukaan katso pitkään. Korkeintaan ajattelevat, että "Voi raukkaa". Joko naisesta, tai itsestään. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 7:27 pm

En tosiaan ymmärrä sitä miksei jotkut voi hyväksyä erilaisuutta. Ois aika kamalaa jos oltais kaikki samanlaisia, oikeesti. Se ois jotakin ihan hirveetä.
Iskän nykyinen vaimo jossain vaiheessa kielsi Sannaa menemästä niille kylään siks ku se on lesbo ja asuu naisen kanssa. Ja minuu kielsi kai siksi että olin sen mielestä nuorisorikollinen kun olin perhekodissa. No, se onki pimee eukko. Rolling Eyes

Ampiaiset ja ylipäätänsä pörriäiset, en vain tykkää. Ja tuo on nin totta, saa olla ihan kaikessa rauhassa tekemättä mitään kun toinen pelastaa tilanteen siltä kammottavalta pörriäiseltä. Smile

Hih, miulla tuo on yleensä kahen kuukauden välein mutta jooh, silloin saa helpommin anteeksi sen jos ei jaksa olla niin päivänpaiste. Ihanaa olla tyttö 380756

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 8:38 pm

No jo on siinäkin syyt olla olematta tekemisissä jonkun kanssa. Ei helvetti. Very Happy Ihan uskomatonta. Ja outoa. Todella outoa.

Mäkään en tykkää mistään ampiaisista tai vastaavista. Oikeastaan pelkään niitä aika paljon. Johtunee siitä, että olen melko pahasti allerginen. Kuitenkin. On kiva antaa toisen huitoa. Julmaa. Very Happy

Mh. Kuukausittainen narttumaisuus. Mulla ei tulisi edes kahden kuukauden välein, jos en söisi lääkkeitä sitä varten. Joskus ihan "vahingossa" unohdan ottaa lääkkeet. Säästän itseäni ja ympäristöä sillä, koska joskus PMS vain on hirveä. Very Happy

Pojat varmaan kihisee kiukusta tätä lukiessaan. Very Happy Täällä paljastuu se naisten viekkaus. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 8:55 pm

Antaa poikien kihistä, tää on meille tytöille. Lällislää. Ihanaa olla tyttö 478121

Joo no se isän eukko on vähän sellanen. En oikein ymmärrä sitä ihmistä. Välillä se on oikein mukava mutta sitten taas on outoa etten voi niin usein nähä isää ja Joonasta (pikkuveli) vaikka matkaa olisi vainnoin 30 km. Ihan vain siksi että pitäisi kysellä kuukausia etukäteen siltä naiselta että saanko tulla käymään ja nähä isääni ja Joonasta.

Pörriäiset..en tajua miksi mie niitä pelkään. En ole edes allerginen ja en pelkää edes sitä että pistääkö ne. Lähinnä se surina ja se et ne on isoja ja karvasia. Iik..

Ei saisi unohtaa "vahingossa" niitä lääkkeitä. Ne kuitenkin on vain ihan hyväksi, eiks nii?
Mutta ymmärrän kyllä ettei menkat kovin kivoja ole. Se mahakipu, yöks.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 9:08 pm

Tuohan on ihan naurettavaa jo. Miten ihmiset voivat olla niin suppeakatseisia ja typeriä? Minen jaksa ymmärtää. Luulisi nyt, jumalat sentään, että sulla olisi oikeus tavata omaa isääsi ihan koska tahansa haluat. Ja pikkuveljeäsi myös. On kurjaa tollanen.

Juh. Se karvaisuus sopii vain eläimille. Ei ötököille, eikä ihmisille. Very Happy

Toukat. Hyi hyvä jumala! Mä vihaan ja inhoan ja ällöän toukkia. Oli ne sitten karvaisia tai ei. Ne vain on niiiiin vastenmielisiä. Kastemadot ihan samalla tavalla. Ne vielä menee jotenkin, mutta toukat? Hyi!

Mmh. Se vatsakipu on jotain todella vastenmielistä. Mulla helpotti kivut ja kaikki aika hyvin, kun aloin juomaan soijamaitoa. Rättärit on ollut niin helpot, että olen ihan ihmetellyt. Kun ne oli ennen aivan mielettömät ja ei voinut tehdä muuta kuin maata sikiöasennossa paikallaan. Nyt menee paremmin ja siitä olen iloinen. Smile

On myös kiva muuten sisustaa välillä. Kiertää kaikenlaisia "romu"kauppoja ja katsella kaikkea kivaa. Se on mukavaa. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 9:24 pm

No kai siinä on se ettei se naikkonen oikein sulata sitä että isällä on ollut joku ennen häntä ja että on ollut muutakin elämää. Ja myö Sannan kanssa ollaan ikäänkuin muistutus siitä ja sitä se akka ei sulata. Kyllä se on mielinkielin ja mukava kun sen näkee mutta sitten se on just sellanen ihme töksäyttelijä ja kaikkea. Oon jo sopeutunu tilanteeseen mutta mietityttää joskus että miten isä ite jakselee. Se on joskus ihan liian tossukka. Mut viimeks ku asiasta puhuttiin niin se sanoi vain olevansa niin väsynyt ettei jaksa enää mitään eroja tms.

Toukat? No, eihän niitäkään kyllä haluaisi ihan sadoittain möyrimään lähelleen muttei ne niin pahoja ole. Mittarimadot on söpöjä! Very Happy

Miten se soijamaito silleen toimii? Tai siis, miten sitä ees tehään? Jooh, oon aika hölmö. Tiijän sen. Wink

Sisustaminen. Se olisi ihan mukavaa ja varmasti tulee kierreltyä joitakin paikkoja sitten kun saa sen uuden kämpän. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 9:42 pm

Todella sääli, että isäsi on niin poikki. Kovasti voimia hänelle. Silti en tajua sitä isäsi vaimoa. Ihme nainen. Mitä pahaa on lesboudessa? Ja sinä muka nuorisorikollinen? Ei huhhuh...

Mulla on ollut toukkakammo lapsesta lähtien, mutta sitten kun sairastuin, aloin nähdä niitä joka paikassa. Niitä ryömi sängyssä, kun nukuin. Niitä tippui hiuksista ja yhtenä yönä niitä tursusi nahan läpi ulos. Olin aivan hysteerinen. Hyi helvetti, kun muistelenkin. En siedä. Hyi. Very Happy

Sisustaminen on niiiin kivaa aina, kun siihen on varoja. Nyt en ole pitkään aikaan päässyt sisustamaan, mutta huomenna ajattelin ostaa jotain kivaa kotiin. Odotan kieli pitkällään sitä, että Kenda muuttaisi tänne lähelle. Pääsisin auttamaan sitä kämpän sisustuksessa. Se tosin ei ole ainoa syy, mutta kuitenkin. Odottelen. Very Happy

Ja ai niin, se soijamaito. Mä en tiedä, kuinka se toimii niin, mutta se todella toimii. Mulla ainakin. Nyt ei ole vuoteen ollut sen isompia ongelmia, kun olen soijamaitoa juonnut. Sitä saa ihan kaupasta valmiina.
http://www.alprosoya.fi/
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 9:53 pm

No jooh, mie oon toosi nuorisorikollinen. Varsinainen pahis. Ihanaa olla tyttö 478121
Ja lesbouden se akka on vain joutunut nielemään. Koska isä on tainnut sanoa sille jotakin ja puolustanut omia lapsiaan, hyvä niin. Vaikka Sanna onkin joskus hieman..arvaamaton, ei sillä ole mitään tekemistä sen seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Kyllä mieki Sannasta tykkään jossainmäärin, en vain oikein osaa aina ymmärtää sitä silloin kun/jos se alkaa riehumaan.

Aijai, tuossa tapauskessa kyllä on varsin ymmärretävää jos ei ihan pidä niistä toukista.
Ei varmastikaan ole ollut mukavaa tuollainen. *iso hali*

Hah, pääset sisustamaan sitten koko Kendan kämpän. Toinen ei ehdi kuin häthätää seurata sivusta. Laughing

Kiitos linkistä. menenkin tästä kattelemaan mitä siellä on. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Kinya To Toukokuu 21, 2009 10:32 pm

Mäkin olen sen verran tyttö, että voin tulla tänne. Very Happy Olin edellisen fooruminkin tyttöjenosion käyttäjä. Very Happy

Mähän en vuotamisesta ja siihen liittyvistä kivuista tiedä mitään, mutta kaikesta muusta sitten melkein tiedänkin. Very Happy

Ötökät... No jaa. Jotkut on kivoja. Tajuan kyllä mäkin oikein hyvin tuon Miin toukkakammon. Tollanen olisi ihan hirveää. Enkä mäkään kyllä toukkia jumaloi, mutta kuten Suvi sanoi, niin mittamadot on söpöjä. Very Happy

Sisustaminen on ihan helvetin kivaa. Oon yrittänyt täällä meillä sisustaa aina välillä, mutta lupaa ei ole oikein tullut vielä. Nyt saatiin Amban ja Sakun kanssa lupa maalata ja laittaa varasto kuntoon. Se on jo jotain. Se on jo todella paljon. Saadaan siitä oikein kunnolline vierashuone, koska siellä kuitenkin aina majailee joku. Jesh! Ihanaa olla tyttö 103937
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 11:34 pm

Kinya. Tervetuloa tänne vain. Very Happy

ONko vielä tietoa millaiseksi ajattelitte sen varaston maalata? Olen utelias. Ihanaa olla tyttö 380756

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 11:39 pm

Kiny, tervetuloa. Sinoot oikein tyttöjen tyttö. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ihanaa olla tyttö Empty Vs: Ihanaa olla tyttö

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa