Fabliau
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kesän ihanuus

+4
Kimora
Rutto
Mii
Daisuke
8 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Kesän ihanuus

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:09 am

Ajattelin että kesälle voisi tehä ihan oman paikkansa. Tämänkin saa heivata jos ei miellytä. Kuhan tuli vain mieleen.

Kuitenkin, kesä on vain niin ihana ja mukava.
On valoa, lämpöä ja kaikkea kivaa. Suomessa talvi on muutenkin niin hemmetin pitkä että on ihan oikeasti tosi helpottavaa että tuo kesä nyt oikeasti tulee. Tai en tiijä, miusta tuo näyttäs olevan jo kesä.

Mitä tykkäätte muutes tehä kesällä? Ja muutenkin, kaikki mitä kesästä tulee mieleen niin tänne vain. Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 3:15 am

Kyllä tänne saa käsittääkseni tehdä mitä topicceja haluaa, joten tämäkin on oikein jees.

Kesä...
Ano...

Mulla tulee aina kesällä kauhea kaipuu japaniin. En tiedä, mistä se tulee. Suomen kesä on todella, todella helvetin kaunis ja kaikki on oikein okei, mutta silti sitä aina kaipaa jotenkin sinne, mistä on kotoisin. Talvisin on ihan sama, missä sitä on, mutta kesällä on päästävä edes kerran käymään japanissa. Mitä kuulin juuri, niin siellä on melkein 30 astetta lämmintä. Okei. Vähän liian lämmin mun makuun, mutta... Kai se johtuu siihen, että kesäsin siellä oli helpompi elää. Ei tarttenut pelätä sitä, koska jäätyy hengiltä, tms. Johtunee tosiaan siitä. Ja onhan japanin kesä ihan nätti omalla tavallaan. Sitä vain tuli silloin joskus sokeaksi sille, mutta nyt kun sitä ei näe, sinne tekee mieli tosiaan päästä edes kerran kesässä.

Siinä se, mitä tykkään tehdä kesällä. Lennellä suomen ja japanin väliä. Vähänkö mulla on halvat harrastukset. Very Happy
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 3:44 am

Ja siksi sinuu, Daike, on ikävä melkein koko ajan joka kesä. Smile

Voi, kesä...

Mä rakastan kesää niin paljon. Kaikki on niin kaunista, puhdasta ja uutta. Talvellakin toki on kaunista, mutta kesä... Ah. Kesällä ei oikeastaan tule edes tehtyä mitään kovin erilaista. Hieman käytyä mökillä ja oltua enemmän ulkona, siinä kaikki. Silti siinä on oma taikanasa, joka hurmaa joka vuosi uudestaan ja uudestaan. Suomen kesä on vain surullisen lyhyt, mutta sitäkin kauniimpi ja ihanampi. Kesä!
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 3:54 am

Ja kesällä pääsee järveen. Se on niin mukavaa päästä uimaan. Lämpimässä vedesssä.
Kyllähän sitä talvellakin pääsisi jos sahaa avannon mutta ei vain houkuta, liian kylmää.
Kesällä on kivempi. Eikä tarvitse sahata mitään siitä järvestä. Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:15 am

Se on totta. Very Happy

Järvet pelottaa mua jossain määrin. Ainakin silloin, jos ei ota jalat pohjaan. Tai ei järvet, vaan kaikki luonnon vesistöt, joiden pohjaa en näe. Olen hieman vainoharhainen, ehkä. Very Happy Mutta uiminen kesällä on kyllä kivaa. Voihan sitä polskia siinä rannassa, ilman paniikkia. Isot vedet on niin kauheita. Hyrr... Kauniita kyllä, jos ei tarvitse lillua siellä ja miettiä, että mitähän ihmettä siellä pohjalla jossain alapuolella on. Yh. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Daisuke Ke Toukokuu 20, 2009 4:19 am

Mii kirjoitti:Olen hieman vainoharhainen, ehkä.

Ehkä? Very Happy
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:24 am

Jos on kirkasta vettä ja valoisaa niin voi sukeltaa ja mennä katsomaan mitä siellä on, ellei pohja ole aivan kauhean syvällä. Very Happy

Harvemmin siellä mitään on, senkun ui siellä vain. Smile

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 4:28 am

Onhan se niinkin. Tuskin siellä mitään Loch Nessin monsteria on. Very Happy Pitänee mökillä katsoa, jos pääsisi rantakivikosta oikein kunnolla kellumaan. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Suvi Ke Toukokuu 20, 2009 4:32 am

Onko vedet jo niin lämpimiä että voisi mennä uimaan? Vitsit, saa nähä kokeilenko jokin päivä. Tosin voi olla etten ihan Tammerkoskeen hyppää.
Pitäkkee hauskaa siellä mökillä! Very Happy

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii Ke Toukokuu 20, 2009 9:17 pm

En oikein usko, että vedet on vielä kovinkaan lämpimiä. Se voi vaatia pientä taistelutahtoa, että johonkin järveen pulahtaa, mutta sitähän pitää aina sen verran kyllä löytyä. Very Happy

Ja kyllä. Mahdollisimman kivaa pidetään mökillä. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Daisuke To Toukokuu 21, 2009 1:29 am

Ja jos et pulahda ihan vapaaehtosesti, niin porukalla ajetaan sut järveen. Very Happy Sen mä niin tahtoisin nähdä. Oikeasti, hei. Very Happy

Mikä vitun pakkomielle käyttää sanaa "oikeasti" koko ajan...?
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 2:23 am

Oikeasti, hei. Turpaan tulee, jos sen teet. Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Rutto To Toukokuu 21, 2009 3:47 am

Tää on nyt hieman kakspiippuinen juttu.

Kesä on kyllä oikein jees. Sillon on kyllä nättiä, tuoksuu hyvälle ja sateet on todella okei. Ei vain tarvitsisi olla niin pirun kuuma. Onneksi sitä vastaan on kaiken maailman puhaltimia, mutta niitä on sitten huone täynnä koko kesän ja Kinya valittaa, kun on kylmä. Mä inhoan kuumuutta. Oikein tosissani. Mutta en valita. Kesä on kaikin puolin okei aikaa ja on oikein hyvä, että suomessa on kesä edes sen pari kolme kuukautta. Harvempi sitä jatkuvaa pimeyttä ja pakkasta kestäis. Ja se just on kesän yks hyvä puoli. Moni luulee, että tykkään käkkiä pimeässä koko ajan, mutta ei se niin mee. Musta on oikein jees, että kesällä on valosaa jopa yöllä.

Näin. Muuten kesä on kyllä aika hirveetä aikaa. Very Happy
Rutto
Rutto

Viestien lukumäärä : 66
Points : 68
Join date : 21.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Suvi To Toukokuu 21, 2009 3:53 am

Jooh no ei kai liian kuuma olekaan kiva. Mut jotenkin yleensä suomen kesä ei edes ole liian kuuma. Tai sitten olen ollut liikaa itä-suomessa. Kannatan kesää kyllä täysin. Talvi tuntuu aina liian pitkältä ja liian pimeeltä.

Suvi
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii To Toukokuu 21, 2009 8:42 pm

Rutto nyt ei ymmärrä kesän päälle mitään. Very Happy Tottakai sillä on liian kuuma, kun käyttää melkein koko ajan nahkavaatteita, pitkää samettitakkia ja vielä aina kaikki mustaa. Ehkä tämä kesä on helpompi, kun ei sillä ole sitä 150cm pitkää tukkaa roikkumassa niskassa.

Kesä on kyllä ihanaa aikaa. Ja ukkoset! Mä rakastan ukkosia. En tiedä syytä sille, se vain on niin uskomattoman suuri voima, että sitä on pakko ihailla.
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Kimora Su Toukokuu 24, 2009 12:03 am

Kesä on kyllä kaikin puolin aivan mahtavaa aikaa. On lämmin, valoisaa ja luonto on vain niin todella kaunis. Ja kuinka kivaa on seurata, miten lehdet kasvaa ja kehittyy. Se on todella jees. Sitä paitsi, kuten Rutto sanoi, Suomen talvi tuntuu todella pitkältä. On kiva, että on lämmintä ja valoisaa edes muutaman kuukauden verran.

Kesällä ei malttaisi nukkua ollenkaan. Tekisi mieli valvoa ja olla ulkona koko ajan. En tiedä muista, mutta tuntuu todella siltä, että kesällä se unentarvekin vähenee valtavasti. Vaikka joskus tekisi mieli vain nukkua, sitä on silti aivan pirteä. Johtunee juuri siitä valosta. Mä kyllä rakastan kesää ja kaikkea, mitä siihen kuuluu.

Rutto. Sun suhtautumine on päin p:tä. Very Happy
Kimora
Kimora
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Points : 146
Join date : 19.05.2009
Ikä : 42

https://fabliau.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Kazuki Su Toukokuu 24, 2009 1:38 am

No niin. Voisin kirjottaa pitkän pätkän siitä, kuinka upea kesä on, mutta mä en nyt jaksa. Smile Siksi mä vain sanon, että yhdyn Kimoraan (ja muihinkin, paitsi Ruttoon. Very Happy ) täysin. Kesä on vuodenajoista se paras. Kyllä.

Kazuki

Viestien lukumäärä : 10
Points : 10
Join date : 24.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Amba Su Toukokuu 24, 2009 11:19 pm

Olen kyllä sitä mieltä että kesä on ehdottomasti parasta aikaa. On niin kiva tuoksu ja lämmintä ja valosaa ja kaikkea. Voi grillata grillimagaraa ja olla ulkona koko ajan. Talvella ei viitsi. On vain kylmä ja märkä ja pimeää. Se ei ole ollenskaan kivaa. Ainakaan koko ajan. Ja kesällä pääsee uimaan. Mä en ole koskaan uinut ulkona. Tänä kesänä Daisu lupasi viedä. Mökillä ei viitsinyt. Oli sen verran vilpoisaa. Odotan sitten sitä että pääsee polskimaan johonkin. Very Happy
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii Ma Toukokuu 25, 2009 11:38 pm

Kimora kirjoitti:Kesällä ei malttaisi nukkua ollenkaan.

Hyvin totta. Smile

Mitä tulee siihen Amban uimiseen, niin mä pidän huolen kyllä siitä, että Daike vie sen johonkin uimaan. Voisi melkein itse lähteä mukaan, kun ei tuolla mökilläkään tullut uitua. Oli vesi niin helvetin kylmää. Ei ihme. Ensi kerralla sitten. Smile
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Daisuke To Toukokuu 28, 2009 12:43 am

Joo, tottakai Amban täytyy päästä johonkin uimaan. Sehän on ihan selvää. Täytyy ettiä joku kiva ja rauhallinen paikka, jossa voi kaikessa rauhassa olla. Mennään vaikka yöllä. Se ois tunnelmallistakin. Very Happy
Daisuke
Daisuke

Viestien lukumäärä : 46
Points : 47
Join date : 19.05.2009
Ikä : 46

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii To Toukokuu 28, 2009 2:49 am

Olisiko tunnelmallista vielä sittenkin, kun Amba päättäisi paeta jonnekin metsään hakemaan jännitystä? Very Happy Milläs sen sitten yöllä sieltä löytäisit?
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Amba To Toukokuu 28, 2009 4:18 am

Hihii! Very Happy Ja mähän en tekisi niin. Voitte luottaa muhun kyllä. Toi oli kyllä hyvä idea... Ei. En tekisi niin.
Amba
Amba

Viestien lukumäärä : 71
Points : 73
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Kinya Pe Toukokuu 29, 2009 1:55 am

Etpä. Very Happy Muut pääsisi veteen, niin jo Amba viilettäisi kohti pusikoita Tipi-fikkarinsa kanssa. Me tunnettaan sut. Very Happy
Kinya
Kinya

Viestien lukumäärä : 91
Points : 94
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Mii La Toukokuu 30, 2009 12:52 am

Tipi-fikkari! Kesän ihanuus 478121 Mä olin unohtanut jo koko Tipi-fikkarin. Niin liian söpöä! Very Happy
Mii
Mii

Viestien lukumäärä : 240
Points : 278
Join date : 19.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Kenda La Toukokuu 30, 2009 4:12 am

Mä muuten taisin nähdä kyseisen fikkarin, kun oltiin silloin joskus pojilla saunomassa. Amba etsi sen kanssa Veikkoa sieltä häkistä. Kävi melkein hamsteria sääliksi, kun päätyi hillittömään valokeilaan. Pieneksi fikkariksi siinä on todella uskomattoman hyvä valo.
Kenda
Kenda

Viestien lukumäärä : 30
Points : 31
Join date : 21.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kesän ihanuus Empty Vs: Kesän ihanuus

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa