Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mitä teet parhaillaan?

+5
Kinya
Rutto
Kimora
Daisuke
Mii
9 posters

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Suvi. Pe Kesä 05, 2009 9:23 pm

Miekin niin kovasti toivon että kaikilla olisi kaikki hyvin.
*iso halaus ihan kaikille*

En ole maistanut banaanimansikkapirtelöä, mutta uskoisin että se voisi olla tosi hyvää. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 380756

Mie istun kirjastossa, ruokakassit lattialla ja suurin osa siellä on jotain pakasteita. Vitsit oon fiksu taas.. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121
Nyt koitan katsoa asuntoja ja sellaista. Ja sitten kävellen kotiin, siivoilemaan ja sitten vain laiskottelen. Katselen Nalle Puhia. Very Happy

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Rutto La Kesä 06, 2009 2:38 am

Pakasteita... Kinya aina valittaa mulle siita, etta pakasteet pitaa tunkea pakastimeen heti. "Ei tassa, vittu, kayda tupakoimaan!" Ei helvetti... Very Happy

Mun pitais olla oikeasti nukkumassa. Kello on aika helvetisti ja vasyttaa, kun on tullut valvottua nyt puolitoista vuorokautta. Nukkumaan siis kohta.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Kinya Su Kesä 07, 2009 12:12 am

No, tottakai. Itse sitten valitat, jos pakasteet maistuu hassulta. Juntti...

Mä ajattelin kohta mennä suihkuun, kunhan olen ensin kirjoittanut täällä ja käyttänyt koirat Amban ja Sakun kanssa. Tänään on ollut aika rauhallinen päivä. Onneksi. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Mii Ma Kesä 08, 2009 12:55 am

Parhaillaan kiehnaan tuon kyljessa, tokin sita hereille, leikin kissojen kanssa ja olen. Vasyttaa kylla ihan pirusti, kun on kaksi paivaa tullut painettua melkein non-stop, mutta ei haittaa. Kohta nukkumaan. Onhan se kellokin jo... Mita se on? 2? Jep. Mutta en anna periksi ennen kuin tiedan, etta pojat on kunnossa. En.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Suvi Ma Kesä 08, 2009 7:46 pm

Istun kirjastossa. Tosin kauan ei enää voi, saamarin aikarajat.
Sitten kai kämpille ja tekemään jotain...eli laiskottelemaan. No ei, pitää järjestellä vielä jotain tavaroita. Ja niin, ennen ku voi edes kämpille mennä pitää käydä työkkärissä jotta pääsen sinne harjoitteluun takasin.

Paljon muuten halauksia kaikille. On ikävä.
Ootte tärkeitä. Ihan jokaikinen.
Smile

Suvi

Viestien lukumäärä : 9
Points : 9
Join date : 28.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Mii Ti Kesä 09, 2009 12:55 am

Istun jalat pesuvadissa kitsu sylissa, koska ne on aivan totaalisen poikki. Ollaan kavelty koko paiva ja kengat on hieman kovat. Mutta voi, miten mukava paiva taas takana. Vaikkakin Rutto heitti meidat lopulta ulos asunnostaan. Very Happy

Kiny. Sun miehes on mielipuoli.
Mutta ihana sellainen.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Rutto Ti Kesä 09, 2009 1:46 am

No ei sita jaksanut katsoa. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121 Yhet istuu sohvalla vierekkain ja vilkuilee, hiplailee ohimennen ja pussailee, kun kukaan ei näe. Uskomattomia teineja. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121 Daike kertoi, etta Kenda kavi suukottelemaan sua lauantainakin kesken toiden. Porukka kattoo, etta mihin toi jatka menee ja taa marssii naisystavansa luo vahan halailemaan kesken kaiken. Oikeasti. Saatanan hipit. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121

Ma menen nukkumaan hetkeksi ennen kuin tarttee lahtea saattamaan porukkaa kentalle.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Amba Ti Kesä 09, 2009 3:39 pm

Ne niin tykkää! Ja mikäs sen söpömpää. On edelleen niin ihanaa nähdä kun ihmiset tykkää toisistaan niin kovasti. Smile

Mä joudun koneelta pois. Kiny on tänään oikea peto. Saatanan saatana.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Suvi. Ti Kesä 09, 2009 6:32 pm

Rutto hei, se on todellakin vain söpöä ja ihanaa kun toiset tykkää toisistaan. Very Happy


Mie oon kirjastolla, tosin en keskustan paikassa vaan pikkusessa lähikirjastossa. Jos hyvin käy, koitan saada lisäaikaa koneelle että kerkeää kirjoitella. Puhe on tänään ollut niin surkean kuuloista raakkumista että naurattaa. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121 Siis nauraisin jos ei alkaisi heti yskittämään. Hassun kuuloista kyllä. Laughing

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Mii Ti Kesä 09, 2009 10:26 pm

Rutto. Mitään hippejä olla... Very Happy

Amba. Muista, miksi se Kiny on petona siellä, niin ehkä kaikki sujuu helpommin. Enää pari päivää, niin Kinykin rauhoittuu. Smile

Suvi. Tietenkin olisit voinut nauraa oikein kunnolla ja raakkua siellä, katsoa hieman, mitä kirjastontädit olisivat tykänneet. Very Happy Meidän kirjastossa ainakin pitää olla niin helvetin hiljaa. Heti, jos päästää äänen, on muijat tuittusina tuijottamassa. Hassua.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Suvi. Ke Kesä 10, 2009 1:42 am

Ihan niin. Koska meitä tyttöjäkin ymmärretään usein sen osalta miksi ollaan joskus kärttyisiä menkkojen aikaan niin kyllä miun mielestä pitää ymmärtää Kinyaakin, että miksi se siellä niin peto on. Varmasti on kovasti ikävä Ruttoa. Paljon jaksamista ja haleja Kinyalle!

Ja en voinut raakkua vaikka olisi kuinka naurattanut. Se siinä onkin koomista: naurattaa kovasti ja pihalle tulee vain yskänpuuska. Laughing En tiijä, miusta tällä hetkellä yskäkin on vain hassua ja koomista. Very Happy

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Mii To Kesä 11, 2009 1:39 am

Niin. Sillä on tolkuton ikävä Ruttoa ja Rutto ei vain vielä tule kotiin. Se on aika helvetin kurjaa. Kuten Kiny sanoi, se lentää kohta perässä. Smile Olisi ihan ymmärrettävää kyllä.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Kimora Pe Kesä 12, 2009 2:10 am

Parhaillani olen nousemassa pois koneelta. Piti istua kaikessa rauhassa, mutta nyt lähdenkin Amban kanssa käyttämään koiria ulkona, sitten teen jotain ruokaa näille ja itselleni ja menen suihkun kautta nukkumaan, että jaksan aamulla töihin.
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Mii Pe Kesä 12, 2009 3:59 am

Mä parhaillani mietin - taas - että missä kaikki ihmiset on. Very Happy On niin turhauttavaa. Väittävät toisinaan (usein), että heitä ei kuunnella. Silti, kun yrittää saada jonkun kiinni, se on ihan turhaa. Kukaan ei vastaa, että voisi puhua ja kuunnella. Outoa. Pojat, perkele. Opetelkaa vastaamaan. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Kimora Ma Kesä 15, 2009 4:51 am

Opetellaan vastaamaan, kyllä. Smile

Mä nousen juuri koneelta ja menen pakkaamaan, että mulla olisi huomenna mukana edes jotakin. Yritän muuten päästä sieltä välillä koneelle kirjoittamaan edes jollekin ja kertomaan, miten asiat siellä etenee. Mii, sua en ainakaan jätä pimentoon, koska tiedän, kuinka sä huolehdit kaikesta. Smile
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Rutto Ti Kesä 16, 2009 2:31 am

Hyva, jos se vosu jaa sinne paahan.

Ma katon tota Manaajaa ja mietin, jos sita menis nukkumaan. Naa jatkat saa etsia itelleen jonkun kulman mihin menna oikosekseen. Ei jaksa kiinnostaa. Vasyttaa niin perkeelesti.
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Kinya Ti Kesä 16, 2009 6:25 pm

Parhaillani nettailen Amban kanssa, joka on huolissaan ja vihainen. Ei kovin hyva yhdistelma sen kohdalla. Very Happy Melkein pelottaa. Nyt kirjoitan hyvin akkia taalla loppuun ja sitten syomaan jotain. Ollaan koneella aika luvattomasti. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Mii Ke Kesä 17, 2009 2:10 am

Parhaillani taistelen Michin kanssa koneesta ja odotan, etta joku soittaisi. En oikeasti mene nukkumaan ennen kuin tiedan, kuinka kay. Sita paitsi olen niin helvetin pilvissa, ettei unikaan tulisi. Very Happy Onnellisuus kay ikavasti fysiikan paalle. Very Happy Ja toinen sita paitsi: Naputtelu on kivaa. Very Happy Olen nortti. Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Suvi. Ke Kesä 17, 2009 6:49 pm

Pääsin pariksi minuutiksi koneelle vielä.
Pian pianohuoneeseen. Ei kai oikein muuta.

Suvi.
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Mii Ke Kesä 17, 2009 8:42 pm

Kuuntelen musiikkia ja mietin, että mitä sitä tekisi seuraavaksi. Lähtisikö Jpäähän vai jotain muuta. Väsyttää aika pirusti, mutta se ei haittaa mitään. Tuleehan sitten yöllä nukuttua. Helvetin Amba! Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121 "Sitä vain, että näetkö sä unia?" Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 478121
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä teet parhaillaan? - Sivu 6 Empty Vs: Mitä teet parhaillaan?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa